Fitness Seller

Waar gaat het heen met dit eens o zo mooie land!!

Pecius

Dutch Bodybuilder
Waardering
36
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Ik heb een klacht en die plaats ik hier. De volgende situatie heeft zich vandaag afgespeeld.

Ik bel naar locosensus met de mededeling dat ik onterecht een aanslag (kan ik dit woord nog wel gebruiken?) heb ontvangen. Ik moet de waterrekening van de studentenwoning waar ik woon betalen terwijl ik all inclusive huur. Ik zit namelijk in een studentenhuis met in totaal 5 studenten. De rekening hoort de eigenaresse van het huis namelijk te ontvangen. Aan de andere kant van de lijn krijg ik een mevrouw te spreken die mij duidelijk probeert te maken dat het mijn schuld is dat ik niet tijdig (2 weken na dagtekening) heb gereageerd. Ten eerste ik hoor de rekening helemaal niet te krijgen, vervolgens zegt ze dat ik mijn huisgenoten moet zeggen dat ze mijn post moeten open maken als ik zelf even niet aanwezig ben. Ik was namelijk op vakantie toen de rekening arriveerde. ik vertel haar dat het in Nederland strafbaar is om elkaars post open te maken en dat ze zoiets dus niet zullen doen.

Vervolgens hoor ik haar tegen een collega zeggen dat ze met een brutale snotneus te maken heeft, die ook nog eens buitenlander is. Wanneer ik haar vertel dat ik dit gehoord heb en haar er op attendeer dat dit gesprek wordt opgenomen krabbelt ze snel terug. Ze zegt dat ze buitenlandse vriendinnen heeft en dat er ook buitenlanders bij haar op de sportschool zitten en dat ze helemaal geen racist is of iets tegen buitenlanders heeft. Dit is notabene iemand van de klantenservice! Ze heeft wel haar excuses aangeboden, waarschijnlijk omdat ze bang was voor een klacht van mijn kant.

Waar gaat het toch heen met dit eens zo mooie landje, nu volledig bedorven door sommige mensen. Jammer dit, bedankt voor het verpesten van mijn dag en mij te drukken op de harde realiteit!

en nu?

Wat kan ons dat nou boeien ?!

liefste dbb

vandaag heb ik een vogeltje gezien. Het was zooo moooi. Het was wit met zwart en had allemaal veertjes.

veel knuffels van jullie malle callypo

Moet ook niet gekker worden ik ga gelijk emigreren.

dikgedrukte naam betekend dat je moderator bent toch?
echt een goede ben je als het zo is!

ik begrijp je verhaal man, k*t dat zoiets gebeurd, maargoed is het wel goed gekomen?
Klopt maar wat heeft dat nou met deze thread te maken ?

Sucks bro, maar heb je de eigenaar hier al op aangesproken?

• Topic Starter Topic Starter

ik begrijp je verhaal man, k*t dat zoiets gebeurd, maargoed is het wel goed gekomen?

Ja, ****ed up dat zoiets gewoon nog gebeurd man. Bedankt voor je begrip. De reden dat ik dit topic open is omdat ik veel topics zie die enkel de andere kant belichten. Wil mensen laten zien dat het ook vaak zat andersom gebeurd.

Just because you came from a p*ssy, doesn’t mean you have to act like one.

Elite member ben je dan.. Geen mod, anders was killy een mod geweest :roflol:

*kijkt naar eigen naam*

In dat geval zou het wel heel erg slecht gesteld zijn met het forum :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 14:20 ----------

:roflol:

dat dikgedrukte betekent alleen dat je Elite member bent

Nee, dikgedrukt betekend 'speciaal'.. In t balkje er onder kun je zien wat er speciaal aan is, admin, sponsor, pro, mod, elite..

Is algemeen bekend dat de langstwonende die brief krijgt en je die ff aan je huisbaas geeft

Vervolgens hoor ik haar tegen een collega zeggen dat ze met een brutale snotneus te maken heeft, die ook nog eens buitenlander is. Wanneer ik haar vertel dat ik dit gehoord heb en haar er op attendeer dat dit gesprek wordt opgenomen krabbelt ze snel terug. Ze zegt dat ze buitenlandse vriendinnen heeft en dat er ook buitenlanders bij haar op de sportschool zitten en dat ze helemaal geen racist is of iets tegen buitenlanders heeft.

:roflol::roflol::roflol:

Jammer dat je haar niet genaaid hebt.

Topic met potentie

Terug
Naar boven