XXL Nutrition

Waar gaat het heen met dit eens o zo mooie land!!

Rotte appels zitten overal. Stoor je er niet teveel aan ligt aan dat mens zelf, haar terugkrabbelende gedrag is bewijs hiervan.

Die mensen noemen je al snel brutaal als je weerwoord hebt, alleen omdat je jong bent, als je in je recht staat dan sta je dat, dan hoef je geen orders te volgen van een keffende hondje aan de telefoon, kan goed begrijpen dat zoiets provocerend werkt.

Laatst bewerkt:
als buitenlander heb je niets te klagen, zint het je hier niet, rot dan toch lekker op.

als buitenlander heb je niets te klagen, zint het je hier niet, rot dan toch lekker op.

asshole_01.jpg

weer zo'n k*t topic :roflol:

@ts, gewoon effe je huisbaas aanspreken zodat ze dat betreffende rekening kan overmaken oid. maar dat had je zelf ook al wel verzonnen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is dan leeftijdsdiscriminatie.

JA EN NU!!! Hoe is het nou afgelopen??? Wie moet het nou betalen???? Wat ga je nu doen??? Allemaal vragen maar geen antwoorden?!?!??! Ik word GEKK!

Nee maar srs, wat zeggen de overige studenten er van?

cry me a river...

Gewoon betalen! Snotneus! Dacht je soms dat dat lekkere water hier gratis is ofzo?!

Wat denkt de ts.. voor niks komt de zon op

Betalen.

Ik moet de waterrekening van de studentenwoning waar ik woon betalen terwijl ik all inclusive huur. Ik zit namelijk in een studentenhuis met in totaal 5 studenten. De rekening hoort de eigenaresse van het huis namelijk te ontvangen

Misschien wil jij het voor hem betalen?

liefste dbb

vandaag heb ik een vogeltje gezien. Het was zooo moooi. Het was wit met zwart en had allemaal veertjes.

veel knuffels van jullie malle callypo

Jij ook al mallerd, ik had die ook vandaag gezien.
Kreeg er zelfs een stijfe van en heb iedereen geknuffeld.

Ik heb een klacht en die plaats ik hier. De volgende situatie heeft zich vandaag afgespeeld.

Ik bel naar locosensus met de mededeling dat ik onterecht een aanslag (kan ik dit woord nog wel gebruiken?) heb ontvangen. Ik moet de waterrekening van de studentenwoning waar ik woon betalen terwijl ik all inclusive huur. Ik zit namelijk in een studentenhuis met in totaal 5 studenten. De rekening hoort de eigenaresse van het huis namelijk te ontvangen. Aan de andere kant van de lijn krijg ik een mevrouw te spreken die mij duidelijk probeert te maken dat het mijn schuld is dat ik niet tijdig (2 weken na dagtekening) heb gereageerd. Ten eerste ik hoor de rekening helemaal niet te krijgen, vervolgens zegt ze dat ik mijn huisgenoten moet zeggen dat ze mijn post moeten open maken als ik zelf even niet aanwezig ben. Ik was namelijk op vakantie toen de rekening arriveerde. ik vertel haar dat het in Nederland strafbaar is om elkaars post open te maken en dat ze zoiets dus niet zullen doen.

Vervolgens hoor ik haar tegen een collega zeggen dat ze met een brutale snotneus te maken heeft, die ook nog eens buitenlander is. Wanneer ik haar vertel dat ik dit gehoord heb en haar er op attendeer dat dit gesprek wordt opgenomen krabbelt ze snel terug. Ze zegt dat ze buitenlandse vriendinnen heeft en dat er ook buitenlanders bij haar op de sportschool zitten en dat ze helemaal geen racist is of iets tegen buitenlanders heeft. Dit is notabene iemand van de klantenservice! Ze heeft wel haar excuses aangeboden, waarschijnlijk omdat ze bang was voor een klacht van mijn kant.

Waar gaat het toch heen met dit eens zo mooie landje, nu volledig bedorven door sommige mensen. Jammer dit, bedankt voor het verpesten van mijn dag en mij te drukken op de harde realiteit!

Gesprekken worden vrijwel zeker opgenomen. Terugbellen, klacht indienen. Zorg dat die h**r haar baan kwijtraakt.

Gesprekken worden vrijwel zeker opgenomen. Terugbellen, klacht indienen. Zorg dat die h**r haar baan kwijtraakt.

Joh ff rustig? Weet je wel hoeveel impact dat soort besluiten maken. Beetje overdreven.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 23:55 ----------

ts behoort tot de cultuurverrijkende minderheidsgroep marrokanen ;)

Dan nog zie ik niet waar de opmerking op slaat. Probleem is duidelijk niet gerelateerd aan ze etniciteit. Al moet ik zeggen dat het gros van marrokanen het verziekt voor de rest. Turken of donkere hoor je zelden wat over. Maarja vind racisme een slechte zaak. Pak het probleem gewoon daar aan waar het zit kan er ook niet gehuild worden.

We moeten nou eenmaal allemaal wat presteren en daar horen hangjongeren en criminelen niet in thuis.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Sep 2012 om 00:00 ----------

Wat denkt de ts.. voor niks komt de zon op

Betalen.

Als je all incluis huurt zijn die rekeningen niet voor jou adres, waarom zou je ze dan betalen? Verhuurder is overigens verantwoordelijk voor onderhoud van het pand. Zou erg makkelijk worden als een verhuurder alleen maar kon vangen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven