XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
hhahahah jij doet even de al-la open en hoppa weer wat bewijs ligt er in dat laatje

Een creationist die bewijzen vraagt. Ik weet niet of ik dit grappig of zielig moet vinden. Calyptus kan je trouwens een heel discours geven over objectiviteit en subjectiviteit.

Moslimgeleerden, die jij zo graag wil geloven, leven vaak in dictaturen en moeten heel goed opletten wat ze zeggen. Dat weet jij maar al te goed!

Calyptus weet niks (= zijn eigen woorden). Dus hij kan me niks komen vertellen. Hebben we al bevestigd in een andere forum lees maar zelf.

Verder zie ik hier alleen emotie. En geen bewijs.

Jij hebt niet onomstotelijk kunnen bewijzen dat varkensvlees ongezond is en aangezien de bewijslast bij jou ligt, heb je nog veel werk.

Luister naar een dokter:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/12/12/eating-pork.aspx

Kijk naar het bewijs:

http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/01/what-s-in-that-pork/index.htm

PS: ik weet extreem veel over de islam, vandaar ook dat ik geen moslim meer ben.

hahahhaah.....

:(

The sad thing is je weet niks. We hebben hier allemaal kunnen zien dat je de vrij basale dingen niet eens begrijpt/weet.

May Allah (swt) grant you guidance.

Je neemt dus varkensvlees waar drugs in was gespoten en die zo vaak met antibiotica was behandeld dat de parasieten er immuun waren tegen geworden en wil dat dan als bewijs gebruiken dat varkensvlees ongezond is? Ben je echt wel lekker?

Nee varkensvlees is onrein.

If you perfume shit, it still stays shit.

Shit = Shit

Varkensvlees blijft onrein. (je miet begrijpen en weten waarom het haram is yasmine!!!! Niet dingen zelf invullen. De potentiële ongezonde aspecten is slechts een aspect!!)

Laatst bewerkt:
Ja Calyptus weet niets

En ik ben allah

Ik eet ook nauwelijks varkensvlees.
10 bonus punten, voor mijn extra huis in de hemel. :cool:

• Like
Waarderingen: Ot92
Ja Calyptus weet niets

En ik ben allah

waar is je bewijs dat je allah bent?

ik ben allah srs allah (swt) knows

bewijs:

oa9ml3.png

Dr. Mercola :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

profileBanner.jpg

ja galen wat is er zo grappig!

Calyptus weet niks (= zijn eigen woorden). Dus hij kan me niks komen vertellen. Hebben we al bevestigd in een andere forum lees maar zelf.

Verder zie ik hier alleen emotie. En geen bewijs.

Luister naar een dokter:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/12/12/eating-pork.aspx

Kijk naar het bewijs:

http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/01/what-s-in-that-pork/index.htm

hahahhaah.....

:(

The sad thing is je weet niks. We hebben hier allemaal kunnen zien dat je de vrij basale dingen niet eens begrijpt/weet.

May Allah (swt) grant you guidance.

Nee varkensvlees is onrein.

If you perfume shit, it still stays shit.

Shit = Shit

Varkensvlees blijft onrein. (je miet begrijpen en weten waarom het haram is yasmine!!!! Niet dingen zelf invullen. De potentiële ongezonde aspecten is slechts een aspect!!)

Nogmaals, jij vertaalt het woord gewoon fout. Maar alleen maar omdat dat in je kraampje past. En is geen enkel wetenschappelijk (echte wetenschap he) die bewijzen dat varkensvlees ongezonder zou zijn dan ander vlees.
Je ongelijk is al zo vaak aangetoond, doch blij je je voorgekauwde onzin maar herkauwen.

oh? heeft hij voeding en gezondheid gestudeerd? ik wel namelijk

ask me anything

Education:

University of Illinois at Chicago - UIC 1972-1976
Chicago College of Osteopathic Medicine – Midwestern University 1978-1982
Chicago Osteopathic Hospital 1982-1985 Family Practice Residency. Chief resident 1984-1985
Board Certified American College Osteopathic General Practitioners July 1985
State of Illinois Licensed Physician and Surgeon

Professional Organizations:

Fellow at the American College of Nutrition (ACN)
Member of the International Academy Biological Dentistry and Medicine (IABDM)
Advisory Board member American Nutrition Association
Advisory Board member Price-Pottinger Nutrition Foundation
Advisory Board member Weston A. Price Foundation
Advisory Board member Bio-Solar Proto

nuff said...

Hij is slimmer dan jij, dus ik luister eerder naar hem dan naar jouw. (de een heeft meer bewijs dan jouw en kan dus beter advies geven)

Laatst bewerkt:
goed topic

Mercola schrijft:
"Pork is an arguably "healthy" meat from a biochemical perspective, and if consumed from a humanely raised pastured hog like those on Joel Salatins' farm and prepared properly, there is likely minimal risk of infection. However, virtually all of the pork you're likely to consume do not fit these criteria."

Dus op zich is het niet het varkensvlees zelf maar de erbarmelijke omstandigheden van de stallen en het voedsel die we hen geven, alsook het onvoldoende bakken; HEtzelfde geldt voor alle dieren.

Omdat wetenschap nu eenmaal anders werkt.

Vertel ons hoe wetenschap werkt?

Allesweter...

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Nogmaals, jij vertaalt het woord gewoon fout. Maar alleen maar omdat dat in je kraampje past. En is geen enkel wetenschappelijk (echte wetenschap he) die bewijzen dat varkensvlees ongezonder zou zijn dan ander vlees.
Je ongelijk is al zo vaak aangetoond, doch blij je je voorgekauwde onzin maar herkauwen.

Vertaal ik (en de overgrote meerderheid van de geleerde) het fout. Of ben jij fout? Wist jij vroeger als leerling ook alles beter dan de meester in de klas?

Je bent echt triest je kan heel makelijk kritiek hebben op anderen. Maar kritisch zijn tegen jezelf... Nooit, want jij weet altijd alles beter dan andere.

zieligerd..

en dan kom hij praten over echte wetenschap.

dam.. hoe gek/dom ben je wel niet.

Er is genoeg bewijs en er zijn genoeg onderzoeken.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Mercola is een debiel. Of eigenlijk zeg ik het verkeerd, hij heeft namelijk vrij goed onder de knie hoe die geld uit mensen perst.

Wist niet dat jij ook een conspiracy nutjob was.

Waar is je bewijs voor de claims die jij maakt over Mercola?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven