Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze niet over hem heen geweest is dan is ze mogelijk nog maagd![]()

Mn (ex?) vriendin verteld net vrolijk na der gister aan mn opa en oma voorgesteld te hebben dat ze niet over der ex vriend heen is.
Alhoewel dat wel voor een nieuw PR bp gezorgt heeft, 1 x 62.5 KG
''Mn (ex?) vriendin verteld net vrolijk na der gister aan mn opa en oma voorgesteld te hebben dat ze niet over der ex vriend heen is.
Alhoewel dat wel voor een nieuw PR bp gezorgt heeft, 1 x 62.5 KG
Als ze niet over hem heen geweest is dan is ze mogelijk nog maagd![]()
Maak je geen zorgen vriend. Dat maagdelijke k*tje van 14 is waarschijnlijk voor het eerst ongesteld geworden en de hele wereld staat op z'n kop.
En jij bent 14? Dus zij is een 18jarige vrouw en jij bent een 14jarig jochie? Hahaha, ****. Nee, dan snap ik dat ze nog niet over d'r ex heen is.

Jezus, je bent 14. Je lul is nog niet eens volgroeid en je hebt waarschijnlijk net schaamhaar. Hoe kun je dan uberhaupt spreken van een "relatie"? Jij moet met je vriendjes Bacardi Breezers drinken voordat je naar het feestje in de plaatselijke discotheek gaat. Met een vals ID binnenkomen en een biertje bestellen met vier vrienden. Vervolgens ga je om een ronde statafel staan met z'n allen. Allemaal een slokje nemen en doorgeven dat biertje. Na drie biertjes doen jullie allemaal alsof je dronken bent, want dat is stoer. Voor de klap op de vuurpijl zoen je nog een 13jarig meisje uit "die andere klas".
Zo hoort jouw leven eruit te zien. En niet anders.
Als ze 18 is en jij 14 moet ze wel serieus een sociale handicap hebben. Weet je toevallig of ze trauma's heeft overgehouden aan omgang met oudere jongens?Bijna 15
Misschien begrijp je dat niet maar leeftijd maakte der niet uit, had 2 maand iets met der..
Tja, misschien is dat wel de rede dat ik niet/ weinig met leeftijds/klas genoten om ga. De meeste van mn vrienden hebben hun auto rijbewijs al. Ik zie eruit als 17, wordt meestal nog ouder dan dat geschat. Breezers drink ik niet, alleen wodka. Sigaretten rook ik niet, alleen af en toe een sigaar. Vals id is niet nodig, kom hier 21+ discotheken binnen. Dit is niet om 'stoer' over te komen ofzo, het is gewoon zoals et is.

niet zo druk maken mam:
Jezus, je bent 14. Je lul is nog niet eens volgroeid en je hebt waarschijnlijk net schaamhaar. Hoe kun je dan uberhaupt spreken van een "relatie"? Jij moet met je vriendjes Bacardi Breezers drinken voordat je naar het feestje in de plaatselijke discotheek gaat. Met een vals ID binnenkomen en een biertje bestellen met vier vrienden. Vervolgens ga je om een ronde statafel staan met z'n allen. Allemaal een slokje nemen en doorgeven dat biertje. Na drie biertjes doen jullie allemaal alsof je dronken bent, want dat is stoer. Voor de klap op de vuurpijl zoen je nog een 13jarig meisje uit "die andere klas".
Zo hoort jouw leven eruit te zien. En niet anders.
Tja, misschien is dat wel de rede dat ik niet/ weinig met leeftijds/klas genoten om ga. De meeste van mn vrienden hebben hun auto rijbewijs al. Ik zie eruit als 17, wordt meestal nog ouder dan dat geschat. Breezers drink ik niet, alleen wodka. Sigaretten rook ik niet, alleen af en toe een sigaar. Vals id is niet nodig, kom hier 21+ discotheken binnen. Dit is niet om 'stoer' over te komen ofzo, het is gewoon zoals et is.
Als ze 18 is en jij 14 moet ze wel serieus een sociale handicap hebben. Weet je toevallig of ze trauma's heeft overgehouden aan omgang met oudere jongens?

ze is 17, en ik binnen een maand 15 ,weet wel dat ze gebruikt is door gregory, mn trainingsmaatje (19), dat is et enige dat ik zo 1,2,3 weet
@ telly
Links, met dat blauw paarse ding[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij scheelt er iet met dat wyf welke sl*t van 17 wilt met iemand van 14 rondlope![]()
@ telly
Links, met dat blauw paarse ding[Afbeelding niet meer beschikbaar]