- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb respect voor de mensen die de evolutietheorie aanhangen, maar...
Niemand zal mij er ooit van overtuigen dat zoiets moois als een mens/dier/plant wat dan ook 'toevallig' is ontstaan.
Sta voor dingen open, mensen die zeggen dat er geen God is zijn imo kortzichtig, probeer eerst maar eens te bewijzen dat er geen God is.
Zelf geloof ik niet in een man op een wolk, maar er is zeker meer.. hoe kan niets in iets veranderen?
.

Niemand zal mij er ooit van overtuigen dat zoiets moois als een mens/dier/plant wat dan ook 'toevallig' is ontstaan.
ik geloof dat de wereld rond my alleen draait
als ik wandel wandel ik niet maar beweeg ik de aarde
als ik aan het pompen ben beweeg ik de aarde naar onder en dan terug boven
Ik geloof dat ik onsterfelijk ben, totdat het tegendeel bewezen is.

evolutietheorie haha, dus jij denkt dat we voortkomen uit onder andere een gehandicapte aap die een eekhoorn vis anaal heeft gedoet?
Met dit antwoord geeft cutler al duidelijk aan dat hij niet in evolutie gelooft.
Die gehandicapte aap is in jouw stamboom in ieder geval niet veel verder geëvolueerd.
Dat gedachte-experiment had ik vroeger wel eens! Lol! Stel dat mortaliteit enkel de acceptatie is van sterfelijk zijn. Oprecht niet accepteren zeg ik![]()
Ikzelf ben christen, maar accepteer wel degelijk dat de evolutietheorie op gegronde feiten gebaseerd is. De evolutietheorie is IMO slechts een "instrument" waarmee God al het leven heeft gecreeerd.
Goed bezig Knevel!Dit geloof ik dus ook. Ben christen, Geloof dus in God. Maar sluit bepaalde mate van evolutie zeker niet uit. Ben er zelfs van overtuigd!
Alles verklaren. Kom op nou, dat is toch gods onmogelijk?
En dan ook nog een tijdsbestek van 10 jaar noemen, net alsof dat zo lang is.
Elke keer dat er een onderzoek gedaan wordt, op welk gebied dan ook maar, verschijnen er opnieuw een tiental vragen die ook weer onderzocht moeten worden. En zo blijven we bezig.
.Sorry, ik doelde op de vragen die het geloof 'beantwoord', dingen als: hoe is de aarde onstaan en de mensen. Ik denk dat de wetenschap deze vragen ooit zal beantwoorden.
En die tien jaar is natuurlijk ook niet realistisch, dat weet ik ook wel. Ik zei ook niet dat het binnen tien jaar zal gebeuren.
Zo heb ik mezelf ook een tijdlang willen zien, totdat ik boeken ging lezen en de wetenschap in het algemeen ging volgen.
En toen je je in de wetenschap ging verdiepen kwam je er m.b.v. bewijzen achter dat God niet bestaat? Lijkt me niet, dus hoezo zie je jezelf nu niet meer zo?
Ikzelf ben ook agnost. Ik zeg niet dat God bestaat en ik zeg ook niet dat hij niet bestaat. Ik ben van mening dat niemand met 100% zekerheid kan zeggen dat God wel of niet bestaat en dat wij daar ook nooit achter zullen komen. Toch acht ik de kans dat God bestaat 0,00001etc. %, maar de optie 'God' uitsluiten... dat kan gewoon niet.
. Toch acht ik de kans dat God bestaat 0,00001etc. %, maar de optie 'God' uitsluiten... dat kan gewoon niet.
Sta je ook agnostisch tegenover vliegende apen met 9 armen op de planeet Mars?
Tegenover onzichtbare kabouters in de bossen?
Klopgeesten?
Het vliegende spaghettimonster?Stuk voor stuk even plausibel als het bestaan van god en zo zou je eindeloos door kunnen gaan.
Die zaken beantwoorden het ''geloof'' niet, of de vraag naar het bestaan. Onbegrijpelijk hoeveel mensen wetenschap en geloof nog steeds doorelkaar weten te halen. Causaal als het oorzakelijke en het waarom als zijnde de levensvraag zijn twee verschillende dingen. De laatste vraag zal altijd onbeantwoord blijven in termen van wetenschapsleer, zijnde het geen wetenschap is.
.
.