iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€10,- per uur bij een online marketing bureau. Prima zo naast mijn studie, als bijbaan dus!
Nog belangrijker: Hoe en waar kan je solliciteren?Wat moet je dan precies doen bij dat online marketing bureau?
Haha alleen op DBB verdienen de mensen zo,n 3 tot 8euro per uur meer dan normale mensen voor dezelfde soorten banen.![]()
Dit idd. Grootste deel hier verdient meer met hun bijbaan dan afgestudeerden als ik de verhalen zo mag geloven :') Je hoeft als 18 jarige gewoon niet te verwachten dat je wel ff 10 euro per uur gaat verdienen. Zie ik hier horeca/kroegen voorbij komen, weet niet wat voor kroegen er elders in het land zitten maar hier krijg je in de horeca gewoon ****ing ruk betaald, diensten van 10 uur en geen extra toeslag als je nachten werkt. Je kunt er naar zoeken, tuurlijk, maar als je niks blijft doen tot je die baan van 10 euro netto per uur gevonden hebt ga je nog een aantal arme jaren tegemoet.
)Wij betalen ook geen belasting zolang we onder de bijverdiengrens zitten anus.
Verder pak ik in een winkel €7 en in de horeca €10,50 p/u. Heb ook andere horecabaantjes gehad en daar had ik tussen de 5 en 8 euro.

Ik had toen geld nodig dus moest wel iets en daar liep ik toen tegenaan.
Iig nooit meer doen, is het echt niet waard.
---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------
Ja waar ik werkte werkte ook nog van 15 jaar en die verdiende maar 2,80 per uur ofzo, schandaaaalig.
Al 10 jaar steigerbouwer niet slecht betaalt maar soms te moe om te trainen![]()
Dit idd. Grootste deel hier verdient meer met hun bijbaan dan afgestudeerden als ik de verhalen zo mag geloven :') Je hoeft als 18 jarige gewoon niet te verwachten dat je wel ff 10 euro per uur gaat verdienen. Zie ik hier horeca/kroegen voorbij komen, weet niet wat voor kroegen er elders in het land zitten maar hier krijg je in de horeca gewoon ****ing ruk betaald, diensten van 10 uur en geen extra toeslag als je nachten werkt. Je kunt er naar zoeken, tuurlijk, maar als je niks blijft doen tot je die baan van 10 euro netto per uur gevonden hebt ga je nog een aantal arme jaren tegemoet.

Ik verdiende met mijn (chill) vakantiewerk ook altijd €10-12 per uur, + extra's. No way dat ik voor €7/uur ga werken.![]()
Ik verdien met mijn bijbaan 16,50€ per uur. Welke optie moet ik nu invullen?