AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
slecht geslapen, last van schouder, slecht getraint, loop weer uren achter op eetschema, slecht gegeten, k*t baantje ik word behandelt als een stuk stront en onderbetaalt.

En waar krijg je die dingen ergens?

:D
bij de toko (of de beter gesorteerde albert hein)
madame_jeanette.jpg

Pff..vandaag weer begonnen met 20 minjuten cardio na de training. Had vandaag sollicitatiegesprek, dacht gister even snel blousje uit de kast trekken en klaarleggen... Zou getailleerd moeten zijn...maar :fuu:. Ben dus veeeeel te vadsig voor al m'n getailleerde blousjes!!

Windows Media Centre moet dood!

Dit weekend 6 uur bezig geweest mijn hele ****ing MP3 collectie te reorganizen voor XBMC, dus van elk album de cover opzoeken, tags nalopen etc etc. Alles keurig klaar vandaag @ 22.00. Maar mijn collega's lopen helemaal weg met WMC dus ik gaf deze ook zojuist maar een kans.

WMC starten... wizard doorlopen... 15GB aan MP3's indexeren? Sure, want indexeren is toch heel wat anders dan je eigen ****ing album covers (die niet accuraat zijn!!!!) downloaden en wegschrijven?!!?!?!?1 Nee dus! :fuu:

Resultaat; 6 uur werk grotendeels naar de t*ring en een paar collega's die morgen wat te horen krijgen. :mad:

/edit:
Ben niet de enigste... http://www.sevenforums.com/media-center/33137-windows-media-center-trashed-my-mp3-collection.html

Herkenbaar...paar jaar terug ook gedaan met 60 gb aan muziek,alles netjes in iTunes dus ik denk dat zou overall wel zijn. Sluit ik m'n Zune aan......gaat dat€&€)&&€()€€(()€ programma ALLES wijzigen :fuu:

dat ik pas om een uurtje of 8 in mijn nest zal liggen

Herkenbaar...paar jaar terug ook gedaan met 60 gb aan muziek,alles netjes in iTunes dus ik denk dat zou overall wel zijn. Sluit ik m'n Zune aan......gaat dat€&€)&&€()€€(()€ programma ALLES wijzigen :fuu:

Had je wel een backup?

Ik niet dus. :(

20-30 uur niet uitbetaalt gekregen (alles wat ik heb overgewerkt)
Ik neem direct ontslag.

FFFFUUU m'n hand doet nog steeds zeer van zaterdagnacht en heb de Mexicaanse!:fuu:

Onwijs veel pijn in me traps door de shrugs. :p

Dat ik nu op ben terwijl ik wil slapen :(

Ben al week verkouden..:fuu:
Denk dat ik ziek ga worden..:fuu:
Ben gaar..:fuu:

Mn koffie is koud..:fuu:

al de tweede dag dat ik me door een trein overreden voel...ik pleur dr maar 2 caps cafeïne in om gezeik op mn werk te voorkomen.

Backuppen is voor mietjes:roflol: nu staat alles op een 2bay en 4bay nas.

Netjes, helemaal niets offsite. Alleen op wat andere disks. O boy, niet te hopen dat je huis in de brand gaat. :p

Noem mij maar een mietje, maar belangrijke data (CV's, financiele xls sheets) en foto's worden keurig real time door Mozy online gebackupped en voor mijn media (MP3/vids) heb ik een externe HD die na backup keurig offsite gaat. :D

Netjes, helemaal niets offsite. Alleen op wat andere disks. O boy, niet te hopen dat je huis in de brand gaat. :p

Noem mij maar een mietje, maar belangrijke data (CV's, financiele xls sheets) en foto's worden keurig real time door Mozy online gebackupped en voor mijn media (MP3/vids) heb ik een externe HD die na backup keurig offsite gaat. :D

Dat is wel een verdomd goed idee :) je docs enzo op online backup.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven