Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De leuke klusjesman klopte bij me aan voor afwasmiddel. En ik had geen makeup op en ik kwam net van buiten dus ik had een snotneus. :fuu:

Wat denk jezelf dat het hem boeit of je dat hebt of niet. Als je gewoon zegt wat je wilt gaat ie echt wel mee naar je slaapkamer.

Ik heb het gevoel dat er een stuk metaal in m'n vinger zit nadat ik ging deadliften, maar zie er niks inzitten.

Nee hij was aan het werk 1 verdieping boven me. Met nog 2 klusjesmannen. En toen ging ik hardlopen en nu is ie weg.

Niets te klagen hier, alles volgens plan.

Dat ik de hele dag aan een perspectief tekening hebt gewerkt, en 'm uiteindelijk kon weggooien omdat ik de plattegrond niet had gespiegeld, waardoor de tekening in de ruimte andersom uitkwam. :mad:

schouder doet pijn
kzal er maar mee beginnen lachen zeker

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Dat ik de hele dag aan een perspectief tekening hebt gewerkt, en 'm uiteindelijk kon weggooien omdat ik de plattegrond niet had gespiegeld, waardoor de tekening in de ruimte andersom uitkwam. :mad:

das minder vlinder

ik heb geen kip gegeten en de ontdooide pangasius filet rook naar urine
zouden de jongens die die zooi inpakken en in de vriezer stoppen er af en toe voor de gein overheen zeiken?

Deurwaarder aan men deur voor een boetje van vroeger, 1500 euro dokken anders gevangenisstraf:(

krijg me roids toch niet de supplyer kan het niet leveren :S:S:S =( iemand anders een adress pm me!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven