Massief
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Okidoki, heb wel uitzonderingen meegemaakt wat jaartjes terug toen de Bijenkorf openging voor die DDD, het was net nog geen matten met al die vrouwen die elkaar geen stukje textiel gunde.. ik werd er bang van.Dan heb jij het mooi tegen de verkeerde... ik ben wat dat betreft qua karakter net een jongen alleen heb ik niet de interesse voor agressie zoals dat bij voetbal voorkomt, vind dat nogal nutteloos net zoals de drie dolle dwaze dagen.

Dan heb jij het mooi tegen de verkeerde... ik ben wat dat betreft qua karakter net een jongen alleen heb ik niet de interesse voor agressie zoals dat bij voetbal voorkomt, vind dat nogal nutteloos net zoals de drie dolle dwaze dagen.
Veel Nederlanders denken, of hopen, of horen dat ze deel zijn van een volk dat altijd tolerant, nuchter en gastvrij is geweest. Dus worden ze niet graag herinnerd aan Nederlandse moorden, die het gevolg waren van onverdraagzaamheid, hysterie of vreemdelingenhaat. Toch zijn die er geweest. Hoe kan dat? Omdat niets zo wispelturig en zo veranderlijk is als de volksaard.
Geweldig ik kan niet eens recht voor mijn T.V Ajax kijken want ik zit krom van de pijnIk heb mijn rib gekneusd of gebroken
voetbal, echt een leuke sport....

is niet zoveel verhaal, ik zat met een maat bij een chickie en zij en ik hadden al gezoend die avond, en hij rotte maar niet op
uiteindelijk ben ik om 8u maar pleite gegaan toen er weer een leipe discussie door hem gestart werd 
Een onzinemotie, mensen die elkaar als barbaren de meest verschrikkelijke dingen toewensen omdat ze voor een andere groep van 11 mensen zijn die achter een bal aan rennen.
Primitiviteit tot de max.
zware stukken ijzer optillen daarentegen wordt je stukken intelligenter van
http://www.bol.com/nl/p/boeken/nederland-in-twaalf-moorden/1001004005962122/index.html
Lees dit eens dan zie je dat het bij onze cultuur past meisje. Die van Picornie staat er ook bij net zoals een aantal eeuwen oude moorden.

kijk jij snapt hetgewoon ijzer tillen en niet voetballen, zoals het hoort

Dan heb jij het mooi tegen de verkeerde... ik ben wat dat betreft qua karakter net een jongen alleen heb ik niet de interesse voor agressie zoals dat bij voetbal voorkomt, vind dat nogal nutteloos net zoals de drie dolle dwaze dagen.

Toen ik klein was ging ik elk weekend kijken naar men vader die voetbalde etc, volgde ook voetbal, het is me gewoon opeens beu gewordenWaarschijnlijk omdat de belgische competitie echt suckt.
Je mag niet klagen, je ma betaalde pas nog je sportdag!