AndroidHealthClinic

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
zo raar is dat niet als die kerel nacht diensten draait. zitten hoge toeslagen op.

Volgens mij is het niet echt gezond tho

Slechts 2 van de 6 werkdagen zijn nachtdiensten. Als procesoperator heb je na die 2 nachtdiensten 4 dagen vrij (dubbele weekend), zodat je weer optimaal kan herstellen. Je werkt ook maar 33 uur in de week gemiddeld.
Het is dus vrij gezond.

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand waar je goed kan verdienen als 18 jarige? Werk geen voorkeur, maar geen minimum dus echt iets tussen €6-10. Heb al gekeken op vacaturesites, maar wanneer krijg je reactie van hun??

Weet iemand waar je goed kan verdienen als 18 jarige? Werk geen voorkeur, maar geen minimum dus echt iets tussen €6-10. Heb al gekeken op vacaturesites, maar wanneer krijg je reactie van hun??

Vraag gewoon is rond aan je vrienden/kennissen/vrienden van je ouders of die misschien toevallig iets weten. Beste ga je gewoon de stad in en bij kroegjes e.d. vragen of ze nog personeel nodig hebben.

Via zulke sites is allemaal aardig en leuk vanuit je luie stoel maar het schiet vaak voor geen meter op. Of je hoort niks meer terug, of je krijgt vriendelijk te horen dat ze "liever iemand met meer ervaring" of iets dergelijks nodig hebben.

Vraag gewoon is rond aan je vrienden/kennissen/vrienden van je ouders of die misschien toevallig iets weten. Beste ga je gewoon de stad in en bij kroegjes e.d. vragen of ze nog personeel nodig hebben.

Via zulke sites is allemaal aardig en leuk vanuit je luie stoel maar het schiet vaak voor geen meter op. Of je hoort niks meer terug, of je krijgt vriendelijk te horen dat ze "liever iemand met meer ervaring" of iets dergelijks nodig hebben.
Ik kan wél de stad ingaan en overal gaan vragen. Maar kroeg lijkt me niks en wat denk je van een autowasserij? Lijkt me leuk. Maar meestal werken daar grote mannen

Lol.... 53 mensen verdienen €10 tot €15?? Tell me more...

Pakkies rondrijden kan je wel aardig mee verdienen

Werk voor overheid :) verdiend best lekah en alles is goed geregeld daar.

Wat doe je voor de overheid dan?

Werkte voor 3,60 28u per week in een magazijn van een schoenenwinkel.
Super slecht betaald, hard werken en elke dag nat bezweet(geen airco), trap op trap af, ook veel verantwoordelijkheid.
Ga echt nooit meer voor zon bedrag per uur werken.

Was je verantwoordelijk of er wel een rechtse en linkse inzaten ?

iens.nl en alle site van restaurants bezoeken in je buurt, kijken voor vacatures en solliciteren. Terrasseizoen komt weer dus ez money.

Was je verantwoordelijk of er wel een rechtse en linkse inzaten ?

Ja bijvoorbeeld. Op zon paar schoenen lopen ze dan al gauw 250 euro mis als een klant ze wilt kopen en zijn niet goed. Naja, veel verantwoordelijkheid niet zoals sommigen hier. Kreeg erg slecht betaald en er was altijd wel ergens wat over te zeiken.

Ik werk met dementerende bejaarden (bijbaan) en verdien 9 euro nogwat

[/COLOR]
iens.nl en alle site van restaurants bezoeken in je buurt, kijken voor vacatures en solliciteren. Terrasseizoen komt weer dus ez money.
Nope, werk nu bij een pizzeria en verdien maar €5 BRUTO geen fooi en warme maaltijd moet ik ook nog eens €2 voor betalen.. Werk in de keuken.. Wil echt wat anders zoeken [beter betaald]

Is het in Nederland legaal dan om mensen €3,5/5 per uur te betalen?

Je kan toch echt wel wat beters vinden, niet?

Ik had toen geld nodig dus moest wel iets en daar liep ik toen tegenaan.
Iig nooit meer doen, is het echt niet waard.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Is het in Nederland legaal dan om mensen €3,5/5 per uur te betalen?

Je kan toch echt wel wat beters vinden, niet?

Ja waar ik werkte werkte ook nog van 15 jaar en die verdiende maar 2,80 per uur ofzo, schandaaaalig.

• Like
Waarderingen: 515
Terug
Naar boven