Fitness Seller

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
a85ca952ab14dbe87194c0266faf08a5.jpg

Bagatelliseren is niet aan de orde als het islam betreft, dat is al genoeg gebeurd door de slinkse hippie kerk die het drukker had met zogenaamd 'racisme' (tegenwoordig 'populisme') aankaarten en tegelijk ruim baan bieden voor 'de islam'.

Die manier waarop NL/politiek met de islam omgaat en is gegaan is op termijn zeer gevaarlijk dat blijkt tot op heden want de dreiging is aanwezig en reëel.

We zijn van 50 arbeidsmigranten nu tot aan honderden jihadisten & duizenden sympathisanten van jihadisten gegaan en dat is puur omtrent 'jihadisme' niet het salafisme of conservatisme.

Ook voor de gemiddelde moslim is dit gevaarlijk omdat hij/zij wordt meegezogen in striktere belijdenis van geloof. Dwang is een gekende methode binnen elk geloof.

Oh leuk, ik kan je weer eens alle hoeken van de kamer laten zien en sommigen hier wat informeren.

Calyptus waarom reageer je zo? Voel jij je aangevallen?

Je laat vrij vaak zwakte en (blinde) agressie zien in je argumenten.

TIP Probeer een wat opener houding te hebben. Laat je vooringenomenheid (over de islam) achterwege en wees eens zelfkritisch.

Je moet niet alleen lezen een filosoof moet zichzelf ook ontwikkelen in het denken.

Zoek naar balans.

Je manier van denken is op het moment naar mijn mening te extremistisch en achterhaald.

Je opmerkingen over de quote van Gandhi in dit topic laat bijvoorbeeld al zien dat je het niet begrijpt.

Vooringenomenheid + hoogmoed = onbegrip = onkunde = onwetendheid = atheisme

Atheïsme is niets anders dan een geavanceerde vorm van onwetendheid en waan.

De valkuil ligt hier bij vooringenomenheid en hoogmoed.

Vooringenomenheid = De overgrote meerderheid van de mensen op dit forum weet letterlijk niks over de islam.
Hoogmoed = De overgrote meerderheid van de mensen op dit forum denkt alles beter te weten en ziet dingen die er niet zijn.

Je wilt heel graag dingen zien. Helaas zijn die er niet.

Laten we naar de feiten kijken.

Vooraleerst is het evolutionary theory of theory of evolution, niet "evolution theory".

en?

En nee, de origine van iets dat op evolutietheorie lijkt zat eerst bij de filosoof Anaximander(ook zowat de eerste atomist/materialist, ongeveer 500 jaar vC) die zei dat het leven op land van zee afkomstig was, en de eerste beschrijving van een selectieprocess qua voortplanting bij Aristoteles. Tegen Darwin's tijd was Lamarckiaanse evolutietheorie the bees knees, Darwin heeft deels Lamarckiaanse wetten gebruikt in zijn originele hypothese.
basis wetenschapsgeschiedenis fail

Wist ik al.. waarom vertel je me dit? Wat zie jij wat ik niet zie?

Daarnaast is dit een beruchte quotemine van Darwin, die over zijn voorstel over gradualisme gaat, ipv evolutietheorie. Nu, hij maakte die quote in de late 1800rd, we zijn 2015, denk je echt dat wetenschap uit zijn neus heeft staan vreten, en onze verzameling aan fossielen niet immens vooruit is gegaan is in die tijd?
Strawman/quote mining

Ja en? De quote klopt gewoon of niet? Wat zie jij wat ik niet zie?

Feit is de quote klopt. (misschien is de quote niet juist, maar dat is een ander verhaal)

Deels waar, de eerste dieren waren al zeer complex. Alleen vergeet de auteur te vermelden dat dieren redelijk laat op de evolutionaire schaal voorkomen, en dat ze voortkomen uit vroeger leven. Moest je het niet doorhebben, er is, per definitie, geen enkel 1-cellig dier, maar alles voor de Cambriaanse explosie was 1-cellig(hier is discussie over, er is ws een korte overlap met Precambrian). Snap je dat meercellig leven uit eencellig leven kan evolueren? Dan snap je waarom dit argument puur een gebrek aan kennis is.
Basis taxonomy fail

Oke ik en diegene hebben dus gelijk? Wat zie jij wat ik niet zie?

De term "missing link" is niet wetenschappelijk.
We hebben duizenden transitionele vormen. Maar dan moet je wel de definitie van transitionele vormen in evolutietheorie gebruiken.

De transitionele vormen bewijzen helemaal niks over afstamming (mens komt van een of is een dier). Er is bijvoorbeeld geen convergentie en/of divergentie punt gevonden van meerdere transitionele fosielen. Er is geen solide bewijs. (zie mijn vorige reactie hierop)

Een transitionele vorm is niet gelimiteerd tot animalia. Je bron toont weer aan dat het niet eens weet hoe een "dier" is gedefineerd.
Een transitionele vorm is niet half-geevolueerd omdat zoiets niet bestaat. Evolutie is altijd subjectief aan een wereldtoestand/omgeving(environment), en de meeste wereldtoestanden veranderen na x aantal jaar, en elk organisme moet levensvatbaar tot reproductie blijven om geen evolutionair dood einde te zijn.
Basis evolutionary biology fail

We zitten niet op school Calyptus en we zijn geen wetenschappers (althans ik niet). Het staat er in lekentaal Je begrijpt heus wel wat er wordt bedoelt.

Piltdown man is het jaar na verschijnen aangetoond als mogelijke combinatie-hoax door Miller(was het ook). Het is 30 jaar later als conclusief fake aangetoond door modernere technieken. Dat wil niet zeggen dat het 30 jaar als geldig werd aanvaard. Ondertussen hadden we Homo Erectus ontdekt.

Dus kom maar op met wat er in je geloof staat tov

Homo erectus erectus
Homo erectus yuanmouensis
Homo erectus lantianensis
Homo erectus nankinensis
Homo erectus pekinensis
Homo erectus palaeojavanicus
Homo erectus soloensis
Homo erectus tautavelensis
Homo erectus georgicus

Zijn ze ook allemaal fraudelent? Of ben je vergeten dat je in wetenschap niet de mong**l uit kan hangen en dat ijzertijd-dogma er niet in voorkomt? Wetenschappelijke methodologie heeft een ingebouwd mechanisme waardoor het zaken als fraude eruithaalt, jouw boekje niet.

Strawman/factual error

Je ziet dingen die er niet zijn. Heb geen zin/tijd om er in detail op in te gaan.

Hier een kort voorbeeld.

tumblr_inline_mu5t7esTaw1rhe2o2.jpg

In het voorbeeld hierboven zie je de schedel van een aboriginal en een caucasian beiden zijn mensen Homo Sapiens.

Waarom wordt een aboriginal niet gezien als een ander menssoort maar die andere schedels wel?

Hier nog een voorbeeld van de pygmee http://en.wikipedia.org/wiki/Pygmy_peoples

In short: Je ziet een skelet van een normale mens en begint zonder bewijs rond te schreeuwen dat je een nieuwe menssoort heb ontdekt.

De schedels die men vindt zijn ook gewoon schedels van mensen. Ofwel al die transitionele fosielen zijn gewoon fosielen van mensen.

Je ziet soorten die er niet zijn. Ik zie alleen maar mensen. Wat zie jij wat ik niet zie?

http://www.youtube.com/watch?v=Sztt70n6geE

Dr Dawkins said, "we don't need fossils to demonstrate that evolution is a fact"

Nope, 20-50 miljioen jaar, afhankelijk van definities.
Als jij dat een ogenblik vindt, wil je hele familie een ogenblik gratis voor me werken?

Strawman/factual error

Hebben we wel. Lobopods f.e. Waarom wordt hier plots wel de wetenschappelijke term gebruikt?
Het probleem met de Cambriaanse explosie is dat er plots veel niches in te nemen waren door onaangepaste organismen, en natuurlijke selectie enorm streng was.
Factual error

En daar heb ik geen problemen mee.

AANVULLING OP HET EVOLUTIE VERHAAL

In veel schoolboeken wordt dit plaatje aangehaald

human_evolution.jpg

In short: Huid en haar wordt verzonnen.

Alles wat staand loopt is gewoon een mens.

Er zijn zelf onderzoeken van wetenschappers die aantonen dat sommige "mensfosielen" waarvan werd gedacht dat die staand liepen onjuist zijn. Die fosielen tonen namelijk meer overeenkomsten met chimpansees dan mensen. Ze liepen op 4 poten etc.

Laatst bewerkt:
Welkom terug maatje!

Waar heb je al die tijd rondgehangen?

Als je iets zo hard moet verdedigen als TheDeen, dan weet je eigenlijk al dat er iets fout mee is.

Calyptus waarom reageer je zo? Voel jij je aangevallen? Je laat vrij vaak zwakte en (blinde) agressie zien in je argumenten. TIP Probeer een wat opener houding te hebben. Laat je vooringenomenheid (over de islam) achterwege en wees eens zelfkritisch. Je moet niet alleen lezen een filosoof moet zichzelf ook ontwikkelen in het denken. Zoek naar balans. Je manier van denken is op het moment naar mijn mening te extremistisch en achterhaald. Je opmerkingen over de quote van Gandhi in dit topic laat bijvoorbeeld al zien dat je het niet begrijpt. Vooringenomenheid + hoogmoed = onbegrip = onkunde = onwetendheid = atheisme Atheïsme is niets anders dan een geavanceerde vorm van onwetendheid en waan.
Een atheist is niet onwetend. Hun gedachtegang laat zich leiden door feiten, een toetsing van de realiteit door logica. Jij en ik, meneer TheDeen, zijn allebei spiritueel ingesteld, maar zodra je ook maar 1 spirituele overtuiging hebt, betreed je ook het mijnenveld van de waan. Hoeveel procent van onze spiritualiteit is waan? Misschien 1, misschien 100%. Een traditionele religie is juist achterhaald. Een orthodoxe religie is juist een geavanceerde vorm van onwetendheid en waan.

Wat zegt Gandhi over atheïsme?

"Nothing, come again"

Dus iedereen die afstand neemt van de Nieuwe Wereld Orde (al weet Fluv niet of Calypus vertrouwd is met de definitie van de NWO) zou ineens anti-autoritair en anarchistisch zijn. ook bij reactionairen , non-conformisten en paleoconservatieve middens is er een verzet tegen de hoofdstroommedia en de NWO

Het is omgekeerd, heel het NWO-gedoe komt net uit dat extreem anti-authoritair gedoe.

Hallo bij asociale wezens is het bestaan van altruïsme minder uitgesproken.

...
Het antonym van een sociaal wezen is een solitaire wezen. Het is een begrip uit de biologie, niet... waar jij ook maar aan denkt.
En natuurlijk is altruisme amper voor bij solitaire wezens, heeft ook geen tot amper evolutionair nut voor hen.

Hen die de eigenbelangen niet verdedigen zijn uitgestorven binnen de politieke echelons.

Dus bv. environmentalisten verdedigen puur hun eigen belang? Miljarden spenderen aan soortenconservatie omdat het hen wat opbrengt?
Je kan je eigenbelangen perfect verdedigen zonder de rest naar de kloten te helpen. Atruisme gaat over samenwerking, niet pure zelfopoffering. Game theory.

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

Calyptus waarom reageer je zo? Voel jij je aangevallen?

Je laat vrij vaak zwakte en (blinde) agressie zien in je argumenten.

Gaat hij ook nog proberen psycho-analyseren, dat ontbrak er nog aan :roflol:

disagreement-hierarchy.jpg

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Er zijn mensen met een plaat voor hun kop, maar the deen staat gewoon tegen een wolkenkrabber.

Laatst bewerkt:
Never argue with an idiot, he drags you down to his level, and then beats you with experience :cool:

Je ziet dingen die er niet zijn. Heb geen zin/tijd om er in detail op in te gaan.

Kun je ook niet, je hebt al meerdere malen bewezen dat je enkel pseudowetenschap aanhaalt van fundie-websites, of de echte wetenschap compleet uit de context trekt, of de terminologie gewoon verkeerd gebruikt.

Hier een kort voorbeeld.

tumblr_inline_mu5t7esTaw1rhe2o2.jpg

In het voorbeeld hierboven zie je de schedel van een aboriginal en een caucasian beiden zijn mensen Homo Sapiens.

Waarom wordt een aboriginal niet gezien als een ander menssoort maar die andere schedels wel?

Hier nog een voorbeeld van de pygmee http://en.wikipedia.org/wiki/Pygmy_peoples

In short: Je ziet een skelet van een normale mens en begint zonder bewijs rond te schreeuwen dat je een nieuwe menssoort heb ontdekt.

Denk jij nu echt dat heel de paleontologie van de mens gebaseerd is op "deze schedel ziet er een beetje anders uit, dus we hebben een nieuwe menssoort gevonden"?

De schedels die men vindt zijn ook gewoon schedels van mensen. Ofwel al die transitionele fosielen zijn gewoon fosielen van mensen.

Tuurlijk zijn het mensen. Heb je het woord "Homo" gemist?

Je ziet soorten die er niet zijn. Ik zie alleen maar mensen. Wat zie jij wat ik niet zie?

Het feit dat "mens" geen soort is maar een geslacht om te beginnen. :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven