Pecius
Dutch Bodybuilder
- Lid sinds
- 4 apr 2012
- Berichten
- 353
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb een klacht en die plaats ik hier. De volgende situatie heeft zich vandaag afgespeeld.
Ik bel naar locosensus met de mededeling dat ik onterecht een aanslag (kan ik dit woord nog wel gebruiken?) heb ontvangen. Ik moet de waterrekening van de studentenwoning waar ik woon betalen terwijl ik all inclusive huur. Ik zit namelijk in een studentenhuis met in totaal 5 studenten. De rekening hoort de eigenaresse van het huis namelijk te ontvangen. Aan de andere kant van de lijn krijg ik een mevrouw te spreken die mij duidelijk probeert te maken dat het mijn schuld is dat ik niet tijdig (2 weken na dagtekening) heb gereageerd. Ten eerste ik hoor de rekening helemaal niet te krijgen, vervolgens zegt ze dat ik mijn huisgenoten moet zeggen dat ze mijn post moeten open maken als ik zelf even niet aanwezig ben. Ik was namelijk op vakantie toen de rekening arriveerde. ik vertel haar dat het in Nederland strafbaar is om elkaars post open te maken en dat ze zoiets dus niet zullen doen.
Vervolgens hoor ik haar tegen een collega zeggen dat ze met een brutale snotneus te maken heeft, die ook nog eens buitenlander is. Wanneer ik haar vertel dat ik dit gehoord heb en haar er op attendeer dat dit gesprek wordt opgenomen krabbelt ze snel terug. Ze zegt dat ze buitenlandse vriendinnen heeft en dat er ook buitenlanders bij haar op de sportschool zitten en dat ze helemaal geen racist is of iets tegen buitenlanders heeft. Dit is notabene iemand van de klantenservice! Ze heeft wel haar excuses aangeboden, waarschijnlijk omdat ze bang was voor een klacht van mijn kant.
Waar gaat het toch heen met dit eens zo mooie landje, nu volledig bedorven door sommige mensen. Jammer dit, bedankt voor het verpesten van mijn dag en mij te drukken op de harde realiteit!
Ik bel naar locosensus met de mededeling dat ik onterecht een aanslag (kan ik dit woord nog wel gebruiken?) heb ontvangen. Ik moet de waterrekening van de studentenwoning waar ik woon betalen terwijl ik all inclusive huur. Ik zit namelijk in een studentenhuis met in totaal 5 studenten. De rekening hoort de eigenaresse van het huis namelijk te ontvangen. Aan de andere kant van de lijn krijg ik een mevrouw te spreken die mij duidelijk probeert te maken dat het mijn schuld is dat ik niet tijdig (2 weken na dagtekening) heb gereageerd. Ten eerste ik hoor de rekening helemaal niet te krijgen, vervolgens zegt ze dat ik mijn huisgenoten moet zeggen dat ze mijn post moeten open maken als ik zelf even niet aanwezig ben. Ik was namelijk op vakantie toen de rekening arriveerde. ik vertel haar dat het in Nederland strafbaar is om elkaars post open te maken en dat ze zoiets dus niet zullen doen.
Vervolgens hoor ik haar tegen een collega zeggen dat ze met een brutale snotneus te maken heeft, die ook nog eens buitenlander is. Wanneer ik haar vertel dat ik dit gehoord heb en haar er op attendeer dat dit gesprek wordt opgenomen krabbelt ze snel terug. Ze zegt dat ze buitenlandse vriendinnen heeft en dat er ook buitenlanders bij haar op de sportschool zitten en dat ze helemaal geen racist is of iets tegen buitenlanders heeft. Dit is notabene iemand van de klantenservice! Ze heeft wel haar excuses aangeboden, waarschijnlijk omdat ze bang was voor een klacht van mijn kant.
Waar gaat het toch heen met dit eens zo mooie landje, nu volledig bedorven door sommige mensen. Jammer dit, bedankt voor het verpesten van mijn dag en mij te drukken op de harde realiteit!

