MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
ik zelf ben 15, 4,50 netto (excl. fooi) horeca hè... Weekenden & Vakantie's (lange dagen maar is leuk, gezellig en verdient heel wat):D

Stage op accountantskantoor (middelgroot) 500p/m

Komt neer op €3 p/u:treuren:
Is toch een mooie stagevergoeding? Ik krijg 600 eu p/m (MSc student).

IT student

momenteel werkend @ McDonald's(keuken)
12,60 euro netto (student betaald geen belastingen voor 50 werkdagen, anders +- 10,50 euro)
1,20 euro erboven op na middernacht

Nu en dan ook eens:
Schoonmaker van vliegtuigen (binnenkant, cabine, c**k-pit, wc,...)
11,78 euro netto (geen belastingen nu, anders 9,10 euro)
7 euro maaltijdcheque per gewerkte dag

Op freelance basis:
Webdevelopper:
250 euro voor een volledige site (enkel html,css, jquery en javascript).
Zou geen vaste prijs hanteren voor al je websites. Hanteer een uurtarief, en wanneer de klant een vaste prijs wil probeer je deze te schatten aan de hand van je uurtarief. In het begin ga je eindeloos vaak je vaste prijs te laag inzetten, maar hier word je steeds beter in. Wat hierbij helpt is om het project onder te verdelen in kleine subtaken, en daarvan de uren bij elkaar op te tellen in plaats van grofweg in 1x de tijd te schatten. Klinkt heel obvious, maar dit deed ik in het begin dus niet. Momenteel doe ik dit wel, en vervolgens vermenigvuldig ik het geschatte aantal uren met 1.3. Kom hierbij vrij accuraat uit. Maak tevens ook goede afspraken van tevoren wat je gaat uitvoeren. Just my 2 cents, omdat je als IT student veel geld kunt verdienen in de web dev als ZZP'er zou ik me hierop storten als ik jou was.

Wat mezelf betreft (web developer vooral back-end werk
PHP:
, e.e.a. front-end, geen enkel design werk. BSc informatica, 2 jaar professionele werkervaring):
50,- eu excl. btw p/u voor reguliere klanten
40,- eu excl. btw p/u voor intermediairs (hoef immers geen acquisitie te doen)

niks

ronde de 22 bruto... wel met vaste toeslagen en werk voor le government....

Net eens nagekeken, gemiddeld 16.09 per uur (bruto). Wel prima...

Kan me herinneren met bij- en vakantiebaantjes wel s meer te verdienen, maar dan werk je natuurlijk parttime.
Nu nog bonus erbij etc.

En vorige maand weer 3% verhoging gekregen. :thumbs:

ICTer bij een groot advocatenkantoor. Net iets minder dan 4600 bruto per maand.

iets van een 5200e net per maand, 2 jobs, het ene al wat witter dan het andere.

Podiumbouw atm.

Verschilt tussen standaard 1543 en 3000 euro netto (veel overuren) en mag op heel veel events gratis binnen.

Binnenkort een opleiding procesoperator.

reguliere job waarmee ik modaal verdien en daarnaast wat webcamgedoe in de avonduurtjes, shootje hier en daar en soms wat G4P shit (nix extreem). Kom je er heel makkelijk aan. Zou het nog meer kunnen uitbuiten, maar heb daar geen zin in.

• Like
Waarderingen: mat
reguliere job waarmee ik modaal verdien en daarnaast wat webcamgedoe in de avonduurtjes, shootje hier en daar en soms wat G4P shit (nix extreem). Kom je er heel makkelijk aan. Zou het nog meer kunnen uitbuiten, maar heb daar geen zin in.

G4P als in Kai Greene G4P? Nja voor 3000 euro per maand.. :p

G4P als in Kai Greene G4P? Nja voor 3000 euro per maand.. :p

hehe, in elk geval niet all te way (weet niet hoe het met Greene zat). maar die grenzen stel je zelf, tis vooral een kwestie vd geschikte niche proberen te vinden en die zo goed mogelijk uitbuiten. Hoe lager je grenzen hoe lucratiever het wordt natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

Laatst bewerkt:
ik zelf ben 15, 4,50 netto (excl. fooi) horeca hè... Weekenden & Vakantie's (lange dagen maar is leuk, gezellig en verdient heel wat):D

jezus voor 4,50 in de horeca, hoop dat je niet te hard moet werken dan...

---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 19:09 ----------

huh wa

hehe, in elk geval niet all te way (weet niet hoe het met Greene zat). maar die grenzen stel je zelf, tis vooral een kwestie vd geschikte niche proberen te vinden en die zo goed mogelijk uitbuiten. Hoe lager je grenzen hoe lucratiever het wordt natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

Strip je dan?

Of ook aftrekken en buttplug enzo?

Terug
Naar boven