Ik ging een paar jaar terug een keer naar een hockeyfeestje, potverdomme dat was net een orgy.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat voor klasse speel je, zit zelf bij oranje zwart

Ik ging een paar jaar terug een keer naar een hockeyfeestje, potverdomme dat was net een orgy.![]()

derde
---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------
En jij maar kijken![]()
Op welke hockey club zit je ?
PM mag ook, kom ik wel een keer langs met een feest! BAM

oh pls in dat geval wil ik er bij zijn en filmen hoe jij die chickies daar gaat regelen![]()

yep hebben we weer een leuke voor funniest home video's![]()

Doe je research
Ga je op date met een meisje, probeer je dan enigsinds voor te bereiden, zodat je niet als een boerenpummel wanhopig naar gespreksstof blijft zoeken tijdens je date.
Weet je bijvoorbeeld dat het meisje van paarden houdt, en je weet zelf jack shit over die knollen (behalve hoeveel gram eiwit er in paardenvlees zit), ga dan ff googlen op paarden/paardensport.
Onthoudt een paar simpele dingen.
Voorbeeld;
Wat doe je in je vrije tijd?
Ohhhh ik doe aan paardrijden
Echt waar joh? Wat doe je, dressuur, springen, rensport?
haha, dat jij dat weet, ik doe aan dressuur.
Toe maar, dus jij wordt de nieuwe Ankie van Grunsven
haha, ik hoop het
Heet je paard ook Bonfire?
hahaha!
Het gesprek had ook een andere wending kunnen nemen;
Ohhhh ik doe aan paardrijden
Echt waar joh? Wat doe je, dressuur, springen, rensport?
Ik doe aan springsport
(je weet ff niks te verzinnen over springsport)
Ohhh oke, weet je wat ik wijze paarden vind, die friezen, die hele grote met die haren over hun hoeven
hahaha ja dat zijn mooie paarden
Zeker, maar ik rij liever op een shetlandpony hoor op zo'n fries krijg ik hoogtevrees!
hahaha
Hoe dan ook, je hebt ching ching ching punten gescoord door te laten zien dat je niet wereldvreemd bent van paarden. Misschien dacht ze dat je een beetje macho was je met je bodybuilding (en je nike air max), je hebt nu laten zien dat je dat niet bent en je hebt een soort connectie gemaakt, weer 10 min van het gesprek dat vloeiend liep.
ff googlen, kleine moeite, grote beloning.

Gebande leden weten dat de pikken hier gretig zijn. Altijd leuk om deze op te geilen met imaginair vrouwen vlees en een uit de duim gezogen digitale identiteit.