XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is omgekeerd, heel het NWO-gedoe komt net uit dat extreem anti-authoritair gedoe. ... Het antonym van een sociaal wezen is een solitaire wezen. Het is een begrip uit de biologie, niet... waar jij ook maar aan denkt. En natuurlijk is altruisme amper voor bij solitaire wezens, heeft ook geen tot amper evolutionair nut voor hen. Dus bv. environmentalisten verdedigen puur hun eigen belang? Miljarden spenderen aan soortenconservatie omdat het hen wat opbrengt? Je kan je eigenbelangen perfect verdedigen zonder de rest naar de kloten te helpen. Atruisme gaat over samenwerking, niet pure zelfopoffering. Game theor .
De overheid zou ook mensen tegen hun zelf kunnen beschermen.
Als een altruïst niet voldoende aan zichzelf denkt ... wie gaat dat dan in zijn/haar plaats doen?

En men kan zich met het milieu bezig houden maar in Fukushima is het zo mis gelopen dat niemand er nog iets aan kan veranderen.

De Nieuwe Wereld Orde maakt op een fascistoïde wijze misbruik van democratie en wel zodanig dat we in een schijndemocratie leven , niemand binnen onze eigen samenleving is nog in staat om voor een goed bestuur te zorgen buiten die elite die deel uit maken van die NWO maar die zullen zeker niet meewerken aan een goed bestuur.

Wist ik al.. waarom vertel je me dit? Wat zie jij wat ik niet zie?

Hier, ik zal het in grote letters zetten dat je er deze keer niet over kan lezen:

omdat je een tekst quote die jouw visie voorstelt waar letterlijk instaat dat evolutietheorie begonnen is bij Darwin jij gruwelijke klapmongool.

Brief history of Evolution Theory: First, Charles Darwin accepted the fact that fossil evidence strongly disapprove of evolution (read Origins of Species).

Zie je het nu?

Laatst bewerkt:
De Nieuwe Wereld Orde maakt op een fascistoïde wijze misbruik van democratie en wel zodanig dat we in een schijndemocratie leven , niemand binnen onze eigen samenleving is nog in staat om voor een goed bestuur te zorgen buiten die elite die deel uit maken van die NWO maar die zullen zeker niet meewerken aan een goed bestuur.

Klopt het dat Mel Gibson hun leider is?

Als een altruïst niet voldoende aan zichzelf denkt ... wie gaat dat dan in zijn/haar plaats doen?

En men kan zich met het milieu bezig houden maar in Fukushima is het zo mis gelopen dat niemand er nog iets aan kan veranderen.

hebben ze voor jou nog geen rechterlijke machtiging tot dwangopname afgegeven ?

Die tapes waarin hij schreeuwt zijn wel lachen ja.

En jij denkt dat hierover geen ethisch debat wordt gevoerd hoe dat best gedaan wordt?

Ok, ik heb je net altruisme gedefineerd, je snapt het kennelijk nog niet... Ik zou je aanraden je eens te verdiepen in Rawliaanse ethiek, met name het "sociaal contract" gedeelte.

Halfleven van het cesium-isotoop in kwestie is rond de 30 jaar. Binnen 300 jaar is het invloed op het leven in/rond Fukushima een paar procent kankertjes meer. That's it. Qua dieren zorgt natuurlijke selectie voor de rest.

Democratische systemen zijn per definitie schijn, en de elite hebben grote invloed, maar wat is je bewijs voor een almachtige NWO?

Laatst bewerkt:
En jij denkt dat hierover geen ethisch debat wordt gevoerd hoe dat best gedaan wordt?
Het bankwezen hebben de politici aan een touwtje en zij hebben lak aan de resultaten van een ethisch debat.
Halfleven van het cesium-isotoop in kwestie is rond de 30 jaar. Binnen 300 jaar is het invloed op het leven in/rond Fukushima een paar procent kankertjes meer. That's it. Qua dieren zorgt natuurlijke selectie voor de rest.
De halfwaarde tijd van het Plutonium-244-isotoop is 80 miljoen jaar http://forum.dutchbodybuilding.com/...stort-wordt-leven-op-aarde-weggeveegd-306254/
Democratische systemen zijn per definitie schijn, en de elite hebben grote invloed, maar wat is je bewijs voor een almachtige NWO?

Laatst bewerkt:
Mannen, broeders jullie zien het allemaal verkeerd. Ik heb het vannacht gezien in een visioen, het is allemaal een complot. Ik zeg jullie nu: (echt met de hand op mijn, ik sweer het je) alles is ontstaan, ja geschapen door de grote zwarte spleet. Ik ga er verder ook niet op in, This is IT Men !!! The Great Black Spleet Dit kan de wereld veranderen, beseffen jullie dat ? Jij ook Deen ?? Ik wil het niet afdwingen, kan het ook niet wetenschappelijk onderbouwen. Wauw men, this is the real shit !! ---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ---------- Dit !!! ---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ---------- Geprezen zij de grote zwarte spleet !!

Jammer Deen dat je hier verder niet op in gaat, voel me totaal niet serieus genomen.
Laten we de dialoog voeren, ik spreek echt vanuit openbaring hoor (VLAK DAT NIET UIT !!!).

Houd er rekening mee dat ook jij er langs kunt zitten, of is er hier sprake van een tunnelvisie ?

Ik ben niet gek, ik weet wat ik gezien heb !!
:mad:

Jammer Deen dat je hier verder niet op in gaat, voel me totaal niet serieus genomen.
Laten we de dialoog voeren, ik spreek echt vanuit openbaring hoor (VLAK DAT NIET UIT !!!).

Houd er rekening mee dat ook jij er langs kunt zitten, of is er hier sprake van een tunnelvisie ?

Ik ben niet gek, ik weet wat ik gezien heb !!
:mad:

bek houden het vliegende spaghetti monster is mijn god samen met zijn noedelige aanhangels

you-can-go-f**k-yourself-hank-breacking-bad.gif

Sorry ):

of je gooit wat varkensvlees naar moslims.

allah (hiv) knows best

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven