AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mn systeem loopt telkens vast.... Zwaar irri BAH

Ik ben network administrator bij een groot kabelmaatschapij.... (simpeler gezegd CAD tekenaar) teken digitaal alle verbindingen (glasvezel,coax)
Heb je beeld? :D

Jep, Cadtekenaar joh...daar ben ik wel bekend mee. En ja, dan is een goed werkende computer wel een pré

de eca-stack werkt iets te goed...helemaal hyper nu en krijg niks gedaan met grootste moeite om te eten:mad:

Me schaamhaar kriebelt omdat het te lang word. Vanavond maar weer eens even ontharen.

moet gvd een VOG aanvragen :(

nieuwe indoor schoenen gekocht, 110 euro :fuu:

Net mijn bestelling van bulkpowders ontvangen maar dit na enige mails omwille van een omrekeningsverschil. Ik moest betalen via overschrijving in ponden en heb dat gedaan in euro's. Ik moest nog een 2tal pond bijbetalen, maar dat lukte niet meer omdat mijn account al vereffend was bij bulkpowders. Dus via mail (zeer goede service wel) besloten om de omega 3 te laten vallen en te vervangen door 500gram EAA's. Doe ik mijn pakje open zie de factuur EAA's maar het potje zegt echter HMB :(

Iemand intresse in die hmb :D

Net mijn bestelling van bulkpowders ontvangen maar dit na enige mails omwille van een omrekeningsverschil. Ik moest betalen via overschrijving in ponden en heb dat gedaan in euro's. Ik moest nog een 2tal pond bijbetalen, maar dat lukte niet meer omdat mijn account al vereffend was bij bulkpowders. Dus via mail (zeer goede service wel) besloten om de omega 3 te laten vallen en te vervangen door 500gram EAA's. Doe ik mijn pakje open zie de factuur EAA's maar het potje zegt echter HMB :(

Iemand intresse in die hmb :D

Je hebt dan gewoon recht op een potje eaa!!!

De leuke klusjesman klopte bij me aan voor afwasmiddel. En ik had geen makeup op en ik kwam net van buiten dus ik had een snotneus. :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven