- Waardering
- 54
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vreet zelf ook geen groenten en zie er niet onmiddelijk de toegevoegde waarde van in. desnoods neem ik wel een multivit extra
(zal natuurlijk wel dikke bullshit zijn van mijn kant, maar ik ben geen konijn)

ik eet het ook liever zelf. eet 4 stuks fruit op een dag en elke dag groenten.
.Zolang je niet in de cut zit is dit geen probleem, anders beperk het in de cut op 1 stuk fruit per dag, groente kun je altijd eten.
Dat hij geen groenten eet, verklaart zijn uitpuilende pens. Hij krijgt te weining vezels binnen, maar wel wagonladingen eiwitten. Zo krijg je vervuilde darmen en moet je steeds meer gaan eten.
Het zal je misschien verbazen maar fruit is compleet nutteloos voor een bber, als je de vitaminen en mineralen al in pilvorm binnenkrijgt. Fruit bevat namelijk veel suikers, suikers die bovendien voor een groot% fructoses zijn, en laat die nu net makkelijk omzetten naar vetzuren als ze niet snel gebruikt worden.Ik heb de nieuwste film van coleman gekeken(nog nooit een film van hem gezien) Nu valt het mij op dat hij veel supplementen slikt en hij zegt zelf dat hij geen fruit/groente eet, nu vraag ik mij af waarom hij dit niet doet. Kan iemand het verklaren? Het lijkt mij toch sterk dat hij het niet lustEn als het wel zo is, dan is hij een aansteller
![]()
Suikers houden vocht vast, bovendien hebben spieren niks aan fructose omdat ze het niet kunnen opnemen. Het nesteld zich in de lever en blijft daar zitten om ofwel omgezet te worden naar glucose als er dringend energie nodig is, ofwel naar vetzuren als er een overschot aan energie is.Waarom? Als je minder calorien binnenkrijgt dan je gebruikt, wat voor kwaad kan suiker dan?
Suikers houden vocht vast, bovendien hebben spieren niks aan fructose omdat ze het niet kunnen opnemen. Het nesteld zich in de lever en blijft daar zitten om ofwel omgezet te worden naar glucose als er dringend energie nodig is, ofwel naar vetzuren als er een overschot aan energie is.
Lees dit ff door http://www.mercola.com/2002/jan/5/fructose.htm
Als je die redenering zou volgen dan kan je 2000 kcal aan frituurvet drinken en zeggen dat je onder behoud zit en dus wel zal afvallen, er zijn ook nog factoren als macronutrient ratio, glycemische index, insuline idnex, negatieve kcal etc.Hoe is bovenstaande relevant als je minder binnenkrijgt dan je verbruikt? Alles wordt dan toch opgebruikt?