Fitness Seller

Wat geloof jij?

Peiling Peiling Geloof?

• Christendom

Stemmen: 65 19,3%
  • Islam

Stemmen: 21 6,2%
  • Hindoeïsme

Stemmen: 1 0,3%
  • Boeddhisme

Stemmen: 9 2,7%
  • Jodendom

Stemmen: 5 1,5%
  • Atheïst (niet echt een geloof maar dat boeit niet)

Stemmen: 181 53,7%
  • Anders nl.

Stemmen: 55 16,3%

• Totaal stemmers
    337
'niet ZO donker' dat is open voor interpretatie, dat is waarschijnlijk zo'n kleurtje als een marokkaan, wat ik nog eerder zwart dan blank noem, of ben ik hier verkeerd in?

waarom vraag je niet aan mij of je verkeerd bent. je wilt mijn wetehscnappelijk bewijs niet geloven omdat ik geen aanhanger van darwin ben zeker

Dat is normaal, als overtuigde atheist zou ik ook tot GOD bidden als ik geen uitweg meer zie.

dat klopt, ik vind het ook normaal en ik ben het met je eens. :)
ik ben trouwens vrij positief en bekijk dingen vanaf een positieve kant maar wat evolutie en schepping aangaat ben ik zeer kritisch.

Ah eindelijk, we hebben er eentje :D

Waarom denk je dat god eerst talloze soorten heeft geschapen en vernietigd alvorens aan zijn lievelingsproject 'de mens' te beginnen?

De mens is in het verleden zelf fout geweest (Zonde, Adam en Eva, en velen meer.. Zelfs wij nu..)

en even verder lees je dat mensen niet op zoek zijn met god.
ze zijn geneigd zichzelf in het gelijk te stellen en zoeken god alleen op als je dik in de strond zitten. daar ben jij wel een mooi voorbeeld van.

ahja..., wanneer zoek ik god dan volgens jou op? Ik zal NOOIT, maar dan ook NOOIT beginnen bidden als ik in 1 of andere life-or-death situatie terecht kom.
Ik geloof 0% in een leven na de dood, en ook 0% in een god die over ons waakt en kan ingrijpen in de wereld.

het enige waar ik nog 1% geloof voor over heb, is het feit dat er intelligentie (een god) achter de oerknal zat, maar hier heb ik ook serieus mijn twijfels over.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

waarom vraag je niet aan mij of je verkeerd bent. je wilt mijn wetehscnappelijk bewijs niet geloven omdat ik geen aanhanger van darwin ben zeker

ik ben trouwens vrij positief en bekijk dingen vanaf een positieve kant maar wat evolutie en schepping aangaat ben ik zeer kritisch.

omdat tot nu toe al jou argumenten en beweringen op niets slaan:)

'niet ZO donker' dat is open voor interpretatie, dat is waarschijnlijk zo'n kleurtje als een marokkaan, wat ik nog eerder zwart dan blank noem, of ben ik hier verkeerd in?

acht tis ookeen kwestie van gradaties he. Uiteindelijk zijn blank en zwart gewoon twee extreme categorieen die we zelf plakken op 1 dorlopend continuum.

Er gaan nog altijd verhalen de ronde dat Darwin op zijn sterfbed tot inkeer kwam en zich nog snel even tot het christelijk geloof heeft bekeerd. ;) dus zeg nooit nooit.

omdat tot nu toe al jou argumenten en beweringen op niets slaan:) hahahh! ik moest lachen.

In een artikel van national geographic was overlaatst een duidelijk artikel met al het bewijs voor de evolutie, een hoop bewijzen waar ik zelfs nog niet van op de hoogte was. Mss maar eens naar op zoek gaan "had darwin gelijk".

Er gaan nog altijd verhalen de ronde dat Darwin op zijn sterfbed tot inkeer kwam en zich nog snel even tot het christelijk geloof heeft bekeerd. ;) dus zeg nooit nooit.

en omdat darwin dat had gedaan zal ik dat volgens jou ook doen? dat is pas mensen over dezelfde kam scheren.
'Zeg nooit nooit' is een uitspraak voor losers die geen overtuigingen hebben;)
ik kan met het volste vertrouwen zeggen als ik iets wel of niet NOOIT zal doen:)

Zoals ik zelf al heb gezegd zou ik dit zelf ook doen als ik op mn sterfbed lag. Als je in een situatie komt te zitten waar je niet meer uitgeraakt probeer je toch nog de onmogenlijke zaken.

Zoals ik al eerder posste, stel je zit vast in een ingestort gebouw, dan ga je toch nog proberen de rotsblokken weg te duwen terwijl je zeker weet dat het niet gaat lukken, zo is dat ook met GOD, das het mensenlijke overlevingsinstinct. Dat wil helemaal niet zeggen dat GOD bestaat.

Zoals ik zelf al heb gezegd zou ik dit zelf ook doen als ik op mn sterfbed lag. Als je in een situatie komt te zitten waar je niet meer uitgeraakt probeer je toch nog de onmogenlijke zaken.

Zoals ik al eerder posste, stel je zit vast in een ingestort gebouw, dan ga je toch nog proberen de rotsblokken weg te duwen terwijl je zeker weet dat het niet gaat lukken, zo is dat ook met GOD, das het mensenlijke overlevingsinstinct. Dat wil helemaal niet zeggen dat GOD bestaat.

en waarom zou je niet tot Allah bidden? of tot Angelus for that matter?
Als je hard genoeg bidt, zal ik je komen redden, terwijl je dat niet van je k*tgoden kan zeggen:D

he claims were refuted by Darwin’s children and have been dismissed as false by historians.[152] His last words were to his family, telling Emma "I am not the least afraid of death – Remember what a good wife you have been to me – Tell all my children to remember how good they have been to me", then as she laid down for a rest, he repeatedly told Henrietta and Francis "It's almost worth while to be sick to be nursed by you"

En nog een gevoelig man ook, hij bleek de consequenties van zijn werk tot de grond door te zien, a tragic figure, and a hero to mankind, met misschien de ontmaskering van de grootste farce waar het Westen eeuwen onder te leiden had.

dit:

omdat tot nu toe al jou argumenten en beweringen op niets slaan:) hahahh! ik moest lachen.

gevolgd door:

he claims were refuted by Darwin’s children and have been dismissed as false by historians.[152] His last words were to his family, telling Emma "I am not the least afraid of death – Remember what a good wife you have been to me – Tell all my children to remember how good they have been to me", then as she laid down for a rest, he repeatedly told Henrietta and Francis "It's almost worth while to be sick to be nursed by you"

En nog een gevoelig man ook, hij bleek de consequenties van zijn werk tot de grond door te zien, a tragic figure, and a hero to mankind, met misschien de ontmaskering van de grootste farce waar het Westen eeuwen onder te leiden had.

met dit eerst te lezen:
Als jij nou eerst een onderzoek deed naar de mogelijk gen combinaties bij kinderen van bruine ouders dmv een punnet diagram dan weet je dat we niet vanuit een n*ger zijn ge-evolueerd zoals jij suggereerd. dus doe nou eerst eseven je huiswerk voordat je doorblaat.

equals opnieuw:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Allah betekend god. ;) wij (nouja ik dan) bidden in principe tot dezelfde "god".

Zie jij de romeinen overigens niet als bewijs dat de mens de neiging heeft om een GOD of Goden te verzinnen? immers geloof je als ik het goed heb niet in hun Goden, net zoals er zoveel verschillende godsdiensten waren.

ik ga tegen mijn deur praten.

In principe een vooruitgang aangezien een deur bestaat en GOD niet, er is echter wel nog plaats voor verbetering.

true:haha:

maarja, genoeg geript op 4myself, die jongen komt uit Fryslan, hij kan er dan toch ook niets aan doen dat ie een ignoramus is:)

Terug
Naar boven