AndroidHealthClinic

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

  • Minder dan €5,-

    Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

    Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

    Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

    Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

    Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

    Stemmen: 24 11,7%

  • Totaal stemmers
    206

Bezoekers in dit topic

Ik zit nu alweer een jaar zonder bijbaantje :o Deed eerst vakkenvullen, verdiende aardig en super relaxt werk. kreeg 9 netto ofzo als 19 jarige. Zat net even te kijken op PostNL, maar uurloon is wel drama daar.
"Als je 21 bent, verdien je bijvoorbeeld € 6,45 bruto per uur." wuuut.:rolleyes: Dit is bezorgen.

Ja bezorgers krijgen slecht betaald inderdaad, maargoed..het is wel IETS he :P

Je kunt bij postnl (pakketjes <----) ook snachts werken, 40% toeslag ;) Tsjakka

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:15 ----------

bij de Albert Heijn 19 jaar verdien €9.66 in het uur met een bonus (vakantiegeld etc) van 33.2% meende ik
tevens op de zondagen dubbel betaald en in de avonden na 8 uur meende ik 130% en in de weekenden na 7 150% iets in die richting.

Toen ik 19 was kreeg ik daar circa € 7 netto per uur (incl vakantiegeld).
Zal misschien wel per regio verschillen dan :')
Weekenden en avonden gelden niet voor toeslagen bij de AH (zie VGL cao)
 
Onee, toen ik 19 was verdiende ik dat.
Ik verdiende 7,50 bruto per uur. Komt toeslag bij en toeslag en een of andere toeslag. Weinig belasting vanaf. 9 euro netto per uur.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:09 ----------



Waar staat folders/chaffeur ed..Ik heb het over pakketjes in de avonduren met toeslag..Beter lezen voordat je oordeelt.

Ik ging er vanuit dat een chauffeur het meest zou verdienen omdat je daar 3 jaar een rijbewijs voor moet hebben. De rest van het werk kan je ook door downies laten doen.

"pakketjes in de avonduren' is ook niet bijzonder duidelijk, bracht je ze rond, moest je ze sorteren, moest je er op zitten? Was dus niet zo nodig dat ik beter moet lezen, meer dat ik niet meer informatie had

bij de Albert Heijn 19 jaar verdien €9.66 in het uur met een bonus (vakantiegeld etc) van 33.2% meende ik
tevens op de zondagen dubbel betaald en in de avonden na 9 uur meende ik 130% en in de weekenden na 7 150% iets in die richting.

Wat is dat voor AH, bij ons word je ontslagen na je 18de omdat je te duur ben.
 
Ik ging er vanuit dat een chauffeur het meest zou verdienen omdat je daar 3 jaar een rijbewijs voor moet hebben. De rest van het werk kan je ook door downies laten doen.

"pakketjes in de avonduren' is ook niet bijzonder duidelijk, bracht je ze rond, moest je ze sorteren, moest je er op zitten? Was dus niet zo nodig dat ik beter moet lezen, meer dat ik niet meer informatie had

Oke, excuses.

Pakketten sorteren op het sorteercentrum van PostNL van 19:00 uur tot 22:00 uur.
Dat werk kan je niet door downies laten doen, want dan hebben we boze dbb leden die heel lang moeten wachten op hun ondergekwijlde pakjes..
 
Oke, excuses.

Pakketten sorteren op het sorteercentrum van PostNL van 19:00 uur tot 22:00 uur.
Dat werk kan je niet door downies laten doen, want dan hebben we boze dbb leden die heel lang moeten wachten op hun ondergekwijlde pakjes..

Dat klinkt opzich wel leuk, een bijbaantje wat ik kan doen in de avond zou perfect zijn. Jammer genoeg staan er geen vacatures op de site.

"Er zijn helaas geen vacatures gevonden voor deze selectie."
 
Werk nu vast als marketeer.
Vroeger als student vaak gaan werken op de luchthaven, als bagagist, verdiende zo'n 14EUR/uur dacht ik :D
Op een maandje toch de 2000EUR aangetikt
 
lasser in de scheepsbouw
word vaak uitgezonden van werf naar werf

loon licht rond de 850 in de maand niet verkeerd vind ik voor op mijn 18e
 
Wat is dat voor AH, bij ons word je ontslagen na je 18de omdat je te duur ben.


Bij ons ontslaan ze niet als je 18 bent als je het waard ben krijg je een vast contract.

Ben zelf nu teamleider vandaar hoger salaris, en als je 12 uur per week werkt of meer met een kort partime contract dan gelden de toeslag uren ook bij de Albert Heijn
 
Oke, excuses.

Pakketten sorteren op het sorteercentrum van PostNL van 19:00 uur tot 22:00 uur.
Dat werk kan je niet door downies laten doen, want dan hebben we boze dbb leden die heel lang moeten wachten op hun ondergekwijlde pakjes..

Die had ik nou net ingeschat als laagst betaalde. Als post bezorger moet je tenminste nog lopen.
Maar soorteren heb ik nu idd ook gevonden, voor 7 euro per uur. maar die is maximaal 4 uur per week. En in de vroege ochtend.
Toch maar solicitatie gedaan om een van de dagen voor 3 uur uit me bed te moeten komen.

Kwijlprobleem kan best opgelost worden met een stukje tape, heb je genoeg van daarzo.
 
Lonen zijn echt laag in nederland,ik verdiende op mijn 19 1300 zonder hoge diploma in een fabriek met 2 ploegen
 
Die had ik nou net ingeschat als laagst betaalde. Als post bezorger moet je tenminste nog lopen.
Maar soorteren heb ik nu idd ook gevonden, voor 7 euro per uur. maar die is maximaal 4 uur per week. En in de vroege ochtend.
Toch maar solicitatie gedaan om een van de dagen voor 3 uur uit me bed te moeten komen.

Kwijlprobleem kan best opgelost worden met een stukje tape, heb je genoeg van daarzo.

Hmm, jammer dat het maximaal 4 uur per week is, maar het is iets :D
Of je tape hebt daar weet ik niet, het is namelijk een sorteercentrum, niet een inpak centrum :P
 
Ik ben bezig om een baan te vinden BBL bedrijfsadministrateur. Daarnaast ben ik creatine dealer mijn spot is op het bedrijvenpark Twente, maar de creatine handel ligt momenteel op zijn gat. Ik moet al ladingen importeren vanuit oost Oezbekistan, maar omdat ik connected ben met mensen die bij de douane werken is dit voor alsnog geen probleem. Je weet hoe het gaat met die oost europeanen in de handel, ze zijn wat stug met onderhandelen. Verder zit ik er ook over na te denken om pooier te worden van vrouwen met obesitas, volgens mij is dat een gat in de markt. Maar dan moet ik een goede deal sluiten met beter bed voor extra stevige bedden etc. dat zijn dan dingen waar je rekening mee moet houden om een beeld te geven van die business.
 
Dat klinkt opzich wel leuk, een bijbaantje wat ik kan doen in de avond zou perfect zijn. Jammer genoeg staan er geen vacatures op de site.

"Er zijn helaas geen vacatures gevonden voor deze selectie."

Postvoorbereider verdiend ook 7 euro nogwat, en komt op hetzelfde neer geloof ik

lasser in de scheepsbouw
word vaak uitgezonden van werf naar werf

loon licht rond de 850 in de maand niet verkeerd vind ik voor op mijn 18e

Moet je zeker wel kunnen lassen?
 
Postvoorbereider verdiend ook 7 euro nogwat, en komt op hetzelfde neer geloof ik

Is niet pakketten, want dan staat er ook Pakkettensorteren. Postvoorbereider is dan weer met briefpost, de lonen en werktijden zijn vaak wel hetzelfde en bij ons kon je wel eens wisselen tussen post en pakketten.
 
Wat doe je dan precies? want ik haal dit letterlijk uit de salaristabel van hun eigen site. Je krijgt gewoon het minimumloon, of bij sommige dingen met snachts werken meer, maar dat kan bij alle dingen die ik zie maar 4 uur in de week. En een maandloon van 150 euro zit ik ook niet op te wachten.

Ik werk op de businessbalie en verwerk/controleer de post voor het naar het sorteercentrum gaat. Normale tijden (voor mij) zijn van kwart voor 6 tot 10-half 11.

Ben wel gewoon begonnen opde sorteertafels en heb me vervolgens omhoog gewerkt. Verdiende toen volgens mij iets van 6,30 als 18 jarige
 
Is niet pakketten, want dan staat er ook Pakkettensorteren. Postvoorbereider is dan weer met briefpost, de lonen en werktijden zijn vaak wel hetzelfde en bij ons kon je wel eens wisselen tussen post en pakketten.

Wat doe jij nu dan? Of staat dat al ergens in dit topic :D
 
Ik ben bezig om een baan te vinden BBL bedrijfsadministrateur. Daarnaast ben ik creatine dealer mijn spot is op het bedrijvenpark Twente, maar de creatine handel ligt momenteel op zijn gat. Ik moet al ladingen importeren vanuit oost Oezbekistan, maar omdat ik connected ben met mensen die bij de douane werken is dit voor alsnog geen probleem. Je weet hoe het gaat met die oost europeanen in de handel, ze zijn wat stug met onderhandelen. Verder zit ik er ook over na te denken om pooier te worden van vrouwen met obesitas, volgens mij is dat een gat in de markt. Maar dan moet ik een goede deal sluiten met beter bed voor extra stevige bedden etc. dat zijn dan dingen waar je rekening mee moet houden om een beeld te geven van die business.

Vrouwen met obesitas is een nuloperatie man, die vreten meer dan ze nken!
 
Is niet pakketten, want dan staat er ook Pakkettensorteren. Postvoorbereider is dan weer met briefpost, de lonen en werktijden zijn vaak wel hetzelfde en bij ons kon je wel eens wisselen tussen post en pakketten.

Pakkettensorteerder is er niet meer, alles is nu post.
 
Back
Naar boven