MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga over paar weken naar een gala met een blinddate, kaartje kopen + eten betalen + corsage fixen + rokkostuum fixen... :fuu:

wijven

:fuu:

Compleet leeg getraind, heb geen energie meer over. :(

morgen avond tentamen fuuu

Zit nu al vanaf de zomervakantie te wachten op bijna 700 euro van een autoverhuurbedrijf. Ter plaatse was mijn reservering opeens verdwenen en moest dus daar zelf maar even een auto boeken. Achteraf zou ik het geld dan terugkrijgen. Nu nog steeds geen **** gehad.. Vandaag maar eens gebeld, gaat nu nog zo'n twee tot vier weken duren. Zucht.. :fuu:

''You've reached the limit for how many messages you can send in 24 hours. Please save your message and send it later. Learn more ''

:fuu: @ MSN!

Me ma heeft de kwark opgemaakt en geen nieuwe boodschappen gedaan :fuu:

Kan niet wakker worden.........

ik weiger om het chemisch toilet te gebruiken om te schijten, dus houd ik het maar even op en doe het vanmiddag bij me zus thuis

nog voodat ik dit bericht kon plaatsen ging de deurbel, het was mijn zus en ik vergat dat dit bericht
op mijn scherm stond :fuu:

slecht geslapen door pijn in mn schouder en nek... elke keer als ik me omdraaide werd ik wakker :fuu:

Kan niet wakker worden.........
Moet ik je even helpen jerney, een emmer water doet wonderen. :thumbup:

OT: moet een lange email schrijven waar ik zeker een uur mee bezig ga wezen, en heb er eigenlijk helemaal geen zin in, ben compleet verrot. :thumbup:

Ik heb het
7ygeg48.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven