gast 301121
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
ik zei hoi en doei maar ik kreeg niets terug

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben juist op tijd naar bed gegaan en momenteel nog brak.

wow bah nachtdienst lijkt mij echt k*t

Het is geen nachtdienst
Ik ben om 7 uur begonnen en moet tot 11![]()
jij zeikerd 
dat ik eigenlijk nog 8 dagenmoet wachten met sporten. maar ik toch zometeen al ga knallen.
kijk er al lang naar uit
het "klaag gedeelte" is dat ik nog ff moet wachten. wil nog paar goede maaltijden naar binnen hebben gewerkt.
moest 2 weken wachten. mocht niet werken, fietsen, sporten etc..
ontstoken rechter bal denken ze dat het is. maar ik heb er al een paar dagen geen last meer van. maak wel me kuur af (2 maal daags)

Subsidie voor allochtone studenten
Omdat veel allochtoon talent onbenut blijft krijgen vier universiteiten in totaal twee ton subsidie van het Sociaal Fonds voor de Kennissector om veertig allochtone studenten-assistenten te bekostigen.
Door het project moeten allochtonen meer geïnteresseerd raken in een carrière in de wetenschap. Dat zijn zij nu niet omdat ze vaak uit families komen waar niemand eerder heeft gestudeerd en dus onbekend zijn met de universitaire omgeving.
De universiteit van Utrecht zorgde vorig jaar zonder veel succes voor 15 bijbaantjes voor allochtone studenten. Slechts 10 van de 15 plaatsen plaatsen werden gevuld. Naar aanleiding hiervan werden er door de PVV en VVD kamervragen gesteld aan minister Plasterk.
ECHO Awards
Er bestaan in Nederland veel beurzen om allochtone studenten te interesseren voor het wetenschappelijk onderwijs. Zo komen goed presterende allochtone studenten in aanmerking voor de jaarlijkse ECHO Awards, waarbij de winnaars een summercourse mogen volgen aan de University of California.
Belachelijk.