virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
\Wist niet dat jij ook een conspiracy nutjob was.
Waar is je bewijs voor de claims die jij maakt over Mercola?
Mercola schrijft:
"Pork is an arguably "healthy" meat from a biochemical perspective, and if consumed from a humanely raised pastured hog like those on Joel Salatins' farm and prepared properly, there is likely minimal risk of infection. However, virtually all of the pork you're likely to consume do not fit these criteria."
Dus op zich is het niet het varkensvlees zelf maar de erbarmelijke omstandigheden van de stallen en het voedsel die we hen geven, alsook het onvoldoende bakken; HEtzelfde geldt voor alle dieren.
bewijs? ook maar een beetje geinteresseerd zijn in voeding/gezondheid en wat mensen volgen/dingen lezen
die kleine moeite + een iq van minimaal 70 is meestal wel genoeg om in te zien dat mercola een r*tard is
Klopt, maar varkensvlees is onrein. (dus heel moeilijk zoals hij dat zelf ook zegt correct te verzorgen). Wij zien varkens niet als eten.
Varkensvlees is geen geschikt bron om als eten te zien. (net als andere vleesetende dieren)
Je kan het wel eten maar het is ongeschikte bron (onrein) en dus haram.
Waarom is het onrein (ongeschikte voedsel bron)?
Onhygienisch en moeilijk te onderhouden en slachten zijn een paar redenen bijvoorbeeld. Niet alleen het gezondheidsaspect erbij betrekken.
---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------
als je ook zo naar het leven kijkt.
Kan ik goed begrijpen waarom je een atheist bent (en waarschijnlijk ongelukkig, omdat je niks begrijpt).
haha
if anything ben ik ongelukkig omdat ik te veel begrijp
haha
![]()
Lezing uit de Heilige Koran: *** Koran, hoofdstuk 2: "191. En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen." ... weg met de ongelovigen... *** Koran, hoofdstuk 2: "223. Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf en vreest Allah en weet, dat gij Hem zult ontmoeten en geef goede tijdingen aan de gelovigen." ... moslims plant uw zaad eender waar en wanneer, vrouwen moeten het ondergaan... *** Koran, hoofdstuk 3: "28. Laat de gelovigen geen ongelovigen als vrienden verkiezen boven de gelovigen - en wie dat doet heeft geen deel aan Allah, tenzij gij u zorgvuldig voor hen hoedt. En Allah waarschuwt u voor Hemzelf en tot Allah zullen allen wederkeren." ... inburgering door moslims is uitgesloten... *** Koran, hoofdstuk 4: "3. En als gij vreest dat gij niet rechtschapen zult zijn bij het behandelen der wezen, huwt dan vrouwen die u behagen, twee of drie, of vier en als gij vreest, dat gij niet rechtvaardig zult handelen, dan één of wat uw rechter handen bezitten. Dat is voor u de beste weg, om onrechtvaardigheid te voorkomen." ... polygamie is een moslim plicht... *** Koran, hoofdstuk 4: "11. Allah gebiedt u aangaande uw kinderen: voor het mannelijke kind evenveel als het deel van twee vrouwelijke kinderen, maar als er alleen meisjes zijn, meer dan twee, dan is er voor haar tweederde van de nalatenschap en als er slechts één is, voor haar is de helft. En voor elk zijner ouders is er een zesde deel der erfenis, als hij een kind heeft, maar als hij geen kind heeft en zijn ouders van hem erven, dan is er voor zijn moeder een derde deel en als hij broeders en zusters heeft, dan is er voor zijn moeder een zesde deel na de betaling van enig legaat, dat hij heeft nagelaten of van (niet vereffende) schuld. Uw ouders en uw kinderen, gij weet niet, wie van hen u het meest tot heil is. Dit is vastgesteld door Allah. Voorzeker, Allah is Alwetend, Alwijs." ... dan toch liever naar de notaris... *** Koran, hoofdstuk 4: "25. En wie uwer het niet kan bekostigen vrije gelovige vrouwen te huwen, hij huwe hetgeen gij bezit, namelijk gelovige slavinnen. En Allah kent uw geloof het beste. Gij zijt van elkander; huwt haar daarom met de toestemming van haar meesters en geeft haar een huwelijksgift op de gebruikelijke wijze, kuis zijnde, geen ontucht plegende, noch er heimelijke minnaars op nahoudende. En indien zij, nadat zij gehuwd zijn zich schuldig maken aan ontrouw - geldt voor haar de helft van de straf, die voor de vrije vrouwen is voorgeschreven. Dit is voor degene uwer die vreest te zondigen. Maar het is beter voor u dat gij u weerhoudt en Allah is Vergevensgezind, Genadevol" ... oversext, vrouwen zijn loslopend wild... *** Koran, hoofdstuk 4: "34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot."... verplichte sado-sex... *** Koran, hoofdstuk 4: "129. Gij kunt geen volkomen gelijkheid tussen vrouwen handhaven, hoe gaarne gij het ook zoudt wensen. Maar neigt niet geheel tot één, zodat gij de andere in onzekerheid laat. En als gij u betert en vroom zijt, dan is Allah voorzeker Vergevensgezind, Genadevol." ... vrouwen-discriminatie, opgelegd door de koran... *** Koran, hoofdstuk 4: "176. Zij vragen om een uitspraak. Zeg: "Allah geeft Zijn uitspraak betreffende "Kalalah": Indien een man sterft en geen kind achterlaat en hij heeft een zuster, dan moet zij de helft van hetgeen hij nalaat ontvangen en hij zal van haar erven (alles) indien zij geen kind heeft. Maar als er twee zusters zijn, dan moeten zij twee derde van hetgeen hij nalaat ontvangen. En als er meer zijn - zowel mannen als vrouwen - dan zal de man evenveel als het aandeel van twee vrouwen ontvangen. Allah legt u dit uit, opdat gij niet zult afdwalen; Allah heeft kennis van alle dingen." ... 1 man = 2 vrouwen... *** Koran, hoofdstuk 5: "6. O, gij die gelooft, wanneer gij u opricht tot het gebed, wast uw gezicht en uw handen tot aan de ellebogen en wrijft uw (natte) handen over uw hoofden en (wast) uw voeten tot aan de enkels. En als gij onrein zijt, reinigt u. En als gij ziek of op reis zijt en een uwer komt van de afzondering, of gij hebt vrouwen aangeraakt en gij vindt geen water, zoekt dan uw toevlucht tot zuivere aarde en veegt daarmede uw gezicht en handen af. Allah wenst u niet in moeilijkheden te brengen, maar Hij wenst u te reinigen en Zijn gunst aan u te vervolmaken, opdat gij dankbaar zult zijn." ... vrouwen zijn vies... *** Koran, hoofdstuk 8: "12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af." ... onthoofding, voor moslims verantwoord door de koran... *** Koran, hoofdstuk 18: "102. Denken de ongelovigen dat zij Mijn dienaren tot beschermers kunnen nemen buiten Mij? Voorwaar Wij hebben de hel bereid tot een onthaal voor de ongelovigen." ... kruisig hen, duw ze van de daken, onthoofd hen... *** Koran, hoofdstuk 24: "31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen." ... hoofddoeken verplicht voor vrouwen... *** Koran, hoofdstuk 24: "60. Bejaarde vrouwen die geen hoop op het huwelijk koesteren - op haar rust geen schuld als zij zonder haar schoonheid te tonen, zich van kledingstukken ontdoen. Maar als zij zich inhouden is dit beter voor haar. Allah is Alhorend, Alwetend." ... bejaarde vrouwen mogen naakt rond lopen... dan toch liever geen sharia hier ... *** Koran, hoofdstuk 25: "52. Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen." ... ongelovigen vogelvrij verklaard... *** Koran, hoofdstuk 33: "8. Opdat Hij de waarachtigen over hun waarachtigheid moge ondervragen. En voor de ongelovigen heeft Hij een pijnlijke straf bereid" ... toch niet onthoofden ? *** Koran, hoofdstuk 33: "55. Er rust op haar (uw vrouwen) geen schuld als zij zich tonen aan haar vaders of haar zonen of haar broeders of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters en hun vrouwen of hun ondergeschikten. Maar vreest Allah. Voorwaar, Allah is Getuige van alle dingen." ... de familie-vrouw, sex met alle mannen van de familie... *** Koran, hoofdstuk 33: "59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol" ... vrouwen zonder hoofddoek mogen door moslims nageroepen worden als h**r... *** Koran, hoofdstuk 47: "4. Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast. En wanneer de oorlog opgehouden is, laat hen dan vrij uit gunst of voor een losprijs. Zo zij het. En indien Allah wilde, had Hij hen Zelf kunnen bestraffen. Doch Hij wilde sommigen uwer door anderen op de proef stellen. En degenen die terwille van Allah worden gedood, hun werken zal Hij zeker niet vruchteloos maken." ... onthoofden is een plicht... *** Koran, hoofdstuk 76: "4. Voorwaar, Wij hebben voor de ongelovigen ketenen, ijzeren halsbanden en een laaiend Vuur bereid." ... bekeer u of t'zal pijn doen... *** Koran, hoofdstuk 98: "6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen." ... ongelovigen zijn minderwaardige schepsels... *** Koran, hoofdstuk "109 De Ongelovigen (Al-Kaafiroen)" = kafirs
uit context en woorden weglaten of verkeerd geïnterpreteerd.
kortom zielig en zwak van je om dit hier te posten.
Als je iets zegt moet je eerlijk zijn en de totale (plaatje/context) waarheid laten zien.
Ja, zou ik ook zeggen. Uit welke context dan ook gerukt maakt niet uit denk ik. Het staat er!
Vul maar aan, jij kent de Koran beter. Have fun.
goed bewijs 'zoek het zelf maar op'
hier nog wat bewijs:
http://google.nl
of voor de thugs onder ons
http://gizoogle.net

Religies zoals we die nu kennen, vind ik niet meer van deze tijd. Het star vasthouden aan religieuze boeken, geschriften en voorschriften, is niet meer van deze tijd. Er is een overschot aan religieus dogma en ook een teveel aan labeltjes en sublabeltjes die door de eeuwen heen ontstaan zijn. Als je alleen al naar het christendom kijkt, dan kun je katholiek, orthodox, of protestant zijn, en met al de deelvormen van die laatste. Het doet me allemaal denken aan die ene quote uit die review van het eentonige spel "Depth Dwellers" uit 1994: "It all looks the same, it all feels the same". islam, christendom, jodendom, al die monotheïstische abrahamitische religies zijn ook allemaal van hetzelfde laken een pak. Het draait immers om dezelfde god. Ik vergelijk die religies met de overdreven verscheidenheid aan benzodiazepines in het farmaceutische circuit, in equivalente doseringen doet het hetzelfde werk en zijn er vaak slechts subtiele verschillen. Dit is trouwens geen atheistisch betoog, ik ben diep spiritueel maar ik zie geen meerwaarde in die eigenschap van religie wat betreft het dichtmetselen van de mystiek met mythologische verhalen en religieuze dogma's. In mijn perceptie evolueert spiritualiteit zich al sinds "the dawn of time" maar nu is het tijd om die labeltjes niet meer zo strak aan te houden. Zelf shop ik in religies en ik pak daar concepten uit waar ik in geloof, en zo kun je je eigen religie bouwen, net zoals je de content van je beleggingsportefeuille samenstelt bij je online broker. 1 persoon, 1 religie. Religieuze supremacisten, waarvan TheDeen de patroonheilige is, zijn vastgeroest in religieus systeemdenken. Dat hoeft niet om spiritueel te zijn. Men kan prima (diep) spiritueel zijn op het pad tussen atheïsme en religie in. Je ziet nogal eens dat mensen in hun levensopvatting zich acuut gaan polariseren, zich gaan opdelen in uhhm, bipolaire conceptualisaties, waarmee ik bedoel dat men van zijn geloof (bv christen) afvalt en dan een atheïst wordt. Of juist andersom, van atheïst naar het verstikkende keurslijf van een georganiseerde religie. Ik geloof in de middenweg.Geloven in een boekje van meer dan 1000 jaar geledenGeschreven door een ongeschoolde boer
Hiermee zou elke discussie meteen afgelopen moeten zijn...
Religies zoals we die nu kennen, vind ik niet meer van deze tijd. Het star vasthouden aan religieuze boeken, geschriften en voorschriften, is niet meer van deze tijd. Er is een overschot aan religieus dogma en ook een teveel aan labeltjes en sublabeltjes die door de eeuwen heen ontstaan zijn. Als je alleen al naar het christendom kijkt, dan kun je katholiek, orthodox, of protestant zijn, en met al de deelvormen van die laatste. Het doet me allemaal denken aan die ene quote uit die review van het eentonige spel "Depth Dwellers" uit 1994: "It all looks the same, it all feels the same". islam, christendom, jodendom, al die monotheïstische abrahamitische religies zijn ook allemaal van hetzelfde laken een pak. Het draait immers om dezelfde god. Ik vergelijk die religies met de overdreven verscheidenheid aan benzodiazepines in het farmaceutische circuit, in equivalente doseringen doet het hetzelfde werk en zijn er vaak slechts subtiele verschillen. Dit is trouwens geen atheistisch betoog, ik ben diep spiritueel maar ik zie geen meerwaarde in die eigenschap van religie wat betreft het dichtmetselen van de mystiek met mythologische verhalen en religieuze dogma's. In mijn perceptie evolueert spiritualiteit zich al sinds "the dawn of time" maar nu is het tijd om die labeltjes niet meer zo strak aan te houden. Zelf shop ik in religies en ik pak daar concepten uit waar ik in geloof, en zo kun je je eigen religie bouwen, net zoals je de content van je beleggingsportefeuille samenstelt bij je online broker. 1 persoon, 1 religie. Religieuze supremacisten, waarvan TheDeen de patroonheilige is, zijn vastgeroest in religieus systeemdenken. Dat hoeft niet om spiritueel te zijn. Men kan prima (diep) spiritueel zijn op het pad tussen atheïsme en religie in. Je ziet nogal eens dat mensen in hun levensopvatting zich acuut gaan polariseren, zich gaan opdelen in uhhm, bipolaire conceptualisaties, waarmee ik bedoel dat men van zijn geloof (bv christen) afvalt en dan een atheïst wordt. Of juist andersom, van atheïst naar het verstikkende keurslijf van een georganiseerde religie. Ik geloof in de middenweg.
It isn't all the same.
Lees de Koran helemaal (en probeer te begrijpen wat je leest).
En je zal je antwoorden vinden durf dit met zekerheid te zeggen.
De koran zegt zelf ook dat we in de middenweg moeten geloven.
Verdiep je in islam alsjeblieft en je zult zelf alles kunnen inzien.
En als je het niet inziet wat ik zie in de koran, heb jij je niet genoeg verdiept en het niet begrepen.
sub 80 IQ checkt in