Fitness Seller

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

  • Minder dan €5,-

    Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

    Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

    Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

    Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

    Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

    Stemmen: 24 11,7%

  • Totaal stemmers
    206

Bezoekers in dit topic

Toen ik 18 was werkte ik in de avonduren (3 uur per avond, circa 15 per week) bij PostNL pakketjes (kon ook bij post zelf). Dit was via uitzendbureau, dus minder betaald dan bij PostNL zelf, en dan kreeg ik 9 euro netto (inclusief avondttoeslag).
Misschien een ideetje?
 
En ik vind €5 al genoeg €3-4 vind ik wel mwa.
 
Toen ik 18 was werkte ik in de avonduren (3 uur per avond, circa 15 per week) bij PostNL pakketjes (kon ook bij post zelf). Dit was via uitzendbureau, dus minder betaald dan bij PostNL zelf, en dan kreeg ik 9 euro netto (inclusief avondttoeslag).
Misschien een ideetje?
wow!!!
super leuk!!!!!!!
Moet je dan gwn langs zon bureau gaan en dan solociteren. en hoelang wagt je dan op een baantje? lijkt me ontzettend leuk werk voor mij als 17jarige

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 20:53 ----------

Werken is voor verkoelende homo's.

geen geld hebben ook:(
 
Lekker voltijd student, leven van stufi en af en toe een tegelvloer leggen.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik 18 was werkte ik in de avonduren (3 uur per avond, circa 15 per week) bij PostNL pakketjes (kon ook bij post zelf). Dit was via uitzendbureau, dus minder betaald dan bij PostNL zelf, en dan kreeg ik 9 euro netto (inclusief avondttoeslag).
Misschien een ideetje?

een 23 jarige krijgt nog niet eens 9 euro per uur bij PostNL

"Een marktconform salaris als tijdelijke hulpkracht. Bij een leeftijd van 23 jaar of ouder is dit € 8,89. Ben je jonger dan 23 jaar dan verdien je een ander salaris."

Op 19 jaar komt dit neer op 4,50 ofzo, en dan ben je nog een chauffeur ook, niet gewoon wandelen met folders.
 
Bij het vroegere PostNL, TNT Post, goud geld verdient als zaterdagbesteller, beetje met auto langs bedrijven op industrie-terreinen. Alleen tegenwoordig is het uurloon en de uren die je kunt maken daar heel wat minder.
 
een 23 jarige krijgt nog niet eens 9 euro per uur bij PostNL

"Een marktconform salaris als tijdelijke hulpkracht. Bij een leeftijd van 23 jaar of ouder is dit € 8,89. Ben je jonger dan 23 jaar dan verdien je een ander salaris."

Op 19 jaar komt dit neer op 4,50 ofzo, en dan ben je nog een chauffeur ook, niet gewoon wandelen met folders.

Ik ben 19 en verdien zonder toeslagen rond de 8,50 bij postnl. Ik zit dan wel in schaal 4.
 
Ik ben 19 en verdien zonder toeslagen rond de 8,50 bij postnl. Ik zit dan wel in schaal 4.

Wat doe je dan precies? want ik haal dit letterlijk uit de salaristabel van hun eigen site. Je krijgt gewoon het minimumloon, of bij sommige dingen met snachts werken meer, maar dat kan bij alle dingen die ik zie maar 4 uur in de week. En een maandloon van 150 euro zit ik ook niet op te wachten.
 
wow!!!
super leuk!!!!!!!
Moet je dan gwn langs zon bureau gaan en dan solociteren. en hoelang wagt je dan op een baantje? lijkt me ontzettend leuk werk voor mij als 17jarige

Ligt een beetje aan waar je woont. Bij de PostNL hier nemen ze geen uitzendkrachten meer aan, maar alleen vanuit PostNL zelf (dus solliciteren via de site).
Kijk bij uitzendbureau's of ze de vacature hebben, kan best zijn dat deze er niet is.

Hoelang je moet wachten ligt ook weer daaraan.
Ik solliciteerde, kreeg dezelfde avond een telefoontje en kon de volgende dag gelijk beginnen.
Soms wacht je een jaar en krijg je nog geen bericht.

Wil je werken? Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren Solliciteren
 
een 23 jarige krijgt nog niet eens 9 euro per uur bij PostNL

"Een marktconform salaris als tijdelijke hulpkracht. Bij een leeftijd van 23 jaar of ouder is dit € 8,89. Ben je jonger dan 23 jaar dan verdien je een ander salaris."

Op 19 jaar komt dit neer op 4,50 ofzo, en dan ben je nog een chauffeur ook, niet gewoon wandelen met folders.

Onee, toen ik 19 was verdiende ik dat.
Ik verdiende 7,50 bruto per uur. Komt toeslag bij en toeslag en een of andere toeslag. Weinig belasting vanaf. 9 euro netto per uur.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:09 ----------

een 23 jarige krijgt nog niet eens 9 euro per uur bij PostNL

"Een marktconform salaris als tijdelijke hulpkracht. Bij een leeftijd van 23 jaar of ouder is dit € 8,89. Ben je jonger dan 23 jaar dan verdien je een ander salaris."

Op 19 jaar komt dit neer op 4,50 ofzo, en dan ben je nog een chauffeur ook, niet gewoon wandelen met folders.

Waar staat folders/chaffeur ed..Ik heb het over pakketjes in de avonduren met toeslag..Beter lezen voordat je oordeelt.
 
Ik zit nu alweer een jaar zonder bijbaantje :o Deed eerst vakkenvullen, verdiende aardig en super relaxt werk. kreeg 9 netto ofzo als 19 jarige. Zat net even te kijken op PostNL, maar uurloon is wel drama daar.
"Als je 21 bent, verdien je bijvoorbeeld € 6,45 bruto per uur." wuuut.:rolleyes: Dit is bezorgen.
 
Onee, toen ik 19 was verdiende ik dat.
Ik verdiende 7,50 bruto per uur. Komt toeslag bij en toeslag en een of andere toeslag. Weinig belasting vanaf. 9 euro netto per uur.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:09 ----------



Waar staat folders/chaffeur ed..Ik heb het over pakketjes in de avonduren met toeslag..Beter lezen voordat je oordeelt.

Ja Wouterr17 dus lekker puh !
 
bij de Albert Heijn 19 jaar verdien €9.66 in het uur met een bonus (vakantiegeld etc) van 33.2% meende ik
tevens op de zondagen dubbel betaald en in de avonden na 9 uur meende ik 130% en in de weekenden na 7 150% iets in die richting.
 
Back
Naar boven