AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het grootste gedeelte van de wereldbevolking is buitenlander, nogal logisch dat deze harder kweken dan. Een minderheid in ons eigen land? ten opzichte van buitenlanders? mensen die niet in het bezit zijn van een NL/BE paspoort? Die kans acht ik erg klein...
Hoeveel buitenlanders krijgen een NL/BE paspoort , dat blijven in mijn ogen buitenlanders en die moet men ook meetellen.

Hoeveel buitenlanders krijgen een NL/BE paspoort , dat blijven in mijn ogen buitenlanders en die moet men ook meetellen.

Mensen zoals virusje willen keihard bewijs. Daar hoef je niet lang op te wachten. Geef Amerika en Zweden nog een jaar of 10.

Geef Amerika en Zweden nog een jaar of 10.

Amerika? Daar had je eerst allemaal Indianen en even later allemaal blanke Europeanen. Hoezo hebben die nog 10 jaar nodig?

happythanks.jpg

De situatie nu? Criminaliteit in Nederland is op z'n laagste punt, ondanks zoveel verschillende culturen op een hoopje. Ik zie echt geen groot ''islamprobleem'', maar ik zal wel blind zijn. Nee, ik ben geen moslim en geen voorstander van de islam, maar als mensen zich willen bekeren en de islam groeit, so what. Totale vrijheid... :angstig:

De islam groeit en so what ? Met de groei van de islam zal terreur op basis van islam groeien, sympathisanten van terroristen groeien om een voorbeeld te noemen zoals feitelijk in elk land waar de islam wijdverspreid is. We hadden eerst te maken met moslims die hun geloof belijden, nu hebben we met grote groepen salafisten te maken...hoe lang is het wachten tot we de eerste 'takfiri' groepen in NL moeten erkennen ?

Takfiri zijn de overtreffende trap, geweldgebruikende moslims die in staat zijn mede moslims tot varkens te veroordelen.

Feiten zijn dat geen enkel islamitische land een echte democratie kent en sterker nog veelal dictaturen om de drang en kracht van de islam binnen de perken te houden. Assad, Kadaffi, Hussein.... Situatie nu omtrent islam in Nederland. Dreiging, afkeer van maatschappij, eigen parallelle samenleving, extremisme. Het feit dat er hiergeboren Syriëgangers zijn bijvoorbeeld. We zullen wellicht in honderden jaren geen dreiging loos jaar meer kennen...los van het gevoel kost dat een bak centen.

Ik vind dat de situatie omtrent islam is verslechterd, de islam is in NL een eigen weg ingeslagen die los staat van de door ons omarmde 'systemen'. De islam die vanuit Marokko is overgekomen is veranderd ook op wereld niveau naar een striktere vorm.

Ik zie wel degelijk een probleem, ik zie steeds meer scholen op islamitische fundament ontstaan en het is wachten op niet de 'gematigde' gekende scholing maar een striktere religieuze fundering. In plaats van een normale 'vrije' basisschool zoals 25 jaar terug groeien steeds meer moslim jeugd in NL op op religieuze scholen dat verklaart ook dat ik steeds vaker jonge moslima's met hoofddoeken daar waar dat in mijn jeugd niet het verhaal was. Er komt een religieuzere lichting aan aangevoerd door welbespraakte, Nederlandstalige aanvoerders als http://twitter.com/abouhafs52

Ik zat op een christelijke basisschool

kutdemocratie

Immigranten met of zonder NL/BE paspoort, vallen dus onder jou definitie van buitenlander.
Maar wanneer deze mensen kinderen krijgen zijn dit natuurlijk geen buitenlanders?
En hoe zit het met mensen uit Europa die hier komen wonen/werken?

Ben benieuwd wie de burgeroorlog hier gaat winnen, de moslims, de buitenlanders of de blanken. :roflol:

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/aanslag-door-salafisten-duitsland-verijdeld

De Duitse politie heeft vannacht twee extremistische moslims aangehouden die ervan worden verdacht dat zij een aanslag in Duitsland wilden plegen. Dat meldt de krant Die Welt. De politie bevestigde de huiszoeking in een woning in Oberursel bij Frankfurt, maar wil verder nog geen informatie geven. Vanmiddag is er een persconferentie.

Ik heb al vaker gemeld dat in Duitsland een zorgwekkende groei is van het aantal salafisten, moslims die naar de beginselen van het geloof willen leven en ook hun omgeving het liefst zo ingevuld ziet. Van een x aantal arbeidsmigranten in Duitsland naar nu miljoenen moslims, grote groepen salafisten en een eeuwig durende dreiging... dat is de ontwikkeling.

Die dreiging zal blijven alleen het aantal voltooide aanslagen zal toenemen en dat is in acht nemende dat de islam kritiek op hetzelfde nivo (lees: laag niveau) blijft. Als de gemiddelde politiek islam kritisch zal worden zal ook de bereidheid tot geweld toenemen 'want ons geloof wordt aangevallen en Allah zegt dat we vijanden mogen aanvallen' zullen individuele geestelijken verklaren. ---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Maar voor iedereen die ver van het bed zit in betere wijken of dorpen vooral hopen dat het goedkomt....deden ze 20 jaar terug ook en de situatie is toch niet verbeterd zal IEDEREEN moeten erkennen...de situatie in de grote/middelgrote steden zal langzaam doordringen tot de rest van NL net zoals dat altijd gaat.

Maar voor iedereen die ver van het bed zit in betere wijken of dorpen vooral hopen dat het goedkomt....deden ze 20 jaar terug ook en de situatie is toch niet verbeterd zal IEDEREEN moeten erkennen...de situatie in de grote/middelgrote steden zal langzaam doordringen tot de rest van NL net zoals dat altijd gaat.

Geboren/opgegroeit in een wijk met 33.2% allochtonen, daarna gaan wonen in een wijk met 31.4%.
Woon nu in een wijk met 17.5% en dit is de saaiste omgeving waar ik heb gewoond. :roflol:

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/aanslag-door-salafisten-duitsland-verijdeld

Ik heb al vaker gemeld dat in Duitsland een zorgwekkende groei is van het aantal salafisten, moslims die naar de beginselen van het geloof willen leven en ook hun omgeving het liefst zo ingevuld ziet. Van een x aantal arbeidsmigranten in Duitsland naar nu miljoenen moslims, grote groepen salafisten en een eeuwig durende dreiging... dat is de ontwikkeling.

Die dreiging zal blijven alleen het aantal voltooide aanslagen zal toenemen en dat is in acht nemende dat de islam kritiek op hetzelfde nivo (lees: laag niveau) blijft. Als de gemiddelde politiek islam kritisch zal worden zal ook de bereidheid tot geweld toenemen 'want ons geloof wordt aangevallen en Allah zegt dat we vijanden mogen aanvallen' zullen individuele geestelijken verklaren. ---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Gek, de criminaliteit is op z'n laagst in jaaaaaren en de wereld is nog nooit zo vredevol geweest als in de laatste paar decennia. Zet je bias even opzij en kijk naar statistieken voordat je op gevoel gaat typen maat ;)

Verder ook prima trouwens dat je hier je mening geeft over de situatie, maar heb je ook een realiseerbare oplossing?

Geboren/opgegroeit in een wijk met 33.2% allochtonen, daarna gaan wonen in een wijk met 31.4%.
Woon nu in een wijk met 17.5% en dit is de saaiste omgeving waar ik heb gewoond. :roflol:

2% allochtonen hier

en meeste pvv stemmers van Nederland :roflol:

Kan ik me voorstellen. Geen overvallen, schietpartijen en nagesiste vrouwen. Alhoewel 1 op 5 nog niet eens weinig is.

Semi srs

Ben benieuwd wie de burgeroorlog hier gaat winnen, de moslims, de buitenlanders of de blanken. :roflol:

Stop met posten, bedankt.

Geen zorgen jongen, over een jaar of 50 zijn daar nauwelijks nog blanken over. Hoef jij dit argument niet meer te gebruiken.

Je bent zelf een jongen. Nee okee maar de blanken die er dan nog wel zijn zijn dan wel heel zwaar en groot want wel veel vreten maar alle levensbedreigende ziekten behoren dan tot het verleden. Hoe doe je dat dan met je statistieken?

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Ah, PVV stemmerts zijn nazi's. -

En dom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven