- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De jeugd is meer van de pillen en zalfjes.
Ik zelf eet liever. Dus lekker mijn groenten en fruit.

ik vreet zelf ook geen groenten en zie er niet onmiddelijk de toegevoegde waarde van in. desnoods neem ik wel een multivit extra
(zal natuurlijk wel dikke bullshit zijn van mijn kant, maar ik ben geen konijn)

Ik ben van mening dat groente zeker essentieel is in een gezond voedingspatroon. Bij voorkeur rauw. Groente bevat veel verschillende vitamines en mineralen en andere gezondheid bevorderende stoffen en vezels. Een synthetische multivitamine kan dit nooit vervangen. Bedenk dat er naast vitamines en mineralen ook nog allerlei co-factoren nodig zijn om deze stoffen goed op te kunnen nemen zodat het lichaam er wat mee kan.
Fruit vindt ik ook discutabel, zoals al eerder aangegeven fruit bevat vaak behoorlijk wat fructose, in mijn ogen niet nodig in een voedingspatroon.
Denk er eens over na fruit groeit is eigenlijk van nature slechts enkele maanden per jaar te verkrijgen, maar door de luxe die wij hebben kunnen wij fruit het hele jaar door kopen.
Ik denk dat sommige fruitsoorten wel een toegevoegde waarde hebben, maar lang niet allemaal.
Voor bodybuilders kunnen bananen, ananas en de meeste bosvruchten sowieso wel. Maar je moet ze wel op het juiste tijdstip consumeren.
B.v. een banaan voor of na je training, ananas met een eiwitrijke maaltijd.
De bosvruchten bevatten over het algemeen veel bruikbare anti-oxidanten en kunnen overdag ook zonder probleem geconsumeerd worden. Zorgt er alleen voor dat je niet te veel binnen krijgt i.v.m met de suikers.
Zonder groenten en fruit, kan ik je garanderen dat je nog geen 10 jaar in goede gezondheid kunt leven. Het lichaam kan veel aan zolang je jong bent mara vroeg of laat krijg je hiervoor de rekening. Helemaal met de eetgewoontes en te verkrijgen voedingsmiddelen van tegenwoordig.

Groente en fruit zijn juist perfect voor in de cut. Ze vullen niet alleen, maar ze vragen ook aardig wat energie van je lichaam om ze te verbranden.
Wtf eten jullie 's avonds als avondeten als jullie niet eens groente eten? Rijst/Aardappels + Groente + Vlees = standaard avondeten toch?