XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik probeer iemand uit me hoofd te zetten omdat ik geen tijd heb voor een relatie, maar het lukt me niet...

Ik moet morgen nog 4 uurtjes werken en daarna heb ik vrij

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ik probeer iemand uit me hoofd te zetten omdat ik geen tijd heb voor een relatie, maar het lukt me niet...

Als je die tijd nu eens gebruikt voor die relatie, wie weet lukt het dan beter :rolleyes:

En ik ziek vandaag nog eens extra uit... morgen mijn verwijzing naar KNO-arts ophalen, weg die amandelen! Weg die keelontstekingen! :eek: Begin het nu al eng te vinden....

AARGH!

Na een herberekening van een vorige toets bleek dat ik het hele blok niet heb gehaald op een tiende punt. Nu heb ik donderdag die schijtherkansing, en dat tijdens mn afstudeerscriptie :mad:!

mijn moeder heeft diaree, moet om de 10 minuten haar verschonen:(

Al ganse dag stekende spierpijn in mijn nek en rechter lat
+ al ganse dag pijn in schouder
+ loop al ganse dag moe
:fuu:

3x het woordje 'ganse' in een reply, fuuuuuuuuuuu!

Geen inspiratie meer voor fotosoeps :(!

mijn vriendin wou vanochtend weerla niet n**ken:mad::mad:

mensen houden niet meer van een beetje grove humor :(
Balen :mad:

er is tijdens het sporten geen woord tegen me gezegt, door niemand, niet eens tijden het binnenkomen
fok hun.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.257
ben ontiegelijk lui. Zelfde ****ing shit, iedere dag.

Moet iedere dag dingen doen en onbewust heb ik een houding aangenomen dat ik alleen dingen doe die ik graag doe. Wat een ****edup instelling is dat zeg.

ben ontiegelijk lui. Zelfde ****ing shit, iedere dag.

Moet iedere dag dingen doen en onbewust heb ik een houding aangenomen dat ik alleen dingen doe die ik graag doe. Wat een ****edup instelling is dat zeg.

Last van je roids? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.259
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven