virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar waar ga je en mag ik mee?Don't worry.
Ben over een half jaar al weg, 99% buitenlander, hnngg.![]()
Wie had het over PVV stemmers, ik had het over Limburgers.
Het zijn halve Duitsers dat zegt al genoeg.
Amerika? Daar had je eerst allemaal Indianen en even later allemaal blanke Europeanen. Hoezo hebben die nog 10 jaar nodig?![]()
Daarom moet er een nieuw ministerie van geologie komen en al die kinderen blijven buitenlanders dus moeten ze die dus terug sturen.Immigranten met of zonder NL/BE paspoort, vallen dus onder jou definitie van buitenlander. Maar wanneer deze mensen kinderen krijgen zijn dit natuurlijk geen buitenlanders? En hoe zit het met mensen uit Europa die hier komen wonen/werken?
Oke Smolanim. Vond je oude nickname leuker trouwens.
Ik mis Friedenand
Zou je Dietser niet stiekem een spuitje willen geven Steensteen?

Gek, de criminaliteit is op z'n laagst in jaaaaaren en de wereld is nog nooit zo vredevol geweest als in de laatste paar decennia. Zet je bias even opzij en kijk naar statistieken voordat je op gevoel gaat typen maatVerder ook prima trouwens dat je hier je mening geeft over de situatie, maar heb je ook een realiseerbare oplossing?

Bagatelliseren is voor veel mensen makkelijker dan een conflict aangaan inderdaad, dat is eigenlijk jou credo.
Maar ik hoor niemand over de progressie van de islam van de eerste migranten tot nu jihadisten, salafisten, sympathisanten, conservatieven.
In slechts 50 jaar is dit gebeurd en er staat nog veel te wachten met de opening van meer islamitische basischolen, moskeeën en opleiding van Nederlandstalige imam's/geleerden die hier geboren zijn en gestudeerd in Arabië hebben.
In de grote steden weet en wist men het al langer, net zoals men daar al heel lang wist dat 'integratie' niet plaatsvond en de rest van NL komt er later achter dat het ook de verkeerde kant is en gaat met islam in NL.

Om iets te bagatelliseren moet het eerst een probleem zijn.
Terrorisme in Nederland is geen probleem, end of story. Nu ga je verder over de lijn van de islam+immigranten en de daarbij horende assimilatie in Nederland, dat is weer een hele andere discussie, en die bagatelliseer ik niet. Wederom blijf je weer problemen roepen zonder een concrete en realiseerbare aanpak, never go full PVV bro
) doen niet zomaar mee aan de samenleving en nemen niet onze ideeën van democratie over.Terrorisme is geen probleem in Nederland ? Er zijn genoeg aanknopingspunten dat terrorisme wel degelijk een probleem is maar denk niet bij terrorisme dat het alleen maar 'aanslagen zijn'. 'We hebben geen aanslagen dus er is geen probleem'.

Als we de contra beweging jegens islamitisch terrorisme in Nederland zouden stopzetten en gewoon de politie op straat zouden gebruiken had NL gemerkt dat terrorisme wel degelijk een probleem en groeiend probleem is.
Als jij een emmer onder een lekkende kraan zet is er nog wel sprake van een lekkende kraan ook al is er verder geen schade aan je grond.

De voedingsbodem, draagvlak voor islamitische terrorisme is zich namelijk stelselmatig aan het vergroten in Nederland, Europa.
Ik kan genoeg oplossingen aandragen, jou verwijzen naar 'je roept maar zegt niks' doet daar niks aan af en doet helemaal niks af aan mijn constatering dat alle facetten omtrent de islam aan het groeien zijn. En vooral het salafisme, jihadisme en symphatisme, conservatisme baren mij zorgen daarop zijn mijn oplossingen gebaseerd.
De PVV is geen briljante partij maar zorgt voor een terugkerende balans in de politiek. De idealistische 'maakbare' droom is er een die niet realistisch is. Diverse groepen immigranten (niet de Japanner of Duitser) doen niet zomaar mee aan de samenleving en nemen niet onze ideeën van democratie over.
Daarom is de multiculti samenleving gefaald voor mij. Er moet zoveel kunst en vliegwerk en $$$$ aan te pas komen om mensen aan onze zijde te krijgen terwijl dat uit de mensen zelf had moeten komen en zelf met al dat kunst en vliegwerk en $$$$ ben je op dit moment in NL op een bedenkelijk niveau van 'multiculti'.
Ik zal dit bericht afsluiten met de woorden, 'Allah zal vele Nederlanders op termijn doen inzien dat zijn strategie heeft gewerkt'.
Er zijn nog altijd duizenden Call of Duty spelers, er kan elk moment een nieuwe Tristan opstaan.
Ik leef in angst tot Call of Duty verbannen wordt.![]()