Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.778
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Freelance.nl oid. Niet expliciet bij melden dat het je eerste opdracht zal worden. Als ze vragen naar een portfolio is het natuurlijk een probleem, maar dit vragen ze lang niet altijd en dan weet de andere partij totaal niet of het je eerste opdracht is.Heb de komende 8 maanden "vrij'. En in 1-2 maanden kan je vrijwel elke taal op kunnen pakken lijkt me, en dan de resterende 6 maanden werken.
Alleen met sites maken moet je wel opdrachten krijgen, is dat een beetje te doen als niemand die opzoek is naar ze eerste klus?
Java is dan een vriend die nu werkt bij een app bedrijf idd. Verdiend toch al iets van 12 p/u. Iig beter dan voor 2.30 pu bij een supermarkt.
-edit
duidelijk stappenplan voor sites maken, alleen dan heb ik nog de vraag hoe makkelijk het is om een (eerste) opdracht te krijgen als beginner.
Als iemand vraagt naar mijn portfolio (ik doe strict back-end) heb ik ook maar weinig om te laten zien. Ik zwaai gewoon met m'n credentials en dan zit het wel ok. Heb daar eerlijk gezegd ook nooit problemen mee gehad. Ben inmiddels benoemd tot de 'whizkid' van 'n intermediair waar ik veel opdrachten voor doe. Die heb ik ook binnengehengeld zonder ook maar ooit iets te hoeven laten zien.