- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Absolutely zei:Got... dat boek weer.... Misschien wil ik vrouwen wel niet begrijpen ?
Kan zo de openhaard in![]()
...wel een vuurkorf in de tuin
leGionellz zei:Vrouwen..
Tja heb hetzelfde een tijd gehad, relaties, je denkt, dit is het, maar toch loopt het stuk en met veel ellende.
Ik heb voor mezelf besloten de relaties even te laten voor wat ze zijn. Inderdaad, op dit moment vind ik ze de moeite inderdaad niet waard. Ben druk met heel veel dingen en vermaak me zonder steady shit ook prima.
Ik neuk wat ik kan, zoek wat scharreltjes, meerdere het liefst en ik hoef me nergens druk over te maken. of ze nou sl*t zijn, of niet weten wat ze willen of de grootste problemen hebben, I don't ****ing care !
Na het nken mogen ze naar huis en ik zie ze wel weer een keer.
En ik bedoel dit zeker niet vrouw onvriendelijk, want er zijn er genoeg die zelf ook niet meer willen dan dat. Ze denken net zo over mij en again, I don't care.
Deze zomer staat dan ook in het teken van harem uitbreiding en zeker niet van relaties.![]()

bartp zei:

Tractortje zei:

KaLe zei:Poeh, ruik je die! Goed gelukt, he?
Zou onze relatie vanaf nu ook iets 'fysieker' kunnen worden?
Harige billen zijn enorm sexy, vind ik.
Ik stop dat ding alleen in mijn mond als ik ook mag doorslikken . . .
Ik vergiste me. Je had weer gelijk.
Dat ziet er zwaar uit. Zal ik het dragen?
Mijn moeder wilde langskomen maar ik heb een smoes verzonnen hoor.
Ik vind het niet meer leuk, Je besteed veel te veel aandacht en geld aan mij.
Ik heb op de kaart gekeken en je moet de volgende afrit nemen.
Ga maar lekker slapen, ik zal je niet wakker houden met mijn gezwets.
Ja dat lijkt me leuk, een vrouw erbij in bed!

triest? ik heb nog nooit zo hard gelachenroxxe zei::bawling: :sob: wat een trieste thread :sob:
jongens ooit kom je wel meid tg die dat zal veranderen, tot dan dienen Mr J & koetje wel als coïtusslaven![]()

Purple zei:Ach ja ik denk dat mannen het zelfde over vrouwen denken als vrouwen over mannen.
Ik ben ervan overtuigd dat als je echt iemand leert kennen die bij je past het allemaal niet enorm moeilijk hoeft te zijn. Ik denk dat als je een relatie hebt en de eerste moelijkheden zijn er al na een paar weken denk ik niet dat die persoon de juiste voor jou is. Meestal begint er een kleine ergenis en vaak is het gewoon om kleine dingen waar jij je als persoon graag mee bezig houdt zoals een hobbie. En je karakter wordt een beetje gevormt door de dingen die jouw bezighoud en leuk vind. Zo ook dus je hobbies. De partner vind het in het begin geweldig zegt hij of zij, maar uiteindelijk komen de bezwaren later. Ik denk dat als het al zo begint de relatie hgeen schijn van kans heeft. Ze willen het liefst dat je je hobbie minder of helemaal niet meer uitvoerd of het nu om sport of zegelsplakken gaat maakt niet uit. Maar als iemand van jou verwacht je hobbie opzij te zetten verwacht diegene eigenlijk dat je een stuk van je karakter afbreekt. Je hoort elkaar juist aan te sporen in elkaar hobbies dat vormt je en denk dat het de relatie alleen maar ten goede komt.
Purple zei:Ach ja ik denk dat mannen het zelfde over vrouwen denken als vrouwen over mannen.
Ik ben ervan overtuigd dat als je echt iemand leert kennen die bij je past het allemaal niet enorm moeilijk hoeft te zijn. Ik denk dat als je een relatie hebt en de eerste moelijkheden zijn er al na een paar weken denk ik niet dat die persoon de juiste voor jou is. Meestal begint er een kleine ergenis en vaak is het gewoon om kleine dingen waar jij je als persoon graag mee bezig houdt zoals een hobbie. En je karakter wordt een beetje gevormt door de dingen die jouw bezighoud en leuk vind. Zo ook dus je hobbies. De partner vind het in het begin geweldig zegt hij of zij, maar uiteindelijk komen de bezwaren later. Ik denk dat als het al zo begint de relatie hgeen schijn van kans heeft. Ze willen het liefst dat je je hobbie minder of helemaal niet meer uitvoerd of het nu om sport of zegelsplakken gaat maakt niet uit. Maar als iemand van jou verwacht je hobbie opzij te zetten verwacht diegene eigenlijk dat je een stuk van je karakter afbreekt. Je hoort elkaar juist aan te sporen in elkaar hobbies dat vormt je en denk dat het de relatie alleen maar ten goede komt.
Ach ja ik kan niet veel zeggen over een goede relatie want die heb ik ook niet gehad. Maar dit is mijn gedachtegang erover.

)MrJ zei: