KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks voor de waarschuwing TheUnknownKnown, Eindhoven kan dus elk moment ontploffen, gelukkig hoef ik er niet te zijn.
Het bankwezen hebben de politici aan een touwtje en zij hebben lak aan de resultaten van een ethisch debat.
De halfwaarde tijd van het Plutonium-244-isotoop is 80 miljoen jaar http://forum.dutchbodybuilding.com/...stort-wordt-leven-op-aarde-weggeveegd-306254/ http://www.youtube.com/watch?v=phO1ZmYQ3i8
De eerste tekenen zijn er, volledige islamiseren is wellicht niet te redden in mijn leven, de generatie daarop en daarop en daarop.
Maar hadden we 50 jaar geleden kunnen bedenken dat er een miljoen moslims zouden wonen ?
Dat er tientallen basisscholen met islamitische inslag zouden bestaan ? En honderden moskeeën ?
Dat het salafisme een sterke groei zou meemaken ?
Dat we als land en individuen die hun kritische mening geven over 'de islam' met constante dreiging te maken zouden hebben ?
Dat we de 'eer' zouden hebben een groot contingent jihadi's en sympathisanten te hebben ?
We kunnen niet anders dan erkennen dat het project islam in Europa redelijk mislukt is en dat is de schuld van de islam zelf.
De signalen wijzen erop dat we nog meer progressie kunnen krijgen van islam in NL.
-islamitische politieke partijen, democratie is fout maar kan wel gebruikt worden voor een groter doel. Deze ontwikkeling is nu gaande....met de twee Turkse lieden die een partij zijn gestart en op stedelijk niveau in Den Haag (of rotterdam).
-scholen gefundeerd op strengere islamitische grondslag dan tot nu toe bestaan.
De balans is zoek in Nederland, er is totale vrijheid voor islam, de intimidatie en angst is groter dan ooit waardoor niemand zijn eigen hachje op het spel durft te zetten en blijft hopen dat het met dialoog wel in ordnung komt.
We voeren als zolang gezamenlijk dialoog en kijk de situatie nu ?

De situatie nu? Criminaliteit in Nederland is op z'n laagste punt, ondanks zoveel verschillende culturen op een hoopje.
Ik zie echt geen groot ''islamprobleem'', maar ik zal wel blind zijn.
Nee, ik ben geen moslim en geen voorstander van de islam, maar als mensen zich willen bekeren en de islam groeit, so what.
Totale vrijheid...![]()
Hahahah uhmm hoe maak je een eigen topic aan? Ben net nieuw en wilde een vraagje stellen
Je bent blind denk ik. Maar ach, over een x aantal jaar is de populatie islam zo'n 30% van de bevolking en gaan je ogen vanzelf wel open. Je zal je immers aan de nieuwe wetten van de dan grootste partij met islamitische grondslag moeten houden.
Dat is niet om te lachen de buitenlanders in het algemeen kweken harder dan onze eigen bevolkingOnly Allah(swt) knows. ---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ---------- Over een x aantal jaar, nieuwe wetten in voordeel van de islam. http://replygif.net/i/431.gif
Dat is niet om te lachen de buitenlanders in het algemeen kweken harder dan onze eigen bevolking
zodat we binnen enkele decennia een minderheid worden in ons eigen land
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Demografiebom

Je bent blind denk ik. Maar ach, over een x aantal jaar is de populatie islam zo'n 30% van de bevolking en gaan je ogen vanzelf wel open. Je zal je immers aan de nieuwe wetten van de dan grootste partij met islamitische grondslag moeten houden.
Dat is niet om te lachen de buitenlanders in het algemeen kweken harder dan onze eigen bevolking
zodat we binnen enkele decennia een minderheid worden in ons eigen land
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Demografiebom