AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhmmm.. Ik weet niets. Ik klaag vandaag niet!

Ik heb mijn kinderen vandaag moeten vertellen dat hun hondje de afgelopen nacht is overleden. Het geeft echt wel een k*tgevoel om je kinderen zo'n nieuws te moeten vertellen. :(

Ik heb mijn kinderen vandaag moeten vertellen dat hun hondje de afgelopen nacht is overleden. Het geeft echt wel een k*tgevoel om je kinderen zo'n nieuws te moeten vertellen. :(

Die hond in je ava? want die ziet er echt lief uit :(

R.I.P

Pfff... het was weer echt zo`n maandag vandaag!!!! Maar dat hebben er vast meer te klagen vandaag?;)

Was het gigantisch verslapen vandaag. Werd om 13.10u wakker en had om 14.00u een vergadering :fuu:

Ik ben te lui vandaag.

Klote stress.... Volgende week tentamen week en uiteraard weer te laat begonnen...

3 uur op en af naar school moeten gaan om te merken dat de leerkracht er niet was en terug naar huis moeten gaan, daarom sta je dan om half 6 op...

Niets te klagen vandaag: voel me heerlijk en vanochtend al getraind! (zie mijn trainingslog) ;)

wat ik te klagen heb? Dat er een aparte thread is gefocust op klagen.

:( Kan het me heel goed voorstellen man ...
krijgen ze een nieuw hondje ? :)

3 uur op en af naar school moeten gaan om te merken dat de leerkracht er niet was en terug naar huis moeten gaan, daarom sta je dan om half 6 op...

Had net hetzelfde scenario vrijdag... Ipv dat ze het gewoon even op dokeos melden. ****ers... Had toen al een voorgevoel dat ik gewoon moest blijven liggen...

Vandaag had ik beter ook niet geweest. 2 uurtjes statistiek gekregen. Amai, de moeite :p

Wilde iemand sms-en voor iets geniaals. Was me batterij te zwak om te gebruiken, -1.
Dan maar niets.

Ik piste net met een half stijve lul; toen kreeg ik 2 stralen en moest ik een keuze maken welke van de twee ik in de pot ging richten. Logischerwijs ging die andere naast de pot.
****ED UP!

Moraal van het verhaal; een half stijve lul is niet gemaakt om mee te pissen.

• Like
Waarderingen: DNNS
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven