XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nog 3,5 uurtjes werken :fuu:

De accu van mijn telefoon is leeg, en ben mijn oplader vergeten....:fuu:

Moest vanochtend tanken, en ik was laat....:fuu:

Oja, kon mijn bed ook al niet uitkomen.....:fuu:

Pluspunt: gisterenavond bruut getraind

dat ik eigenlijk nog 8 dagenmoet wachten met sporten. maar ik toch zometeen al ga knallen.

kijk er al lang naar uit

het "klaag gedeelte" is dat ik nog ff moet wachten. wil nog paar goede maaltijden naar binnen hebben gewerkt.

dat ik eigenlijk nog 8 dagenmoet wachten met sporten. maar ik toch zometeen al ga knallen.

kijk er al lang naar uit

het "klaag gedeelte" is dat ik nog ff moet wachten. wil nog paar goede maaltijden naar binnen hebben gewerkt.

Hoezo moet je 8 dagen wachten dan ?

Hoezo moet je 8 dagen wachten dan ?

moest 2 weken wachten. mocht niet werken, fietsen, sporten etc..

ontstoken rechter bal denken ze dat het is. maar ik heb er al een paar dagen geen last meer van. maak wel me kuur af (2 maal daags)

moest 2 weken wachten. mocht niet werken, fietsen, sporten etc..

ontstoken rechter bal denken ze dat het is. maar ik heb er al een paar dagen geen last meer van. maak wel me kuur af (2 maal daags)

Heb ik iets gemist?

- ontstoken bal?
- kuur?

Heb ik iets gemist?

- ontstoken bal?
- kuur?

je hebt niks gemist :P
kuur bedoel ik antibiotica kuur mee, en die ontsteking weet ik niet hoe die is gekomen.

het begon ineens heel zeer te doen tijdens het werken, heb zo paar dagen met veel pijn rondgelopen, toen naar ziekenhuis gegaan en medicijnen gehad

Dus het begon allemaal maandag morgend toen ik wakker werd met 39,5graden koorts .. ik dacht , Wa ta fack ?
Dus ik meteen naar de docter , een griep !
Nu al de 3de dag thuis met men griepje en ondertussen al 4-5kg afgevallen :l
Ik krijg ook geen eten door me'n keel , smaakt naar niets!

En dan nog die zeik vuilkar door de straat om f*cking Half 8 !

Lekker niks ..

Ik heb een Plakzak... Fuuuu

Subsidie voor allochtone studenten
Omdat veel allochtoon talent onbenut blijft krijgen vier universiteiten in totaal twee ton subsidie van het Sociaal Fonds voor de Kennissector om veertig allochtone studenten-assistenten te bekostigen.

Door het project moeten allochtonen meer geïnteresseerd raken in een carrière in de wetenschap. Dat zijn zij nu niet omdat ze vaak uit families komen waar niemand eerder heeft gestudeerd en dus onbekend zijn met de universitaire omgeving.

De universiteit van Utrecht zorgde vorig jaar zonder veel succes voor 15 bijbaantjes voor allochtone studenten. Slechts 10 van de 15 plaatsen plaatsen werden gevuld. Naar aanleiding hiervan werden er door de PVV en VVD kamervragen gesteld aan minister Plasterk.

ECHO Awards

Er bestaan in Nederland veel beurzen om allochtone studenten te interesseren voor het wetenschappelijk onderwijs. Zo komen goed presterende allochtone studenten in aanmerking voor de jaarlijkse ECHO Awards, waarbij de winnaars een summercourse mogen volgen aan de University of California.

:fuu:
Belachelijk.

Subsidie voor allochtone studenten
Omdat veel allochtoon talent onbenut blijft krijgen vier universiteiten in totaal twee ton subsidie van het Sociaal Fonds voor de Kennissector om veertig allochtone studenten-assistenten te bekostigen.

Door het project moeten allochtonen meer geïnteresseerd raken in een carrière in de wetenschap. Dat zijn zij nu niet omdat ze vaak uit families komen waar niemand eerder heeft gestudeerd en dus onbekend zijn met de universitaire omgeving.

De universiteit van Utrecht zorgde vorig jaar zonder veel succes voor 15 bijbaantjes voor allochtone studenten. Slechts 10 van de 15 plaatsen plaatsen werden gevuld. Naar aanleiding hiervan werden er door de PVV en VVD kamervragen gesteld aan minister Plasterk.

ECHO Awards

Er bestaan in Nederland veel beurzen om allochtone studenten te interesseren voor het wetenschappelijk onderwijs. Zo komen goed presterende allochtone studenten in aanmerking voor de jaarlijkse ECHO Awards, waarbij de winnaars een summercourse mogen volgen aan de University of California.

:fuu:
Belachelijk.

**** dat, ik wil dan ook een beurs.
anders kan ik niet studeren & sporten tegelijk.. Dat vreten kost me veel te veel.
k*t regering hier.
Van het geld dat die mocro's overhebben gaan ze sowieso VW golfjes of Mercedessen halen.

Ik kom thuis en mijn hele kamerraam was ondergescheten door een meeuw.... en het was een behoorlijke grote want me hele raam zit onder :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven