Fitness Seller

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Paar mooie lonen hier! Bij mij is het nog vrij normaal. Ben dit jaar beginnen werken. Ben benieuwd wat het binnen 5-10 jaar gaat zijn. :)

Geld maakt niet gelukkig zeggen ze, nou ik had het wel geweten met zulke salarissen als die hier voorbij komen.

the **** werk ik nog voor maar 11,50 bruto per uur. Is dit de leven ?

Inb4 crimineel te worden :p

Paar mooie lonen hier! Bij mij is het nog vrij normaal. Ben dit jaar beginnen werken. Ben benieuwd wat het binnen 5-10 jaar gaat zijn. :)

Sowieso moet je geen enkele screenshot hier geloven. Tegenwoordig kan zo vanuit de browser de HTML aanpassen zodat screenshots totaal onbetrouwbaar zijn. Je vult gewoon een hoger cijfer in als broncode en tada je e-d*ck groeit weer een paar cm langer. ICT betaalt overigens slechter dan de meeste mensen denken of je moet zelfstandig zijn. Als een regel kan je alles wat hoog is /2 doen in dit topic, net als mannen opscheppen over hoeveel vrouwen ze gehad hebben je /5 kan doen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Sowieso moet je geen enkele screenshot hier geloven. Tegenwoordig kan zo vanuit de browser de HTML aanpassen zodat screenshots totaal onbetrouwbaar zijn. Je vult gewoon een hoger cijfer in als broncode en tada je e-d*ck groeit weer een paar cm langer. ICT betaalt overigens slechter dan de meeste mensen denken of je moet zelfstandig zijn. Als een regel kan je alles wat hoog is /2 doen in dit topic, net als mannen opscheppen over hoeveel vrouwen ze gehad hebben je /5 kan doen.

Geld alleen voor full time jobs niet voort part time zit al op het minimum cd

lasser in de scheepsbouw
word vaak uitgezonden van werf naar werf

loon licht rond de 850 in de maand niet verkeerd vind ik voor op mijn 18e

Heel weinig inderdaad voor zo een beroep waar zulke enorme gezondheidsrisico's aan zitten

OT: Vrije sector, 8-10k per maand.

Da's nou een lekker bedrag om elke maand binnen te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Om dit moment doe ik vrijwilligers werk in een jongerencentrum, waarbij ik met jongeren sport en soms achter de bar sta, uiteraard alcohol fee, anders wordt ik op het internet onthoofd :D

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 12:56 ----------

Wat is jou adres en wanneer ga je op vakantie ? :D
welk jongere centrum? Kom er wekelijks langs is echt leuk! Kan der voetballe, basketballe, thaiboksen en gewoon chille!:D
Was wel leuker geweest als ik iemand kende die mee gaat want dan kun je daar ook gaan pingponge biljarten en fifa enz.
Maare als je daar werkt verdien je dus niks?

Ik doe alleen maar hosselen jwz, werken is zo beta

ik steel van die rijke tatta's!!

Ik heb alleen wat zaken

ChiQ een ijssalon,BonBon winkel
Binnekort mijn eigen supplementen winkel
Wat zaakjes ernaast

Gemiddeld inkomen licht op 1800 pw

Pas ook verhuist naar een koop appartement

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:21 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Xy7lc0G-cW0

Ik heb alleen wat zaken

ChiQ een ijssalon,BonBon winkel
Binnekort mijn eigen supplementen winkel
Wat zaakjes ernaast

Gemiddeld inkomen licht op 1800 pw

Pas ook verhuist naar een koop appartement

Toch knap voor iemand die nog niet normaal kan schrijven.

Gemiddeld inkomen in dit topic is dus zon 3x modaal.

welk jongere centrum? Kom er wekelijks langs is echt leuk! Kan der voetballe, basketballe, thaiboksen en gewoon chille!:D
Was wel leuker geweest als ik iemand kende die mee gaat want dan kun je daar ook gaan pingponge biljarten en fifa enz.
Maare als je daar werkt verdien je dus niks?

Buurthuis boerenplein (mandelaplein) in Den Haag.
ik krijg een kleine vergoeding waarmee ik net mijn zorgverzekering kan betalen. Maar daar doe ik het dan ook niet voor. Voor zover ik weet ben ik de enige jongen daar die een fatsoenlijke opleiding volgt. Het personeel (en vooral de directie) wil mij als voorbeeld stellen, zodat de kansarme jongeren niet het slecht pad opgaan.
ohja, daar weken ook lekkere chics, wellicht is dat ook een motivatie om daar gratis te staan :D.

btw, in welke buurthuis hang jij rond?

Terug
Naar boven