Fitness Seller

Waar gaat het heen met dit eens o zo mooie land!!

Klachten nemen ze wel zeker serieus die snol word niet ontslagen, maar je kunt er vanuit gaan dat ze op haar fl**ker gaat krijgen door dit incident alleen dit al is de moeite waard.

rotte appels zitten overal. Stoor je er niet teveel aan ligt aan dat mens zelf, haar terugkrabbelende gedrag is bewijs hiervan.

Die mensen noemen je al snel brutaal als je weerwoord hebt, alleen omdat je jong bent, als je in je recht staat dan sta je dat, dan hoef je geen orders te volgen van een keffende hondje aan de telefoon, kan goed begrijpen dat zoiets provocerend werkt.
+1

did not read

Heb dat ook gehad, had zelf een vriendelijke mevrouw aan de lijn en dat was zo opgelost. Ik had ook te laat gereageerd op de brief maar uit klantvriendelijkheid namen ze dat niet mee waren hun woorden. Jij hebt gewoon een k*twijf aan de lijn gehad en ook al doe je het niet en had ik het ook niet gedaan; je had dr moeten naaien.

Als ik ergens nog een grotere hekel aan heb dan aan buitenlanders, dan zijn het wel klantenservice medewerkers. Ik sta aan jouw kant baas.

All inclusive huren is wel eindbaas, hele dag aan de cocktails, nice.

Als ik ergens nog een grotere hekel aan heb dan aan buitenlanders, dan zijn het wel klantenservice medewerkers. Ik sta aan jouw kant baas.

All inclusive huren is wel eindbaas, hele dag aan de cocktails, nice.

ben je veel gepest door buitenlanders?

Klachten nemen ze wel zeker serieus die snol word niet ontslagen, maar je kunt er vanuit gaan dat ze op haar fl**ker gaat krijgen door dit incident alleen dit al is de moeite waard.

+1

Hekel aan dit soort gedrag.
Doe je werk tegoei in godsnaam.

Zou het niet zo laten allesinds!

ben je veel gepest door buitenlanders?

Aan hoeveel man ga jij die vraag nog stellen?

Zet hem in je signature.

Trouwens epische reacties, de ene gaat over buitenlanders en de ander over een wijf dat ontslagen moet worden:D
Prakken, je bent Nederlander of niet.

Ik, de enige buitenlanders bij ons op school was een verlegen kopvod wat in de hoek van de aula zat en een kerel die op 17 jarige leeftijd zijn (zeer lelijke) vriendin zwanger had gemaakt waarna een vriend van mij constant pappa riep als hij langs kwam :roflol:

Het heeft ook niet met je ras te maken maar met je omgeving

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 21:17 ----------

En opvoeding of course

Terug
Naar boven