Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow!!!Toen ik 18 was werkte ik in de avonduren (3 uur per avond, circa 15 per week) bij PostNL pakketjes (kon ook bij post zelf). Dit was via uitzendbureau, dus minder betaald dan bij PostNL zelf, en dan kreeg ik 9 euro netto (inclusief avondttoeslag).
Misschien een ideetje?

Toen ik 18 was werkte ik in de avonduren (3 uur per avond, circa 15 per week) bij PostNL pakketjes (kon ook bij post zelf). Dit was via uitzendbureau, dus minder betaald dan bij PostNL zelf, en dan kreeg ik 9 euro netto (inclusief avondttoeslag).
Misschien een ideetje?
een 23 jarige krijgt nog niet eens 9 euro per uur bij PostNL
"Een marktconform salaris als tijdelijke hulpkracht. Bij een leeftijd van 23 jaar of ouder is dit € 8,89. Ben je jonger dan 23 jaar dan verdien je een ander salaris."
Op 19 jaar komt dit neer op 4,50 ofzo, en dan ben je nog een chauffeur ook, niet gewoon wandelen met folders.
haha echt? is ook wel chill inderdaad. niet veel doen en betaald krijen hahaik hou een fanpagina van cr7 bij
verdient best goed met google ads

Ik ben 19 en verdien zonder toeslagen rond de 8,50 bij postnl. Ik zit dan wel in schaal 4.
wow!!!
super leuk!!!!!!!
Moet je dan gwn langs zon bureau gaan en dan solociteren. en hoelang wagt je dan op een baantje? lijkt me ontzettend leuk werk voor mij als 17jarige
haha echt? is ook wel chill inderdaad. niet veel doen en betaald krijen haha![]()
hnnngggg tanned ruud
"Een marktconform salaris als tijdelijke hulpkracht. Bij een leeftijd van 23 jaar of ouder is dit € 8,89. Ben je jonger dan 23 jaar dan verdien je een ander salaris."
Op 19 jaar komt dit neer op 4,50 ofzo, en dan ben je nog een chauffeur ook, niet gewoon wandelen met folders.
Superleuk, hoor. Waar heb je gesoliiteerd of doe je het vrijwillig?
Onee, toen ik 19 was verdiende ik dat.
Ik verdiende 7,50 bruto per uur. Komt toeslag bij en toeslag en een of andere toeslag. Weinig belasting vanaf. 9 euro netto per uur.
---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:09 ----------
Waar staat folders/chaffeur ed..Ik heb het over pakketjes in de avonduren met toeslag..Beter lezen voordat je oordeelt.