MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Haha alleen op DBB verdienen de mensen zo,n 3 tot 8euro per uur meer dan normale mensen voor dezelfde soorten banen. :roflol:

€10,- per uur bij een online marketing bureau. Prima zo naast mijn studie, als bijbaan dus!

Haha alleen op DBB verdienen de mensen zo,n 3 tot 8euro per uur meer dan normale mensen voor dezelfde soorten banen. :roflol:

Dit idd. Grootste deel hier verdient meer met hun bijbaan dan afgestudeerden als ik de verhalen zo mag geloven :') Je hoeft als 18 jarige gewoon niet te verwachten dat je wel ff 10 euro per uur gaat verdienen. Zie ik hier horeca/kroegen voorbij komen, weet niet wat voor kroegen er elders in het land zitten maar hier krijg je in de horeca gewoon ****ing ruk betaald, diensten van 10 uur en geen extra toeslag als je nachten werkt. Je kunt er naar zoeken, tuurlijk, maar als je niks blijft doen tot je die baan van 10 euro netto per uur gevonden hebt ga je nog een aantal arme jaren tegemoet.

Dit idd. Grootste deel hier verdient meer met hun bijbaan dan afgestudeerden als ik de verhalen zo mag geloven :') Je hoeft als 18 jarige gewoon niet te verwachten dat je wel ff 10 euro per uur gaat verdienen. Zie ik hier horeca/kroegen voorbij komen, weet niet wat voor kroegen er elders in het land zitten maar hier krijg je in de horeca gewoon ****ing ruk betaald, diensten van 10 uur en geen extra toeslag als je nachten werkt. Je kunt er naar zoeken, tuurlijk, maar als je niks blijft doen tot je die baan van 10 euro netto per uur gevonden hebt ga je nog een aantal arme jaren tegemoet.

je moet rekening houden met het feit dat de bedragen die de belgen noemen zo hoog zijn omdat wij als studenten geen belastingen moeten betalen (zolang we minder dan 50 dagen per jaar werken).
Verdiende met random baan in een fabriek ook 12,8eur/uur (minste dat ik ooit ergens verdiend heb was 10,20, en heb toch al een paar bijbaantjes gehad :) )

Laatst bewerkt:
Wij betalen ook geen belasting zolang we onder de bijverdiengrens zitten anus.

Verder pak ik in een winkel €7 en in de horeca €10,50 p/u. Heb ook andere horecabaantjes gehad en daar had ik tussen de 5 en 8 euro.

Wij betalen ook geen belasting zolang we onder de bijverdiengrens zitten anus.

Verder pak ik in een winkel €7 en in de horeca €10,50 p/u. Heb ook andere horecabaantjes gehad en daar had ik tussen de 5 en 8 euro.

dan zijn jullie nederlanders armoedzaaiers, want heb ooit in een winkel (colruyt) gewerkt en daar verdiende ik 10.2eur/uur:roflol:

colruyt hanteert over heel belgie dezelfde lonen voor studentarbeiders :)
En dat nederlanders een stuk minder verdienen met studentenjobs is al bij meer topics gebleken. (hoewel je inderdaad wel gelijk hebt dat dit statistisch gezien nog steeds niks voorstelt)

Verdien nu zo'n 7,20eu per uur en krijg dan nog fooi (gem. 1eu/uur) en ben 19. Als ik 20 ben komt er ongeveer nog een euro bij, zit dan tussen de 8-8,50eu per uur.

Werk in de horeca trouwens.

Als ik zo op de dag werk €9,10 als ik nachtdienst heb €13.65.

Al 10 jaar steigerbouwer niet slecht betaalt maar soms te moe om te trainen:mad:

Ik had toen geld nodig dus moest wel iets en daar liep ik toen tegenaan.
Iig nooit meer doen, is het echt niet waard.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Ja waar ik werkte werkte ook nog van 15 jaar en die verdiende maar 2,80 per uur ofzo, schandaaaalig.

Mwah vind ik van niet, op de werkvloer heb je in de praktijk gewoon niet veel aan een 15 jarige gezien zijn kennis en motivatie (algemeen gezien). Ze lopen de kantjes er vanaf en het boeit ze allemaal niet.

Een 15 jarige functioneert gewoon een stuk minder dan een 20 jarige, dus waarom zou ik een 15 jarige 7/8 euro p/u moeten betalen.

Kijk bij het noemen van bedragen bij sommige ook goed naar de leeftijd, diegene die rond de 10 euro p/u zeggen zijn meestal ook 22/23+
Mensen rond de 7/8 euro per uur zijn 19/20.

Dit zijn gewoon de minimum lonen dus verder niets speciaals.

Ik verdiende met mijn (chill) vakantiewerk ook altijd €10-12 per uur, + extra's. No way dat ik voor €7/uur ga werken. :roflol:

Ik verdiende met mijn (chill) vakantiewerk ook altijd €10-12 per uur, + extra's. No way dat ik voor €7/uur ga werken. :roflol:

Ook in Belgie. Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen zijn er hier 10 man die mss idd die 10 euro aantikten op hun 18e en de andere 90 hebben dit allemaal niet gehaald.

Ook niet vergeten dat TS zoals ie zelf aangeeft eigenlijk de meeste baantjes niet wil, dan een flink deel niet kan en er blijft niet heel veel over.

Ik verdien met mijn bijbaan 16,50€ per uur. Welke optie moet ik nu invullen?

Terug
Naar boven