XXL Nutrition

waarom zou je NIET aan de aas gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou ik dat doen?

Ik ben sws al bang om die naald erin te duwen en ik wil bijwerkingen tot het minimum beperken he.
Omdat Tren het meest heerlijke spul is als je het puur voor de ervaring doet. En waarom zou je gaan kuren zonder een naald erin te duwen? Je gaat toch niet zo een winny only kuurtje doen hé, want bespaar je dan de moeite?

Bungee jumpen of parachutespringen doe je voor de kick. Een kuurtje niet. Maar aangezien je het toch wel gaat doen zou ik er in ieder geval voor zorgen dat je straks echt weet waar je mee bezig bent en dat het het op zijn minst de moeite waard zal zijn.

Trainingsschemas maak je overigens op maat vind ik, net als voedingsschema's en verschilt dus per persoon. Dit is oa afhankelijk van doelen, beschikbare tijd, plezier en gevoel. Ub/lb kan. Push pull legs kan. Full body kan. Antagonisten training kan. Alleen maar borst biceps kan en ga zo maar door. Sommige mensen reageren beter op een samengestelde split of vinden dat gewoon leuker en daar ben ik er een van. Dat is dan niet automatisch een beachboy of bro split. Het een is niet beter dan het ander. Dit is persoonsafhankelijk.
De enige factor die inderdaad 100% bepaald of je wel of geen resultaten haalt (optimaal of niet) is er plezier in hebben en gemotiveerd blijven. Jouw lichaam reageert echt niet significant anders dan de mijne als we op exact dezelfde manier trainen. Tenzij je aan de AAS bent natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Bungee jumpen of parachutespringen doe je voor de kick. Een kuurtje niet. Maar aangezien je het toch wel gaat doen zou ik er in ieder geval voor zorgen dat je straks echt weet waar je mee bezig bent en dat het het op zijn minst de moeite waard zal zijn.

De enige factor die inderdaad 100% bepaald of je wel of geen resultaten haalt (optimaal of niet) is er plezier in hebben en gemotiveerd blijven. Jouw lichaam reageert echt niet significant anders dan de mijne als we op exact dezelfde manier trainen. Tenzij je aan de AAS bent natuurlijk.

Ben ik niet met je eens. Er spelen juist veel factoren mee waardoor we misschien hetzelfde trainen maar we er qua fysiek heel anders uit komen te zien

En voor een kick ga ik skydiven ja. Ik ga aas gebruiken puur om het een keer mee te maken. Voor de ervaring. Voor de fun en het maakt me niet uit als het me avhteraf niet de moeite waard is geweest. Ik wil het gewoon eens gedaan hebben net als een keertje xtc

Ik ga aas gebruiken puur om het een keer mee te maken. Voor de ervaring. Voor de fun en het maakt me niet uit als het me avhteraf niet de moeite waard is geweest. Ik wil het gewoon eens gedaan hebben net als een keertje xtc
ZCKMlAA.gif

Je gaat toch doen wat iemand hier ook schrijft dus succes. Doe het wel zo verstandig mogelijk. Laat bv. je testosteron waarde voor gebruik testen, zodat je weet wat je naturel waarde is. Testosteron nemen de meesten volgens mij als eerst.

ZCKMlAA.gif

Je gaat toch doen wat iemand hier ook schrijft dus succes. Doe het wel zo verstandig mogelijk. Laat bv. je testosteron waarde voor gebruik testen, zodat je weet wat je naturel waarde is. Testosteron nemen de meesten volgens mij als eerst.

Bedankt.
Ik ben sws van plan om vooraf alle relevante waardes te meten. Alle tips zijn welkom natuurlijk. Bedankt voor deze:thumbup:

ik zou het wel op prijs stellen als je een log daarover bij gaat houden

Ik ga het doen puur om een keer mee te maken, voor de ervaring, voor de fun, uit nieuwsgierigheid en het lijkt me een geweldig experiment.

Zoals ik al zei: de omstandigheden en de motivatie zijn nog nooit beter geweest! Perfect zo'n kuur!

Ik zou je log overigens ook graag lezen.

Zoals ik al zei: de omstandigheden en de motivatie zijn nog nooit beter geweest! Perfect zo'n kuur!

Ik zou je log overigens ook graag lezen.
Heel dit topic is toch een log... een die flink mis is. Cool dat Seth hier ook nog is he.

Ik zou niet beginnen met opschrijven, dan hoef je nadien je vingers ook niet in't vuur te steken. Want op 1 been leven ga nog maar met 2 armen weg tot onder de schouders... jakkes.

Wat voor slijtage heb je eigenlijk precies?

Het enige zwaarwegende en wat ik stof tot nadenken vind, zijn de eventuele bijwerkingen en (blijvende) complicaties, maar gezien de dosis die ik van plan ben te gaan nemen zal dat allemaal wel meevallen lijkt me. Lijkt me zeg ik want het lijkt me alleen op basis van verhalen van anderen. Maar dat blijft wel spoken eerlijk gezegd. Ik wil er natuurlijk geen gekkigheid aan overhouden.
Dan blijf je er beter gewoon van af, zeker als je geen wedstrijd ambities hebt en omdat het je niet uitmaakt dat je de gewonnen gains toch maar weer verliest.
Gebruiken voor de redenen die jij aanhaalt is gewoon lomp, gaat helemaal nergens meer over.

Als ik zou kuren zou ik het puur doen voor de ervaring. Voor de fun. Het een keer meemaken, voelen wat het met je doet. proeven van het 'echte' werk. Je jezelf superhuman voelen beeld ik me dan in. Voor de looks hoef ik het niet te doen al lijkt me meer omvang, volheid, hardheid en de nog intensere pomp me leuk om eens mee te maken. Ik weet dat het niet verstandig is om te kuren maar naarmate je ouder wordt en je jezelf voor de zoveelste keer ziet krimpen na je bulk, toen je je huge, super energiek en sterk voelde, dan gaat het toch weer kriebelen en ga je er over nadenken. Je afvragen hoe zou het zijn. De grens vervaagt en ik vraag me dan af of het het niet een keertje waard is om te doen. Gewoon ff één keer meegemaakt te hebben. Mocht ik straks 60 zijn zou ik dan denken waarom heb je het niet een keertje geprobeerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die zo denkt.

What? niet voor de looks gewoon voor de fun wat dingen in je lijf gaan spuiten? Waarom zouje op je 60 spijt moeten hebben dat je niet gekuurd hebt?

Dan blijf je er beter gewoon van af, zeker als je geen wedstrijd ambities hebt en omdat het je niet uitmaakt dat je de gewonnen gains toch maar weer verliest.
Gebruiken voor de redenen die jij aanhaalt is gewoon lomp, gaat helemaal nergens meer over.
Oh oke als je het zo stelt dan blijf ik er maar vanaf idd. Excuseer mijn lompheid. Ik ga wedstrijden overwegen aangezien dat blijkbaar ineens een heel ander licht op de situatie doet schijnen. Dan mag ik me wel plat spuiten en is het normaal.

Wat een topic toch weer, moest je daarom nu echt een account aanmaken? Best wel triest.

He-le-maal niks. Ik weet ook niet wat ik kan verwachten. De ervaring lijkt me gewoon leuk, puur voor de lol. Ik weet wel dat ik vol voor benen zal gaan. Hopelijk een dikke vette (ja tijdelijke) squat pr. Dan ben ik al blij

Een lichte kuur,beetje krachtwinst. En mss alles kwijtraken na de kuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven