XXL Nutrition

Wat een doc. weer dit zeg, dat zulke lui bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
hockey is echt een k*t sport... doe dan maar ice hockey

ik kan wel het een en ander regelen als je hoger wil spelen, we zoeken nog talent voor dames 1. pm me

Laatst bewerkt:
Ben ik zo interessant dat je me zovaak quote? Hockey chick?

Ik dacht dat meisjes van jouw leeftijd van oudere mannen hielden.;)

hockey chicks + veel!

wil je eens met mijn lange corner spelen? ^^

Hey ik zie op je avatar dat je aan paardrijden doet. Leuk joh wat doe je precies? Dressuur, springen of rensport? :cool:

Doe je research

Ga je op date met een meisje, probeer je dan enigsinds voor te bereiden, zodat je niet als een boerenpummel wanhopig naar gespreksstof blijft zoeken tijdens je date.

Weet je bijvoorbeeld dat het meisje van paarden houdt, en je weet zelf jack shit over die knollen (behalve hoeveel gram eiwit er in paardenvlees zit), ga dan ff googlen op paarden/paardensport.

Onthoudt een paar simpele dingen.

Voorbeeld;

Wat doe je in je vrije tijd?

Ohhhh ik doe aan paardrijden

Echt waar joh? Wat doe je, dressuur, springen, rensport?

haha, dat jij dat weet, ik doe aan dressuur.

Toe maar, dus jij wordt de nieuwe Ankie van Grunsven

haha, ik hoop het

Heet je paard ook Bonfire?

hahaha!

Het gesprek had ook een andere wending kunnen nemen;

Ohhhh ik doe aan paardrijden

Echt waar joh? Wat doe je, dressuur, springen, rensport?

Ik doe aan springsport

(je weet ff niks te verzinnen over springsport)

Ohhh oke, weet je wat ik wijze paarden vind, die friezen, die hele grote met die haren over hun hoeven

hahaha ja dat zijn mooie paarden

Zeker, maar ik rij liever op een shetlandpony hoor op zo'n fries krijg ik hoogtevrees!

hahaha

Hoe dan ook, je hebt ching ching ching punten gescoord door te laten zien dat je niet wereldvreemd bent van paarden. Misschien dacht ze dat je een beetje macho was je met je bodybuilding (en je nike air max), je hebt nu laten zien dat je dat niet bent en je hebt een soort connectie gemaakt, weer 10 min van het gesprek dat vloeiend liep.

ff googlen, kleine moeite, grote beloning.

Bron:http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/grote-versier-meisje-topic-131779/index3.html#post2249660

:kiss:

• Like
Waarderingen: Roth
Gebande leden weten dat de pikken hier gretig zijn. Altijd leuk om deze op te geilen met imaginair vrouwen vlees en een uit de duim gezogen digitale identiteit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven