XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
3 Weken bulken en een vette rand zichtbaar. Zo ****ed up, ik denk dat het vet zich zo snel op m'n buik aanzet omdat ik zo vadsig ben geweest.

:fuu:

Iemand heeft de zijspiegel van mijn auto getrapt:fuu: ****ing tokkies, als ik het gezien had had ik hem aangereden, of op zijn minst het ziekenhuis in gemasseert:mad:

Maar je hebt het in de winter wel minder koud Notorious :)

hmmm dat ik dus een paar dagen geleden te horen heb gekregen dat mijn knie bijna helemaal kapot is en dat et een kwestie van tijd is voordat er een kunstknie in moet ;nou kanb die tijd gaan van 2 maand tot 30 jaar maar zwaar benen trainen is gedaan...

hmmm dat ik dus een paar dagen geleden te horen heb gekregen dat mijn knie bijna helemaal kapot is en dat et een kwestie van tijd is voordat er een kunstknie in moet ;nou kanb die tijd gaan van 2 maand tot 30 jaar maar zwaar benen trainen is gedaan...

Zwaar k*t Jacky sterkte gappie

Tja, misschien is dat wel de rede dat ik niet/ weinig met leeftijds/klas genoten om ga. De meeste van mn vrienden hebben hun auto rijbewijs al. Ik zie eruit als 17, wordt meestal nog ouder dan dat geschat. Breezers drink ik niet, alleen wodka. Sigaretten rook ik niet, alleen af en toe een sigaar. Vals id is niet nodig, kom hier 21+ discotheken binnen. Dit is niet om 'stoer' over te komen ofzo, het is gewoon zoals et is.

Hahaha, ik heb echt tranen in m'n ogen van het lachen. Ben je 14 jaar, rook je sigaren en drink je wodka. Hahahahaha :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Ontopic: m'n eerste kater in een hele lange tijd. En moet zo weer de gym in :fuu:

schouder .. maar ik mag niet klagen , zit verbetering in

Hahaha, ik heb echt tranen in m'n ogen van het lachen. Ben je 14 jaar, rook je sigaren en drink je wodka. Hahahahaha :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Ontopic: m'n eerste kater in een hele lange tijd. En moet zo weer de gym in :fuu:

Hehe... toen ik 14 was speelde ik Wolfenstein 3D en dronk ik Brouwmeester.

Ik heb mijn eerste DBB gele kaart te pakken :D Oo ik bedoel :(

Nu weet ik dat Cognac zwaar aankomt.

Sodemieters ej,

mn polsen zijn weer om te huilen:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven