Ik weet niet wat karma is (en wil t ook niet weten, boeit me niet haha)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb waarschijnlijk al een sponsor, de natuurwinkel in mijn stad wil weight gainers sponsoren. #degangvanzaken #yolo #bbwVrouwen met obesitas is een nuloperatie man, die vreten meer dan ze nken!
Pakkettensorteerder is er niet meer, alles is nu post.
De vacatures bedoel je, zijn er niet meer?
Want pakketten sorteerder is er nog wel hoor; wie zorgt er anders voor dat wij pakketjes via PostNL krijgen?

ik werk naast mijn studie als juridisch adviseur binnen een grote organisatie.
verdient genoeg om mijn verslaving(en) te kunnen financieren![]()

Ik werk in de telecomsector en verdien zeer goed m'n brood, heb enorm veel extralegale voordelen, mijn uren kies ik (zo goed als) zelf.
Als bijbaan doe ik g4p. Vooral chatten en af en toe een rear glute spread.
Je zou nog verschieten van de bedragen die je hier mee kan verdienen.
**** that! Denk je dat ik één of andere homofiel ben? Ik ga voor de echte mannenlook. De ruwe bouwvakker.
**** that! Denk je dat ik één of andere homofiel ben? Ik ga voor de echte mannenlook. De ruwe bouwvakker.

Enkel van vrijdagochtend tot maandagochtend. Ik moet er deftig uitzien voor m'n dayjob.
srsJe zou nog verschieten van de bedragen die je hier mee kan verdienen.
Geschoond, normaal doen. Zeker kloontjes die al meerdere malen voor hetzelfde gedrag zijn geband.
?Geschoond, normaal doen. Zeker kloontjes die al meerdere malen voor hetzelfde gedrag zijn geband.