XXL Nutrition

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Mooi loon, kun je zoiets ook verdienen als onderhoudstechnieker?

Ga zelf beginnen met opleiding electrisch residentieel installateur en wil me opwerken naar onderhouds/installatie van machines icm PLC technieken ofzo. Alleen nog niet zo'n heel duidelijk beeld van het loon.

Klinkt als de zelfde opleiding die ik nu ook volg als extraatje a2 opleiding in België. Werk is vrij gelijk alleen zit ik in de petrochemie industrie. Plc techniek is zeker ook goed geld te verdienen zeker als je richting safty plc ga zoals hima plc systeem. Kijk Anders of je iets als sil erbij kan pakken. Doe nu dagelijks sis lopa testen 1 instrument per dag relax Werk alleen kan je daarbij wel als je een foutje maakt een hele fabriek stil gooien.

Klinkt als de zelfde opleiding die ik nu ook volg als extraatje a2 opleiding in België. Werk is vrij gelijk alleen zit ik in de petrochemie industrie. Plc techniek is zeker ook goed geld te verdienen zeker als je richting safty plc ga zoals hima plc systeem. Kijk Anders of je iets als sil erbij kan pakken. Doe nu dagelijks sis lopa testen 1 instrument per dag relax Werk alleen kan je daarbij wel als je een foutje maakt een hele fabriek stil gooien.

Ik mag hopen dat jij niet software zit te wijzigen die direct impact hebben op een productie draaïende fabriek dat zo'n zo erg kan zijn dat je een fabriek stil gooit. Als je dat wel doet, zal het productieverlies wel dermate klein zijn dat het ook geen reet uit maakt of je hem stil gooit of niet.

Ik weet dat bij ons 1 uur stil staan 150.000 euro kost.

Daarnaast:

Ploegendienst bij Tata steel, 2400 euro netto.
Eigen administratiekantoor, 2500 euro netto.

Ik mag hopen dat jij niet software zit te wijzigen die direct impact hebben op een productie draaïende fabriek dat zo'n zo erg kan zijn dat je een fabriek stil gooit. Als je dat wel doet, zal het productieverlies wel dermate klein zijn dat het ook geen reet uit maakt of je hem stil gooit of niet.

Daarnaast:

Ben je procesoperator?

Daarnaast:

Nee wijzigingen in software die wij zelf bijna nooit veelal gebeurt dit tijdens onderhoud stops en tijdens projecten waarbij er een stukje van een plant stil gaat.

Het gene wat ik noemde sis lopa wil je echter nooit wijzigen tijdens het draaien met en plant. gevolgen kunnen te groot zijn, daarbij moet je alles opnieuw testen. Zowel per instrument als het totaal plaatje waarbij je de reacties gaat bekijken.

Zit bij de Marine en zit nu op 2000 netto (incl reiskosten etc.). Doe nu HBO daarnaast Elektrotechniek. Als ik officier wordt ga ik meteen 300 netto omhoog, maar doe het eigk om buiten de Marine wat leuks te vinden wat goed betaalt. Iemand een 'burger' baan met HBO Elektrotechniek? Wat schuift dat gem?

Elektrotechniek is veel in te vinden momenteel.
Dus veel moeite zal het je niet gaan kosten denk ik.

Werkloos.

Uitkering van 1200 pm.
Ongeschoold.
K*t leven.

wat voor werk deed je voor je uitkering?

Flensmonteur in raffinaderijen ,haven

12,54e /u

Ong. 1600e/maand exlu rijvergoeding , maaltijdchecks

Vakantiegeld : 3000e netto
13e maand
Eindejaarscadeau(Nederlands bedrijf)

Je verdiend te weinig voor het werk dat je doet:)

Voorheen full time bij tata logistiek 2700e netto pm voor 33upw werk

Nu werk ik twee dagen pw max en doe aan in en verkoop soms veel soms weinig.

Werk in de kringloopwinkel en verdien 1 symbolische euro per uur. Is onder het statuut arbeidszorg maar werk eig meer dan veel werknemers daar. Sla nooit praatjes en zo, altijd bezig, maar op een rustig tempo. Heb trouwens ook nog m'n ziekte-uitkering.

Nee, storingsdienst HOO

Nee wijzigingen in software die wij zelf bijna nooit veelal gebeurt dit tijdens onderhoud stops en tijdens projecten waarbij er een stukje van een plant stil gaat.

Het gene wat ik noemde sis lopa wil je echter nooit wijzigen tijdens het draaien met en plant. gevolgen kunnen te groot zijn, daarbij moet je alles opnieuw testen. Zowel per instrument als het totaal plaatje waarbij je de reacties gaat bekijken.

Precies wat ik wilde horen en ik had ook niet iets anders verwacht ;)

A1 elektro-mechanieker onderhoudstechnieken ~1600€ netto zonder bonussen.

IT student

momenteel werkend @ McDonald's(keuken)
12,60 euro netto (student betaald geen belastingen voor 50 werkdagen, anders +- 10,50 euro)
1,20 euro erboven op na middernacht

Nu en dan ook eens:
Schoonmaker van vliegtuigen (binnenkant, cabine, c**k-pit, wc,...)
11,78 euro netto (geen belastingen nu, anders 9,10 euro)
7 euro maaltijdcheque per gewerkte dag

Op freelance basis:
Webdevelopper:
250 euro voor een volledige site (enkel html,css, jquery en javascript).

Stage op accountantskantoor (middelgroot) 500p/m

Komt neer op €3 p/u:treuren:

Terug
Naar boven