Fitness Seller

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
11m5c9l.jpg

Doe jij het ook graag met 9 jarigen?

Dit is hoe 'islam' zich verspreid: http://www.nu.nl/binnenland/4039199/omstreden-sjeik-conferentie-in-eindhoven.html

Moet notabene worden opgemerkt door een website (Geenstijl), de NL regering weet geen reet wat er gebeurd wat islam betreft in NL en zijn te angstig om een stevig vuist op de tafel te slaan. Maar wel afgeven op Wilders en andere islam critici, die met gevaar voor eigen leven een stap willen zetten tegen 'extremisme binnen islam'.

Nee men blijft het ouderwetsche 'polderen' hanteren, geloof me dat is achterhaald zeker als het om mensen gaat die geen concessies willen doen en strategisch weten welke stappen te ondernemen in een democratie.

Islam en democratie is al gefaald in NL als je alleen al de kosten en reëel dreiging bekijkt maar dat bekijken en benoemen doet men niet graag want anders dan het christendom zijn er moslims die wel tot het uiterste gaan om hun geloof te verdedigen.

Thanks voor de waarschuwing TheUnknownKnown, Eindhoven kan dus elk moment ontploffen, gelukkig hoef ik er niet te zijn.

Thanks voor de waarschuwing TheUnknownKnown, Eindhoven kan dus elk moment ontploffen, gelukkig hoef ik er niet te zijn.

Eindhoven gaat niet ontploffen, zoals wijlen Kadaffi ooit vertelde: Het westen zal binnen tientallen jaren ver islamiseren niet door aanslagen maar door het preken en de aantallen moslims die er vanzelf ontstaan (immigratie, geboorte, bekeerlingen en dergelijke) en een combinatie van politieke elite die niet bij de werkelijkheid staat en blijft wijzen op 'dialoog'. En vergeet de vergrijzing en afname autochtone bevolking niet.

De aanslagen en schietpartijen zijn rand fenomenen, horen weliswaar bij islam maar zullen niet de hoofdmoot vormen. Wel heb je tot in den treure dreiging van islam en kun je blijven $$$ aan veiligheidskosten. Maar ik begrijp dat menigeen slechts over zijn korte leventje kijkt en denkt, ach...maar als je beseft wat er is gebeurd in een jaar of 50 dan is dit pas het begin.

Dat is ook de zwakke plek van de mens en dat weten mensen, kleine stapjes van verandering vallen niet op en kunnen worden gebagatelliseerd, slechts enkelingen bekijken het grotere plaatje en dat is redelijk verontrustend wat islam in Nederland betreft.

50 Arbeidsmigranten --> 50 jaar later talloze salafisten, dreiging van terroristen, Syriëgangers. Waar leiders in islamitische landen (allemaal dictators en logisch) begrepen dat ze islamisten met een bepaalde dwang moesten inperken hebben ze in democratie Europa de vrije hand en wordt hen de hand boven het hoofd gehouden.

Laatst bewerkt:
Dat het westen volledig zou kunnen islamiseren, is net zo idioot als de dominotheorie destijds.

De eerste tekenen zijn er, volledige islamiseren is wellicht niet te redden in mijn leven, de generatie daarop en daarop en daarop.

Maar hadden we 50 jaar geleden kunnen bedenken dat er een miljoen moslims zouden wonen ?
Dat er tientallen basisscholen met islamitische inslag zouden bestaan ? En honderden moskeeën ?
Dat het salafisme een sterke groei zou meemaken ?
Dat we als land en individuen die hun kritische mening geven over 'de islam' met constante dreiging te maken zouden hebben ?
Dat we de 'eer' zouden hebben een groot contingent jihadi's en sympathisanten te hebben ?

We kunnen niet anders dan erkennen dat het project islam in Europa redelijk mislukt is en dat is de schuld van de islam zelf.

De signalen wijzen erop dat we nog meer progressie kunnen krijgen van islam in NL.

-islamitische politieke partijen, democratie is fout maar kan wel gebruikt worden voor een groter doel. Deze ontwikkeling is nu gaande....met de twee Turkse lieden die een partij zijn gestart en op stedelijk niveau in Den Haag (of rotterdam).
-scholen gefundeerd op strengere islamitische grondslag dan tot nu toe bestaan.

De balans is zoek in Nederland, er is totale vrijheid voor islam, de intimidatie en angst is groter dan ooit waardoor niemand zijn eigen hachje op het spel durft te zetten en blijft hopen dat het met dialoog wel in ordnung komt.

We voeren als zolang gezamenlijk dialoog en kijk de situatie nu ?

UnknownKnown, waarom ben je tegen vrijheid?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Islamisering is alsnog bunk, en niet hetzelfde als massa immigratie.

Het bankwezen hebben de politici aan een touwtje en zij hebben lak aan de resultaten van een ethisch debat.

Gezien dat men nu probeert de offshore banks aan te pakken, duidelijk niet.

En dat is net goed, een isotoop met een lang half leven is stabiel en niet overdreven schadelijk. Het zijn de isotoopen met kortere halflevens net die problemen kunnen geven. Celsium is het gevaarlijkste, geeft het meeste radioactiviteit af in de isotopen met korte halflevens. Ik heb binnen 5 meter van plutoniumstaven gestaan toen ik security op Doel deed, met een meter om mn hals, nooit zelfs dichtbij gevaarlijke waarden geweest.

Moest reactor 4 nog atoomsplitsing uitvoeren hadden we een probleem. Niet het geval, dus geen probleem.

We gaan nu wel ver off-topic...

Laatst bewerkt:
De eerste tekenen zijn er, volledige islamiseren is wellicht niet te redden in mijn leven, de generatie daarop en daarop en daarop.

Maar hadden we 50 jaar geleden kunnen bedenken dat er een miljoen moslims zouden wonen ?
Dat er tientallen basisscholen met islamitische inslag zouden bestaan ? En honderden moskeeën ?
Dat het salafisme een sterke groei zou meemaken ?
Dat we als land en individuen die hun kritische mening geven over 'de islam' met constante dreiging te maken zouden hebben ?
Dat we de 'eer' zouden hebben een groot contingent jihadi's en sympathisanten te hebben ?

We kunnen niet anders dan erkennen dat het project islam in Europa redelijk mislukt is en dat is de schuld van de islam zelf.

De signalen wijzen erop dat we nog meer progressie kunnen krijgen van islam in NL.

-islamitische politieke partijen, democratie is fout maar kan wel gebruikt worden voor een groter doel. Deze ontwikkeling is nu gaande....met de twee Turkse lieden die een partij zijn gestart en op stedelijk niveau in Den Haag (of rotterdam).
-scholen gefundeerd op strengere islamitische grondslag dan tot nu toe bestaan.

De balans is zoek in Nederland, er is totale vrijheid voor islam, de intimidatie en angst is groter dan ooit waardoor niemand zijn eigen hachje op het spel durft te zetten en blijft hopen dat het met dialoog wel in ordnung komt.

We voeren als zolang gezamenlijk dialoog en kijk de situatie nu ?

De situatie nu? Criminaliteit in Nederland is op z'n laagste punt, ondanks zoveel verschillende culturen op een hoopje.

Ik zie echt geen groot ''islamprobleem'', maar ik zal wel blind zijn.
Nee, ik ben geen moslim en geen voorstander van de Islam, maar als mensen zich willen bekeren en de Islam groeit, so what.

Totale vrijheid... :angstig:

De situatie nu? Criminaliteit in Nederland is op z'n laagste punt, ondanks zoveel verschillende culturen op een hoopje.

Ik zie echt geen groot ''islamprobleem'', maar ik zal wel blind zijn.
Nee, ik ben geen moslim en geen voorstander van de islam, maar als mensen zich willen bekeren en de islam groeit, so what.

Totale vrijheid... :angstig:

Je bent blind denk ik. Maar ach, over een x aantal jaar is de populatie Islam zo'n 30% van de bevolking en gaan je ogen vanzelf wel open. Je zal je immers aan de nieuwe wetten van de dan grootste partij met Islamitische grondslag moeten houden.

Hahahah uhmm hoe maak je een eigen topic aan? Ben net nieuw en wilde een vraagje stellen

Hahahah uhmm hoe maak je een eigen topic aan? Ben net nieuw en wilde een vraagje stellen

Only Allah(swt) knows.

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Je bent blind denk ik. Maar ach, over een x aantal jaar is de populatie islam zo'n 30% van de bevolking en gaan je ogen vanzelf wel open. Je zal je immers aan de nieuwe wetten van de dan grootste partij met islamitische grondslag moeten houden.

Over een x aantal jaar, nieuwe wetten in voordeel van de Islam.

431.gif

Only Allah(swt) knows. ---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ---------- Over een x aantal jaar, nieuwe wetten in voordeel van de islam. http://replygif.net/i/431.gif
Dat is niet om te lachen de buitenlanders in het algemeen kweken harder dan onze eigen bevolking
zodat we binnen enkele decennia een minderheid worden in ons eigen land

29-islamic-time-bomb.jpg

Demografiebom

Je bent blind denk ik. Maar ach, over een x aantal jaar is de populatie islam zo'n 30% van de bevolking en gaan je ogen vanzelf wel open. Je zal je immers aan de nieuwe wetten van de dan grootste partij met islamitische grondslag moeten houden.

n**ga you fanny

Dat is niet om te lachen de buitenlanders in het algemeen kweken harder dan onze eigen bevolking
zodat we binnen enkele decennia een minderheid worden in ons eigen land

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Demografiebom

Ja het grootste gedeelte van de wereldbevolking is buitenlander, nogal logisch dat deze harder kweken dan.
Een minderheid in ons eigen land? ten opzichte van buitenlanders? mensen die niet in het bezit zijn van een NL/BE paspoort?

Die kans acht ik erg klein...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven