Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg straks een massage van een lelijk mokkel met een snor.![]()
?Mijn casanova skills zijn nou eenmaal niet om over naar huis te schrijven, geef je lessen Woutertje?
Mijn casanova skills zijn nou eenmaal niet om over naar huis te schrijven, geef je lessen Woutertje?
Met de boot ben je er zo, oh en heb nog een kartonnen doos staan in de tuin staan zou je willen overnachten, zo ben ik dan ook wel weer.Tuurlijk, zo ben ik dan ook wel weer. Maar niet aan de overkant van de sloot (in jouw geval)
Ik krijg straks een massage van een lelijk mokkel met een snor.![]()

Sinds wanneer doet mijn mening ertoe?

ik stoot me verdomme aan mijn telefoonbotje, gierde weer lekker door tot aan het puntje van mijn pink![]()

Een date gehad met de ****ing mooiste vrouw die ik ooit gezien heb, maar er was totaal geen gevoel/geilheid. What the ****? Het was alleen maar leuk op een vriendschappelijke manier, en ik weet niet waarom. Best vreemd....

Kheb een blijn en op mijn werk zat ik met mijn hand in cement en dat cement zit nu in mijn blijn gefret!
Kheb een blijn en op mijn werk zat ik met mijn hand in cement en dat cement zit nu in mijn blijn gefret!
Euh gister heb ik in de haast mijn contactgrill op het fornuis gezet. Ik dacht 'ruim ik straks wel op'. Gooi mijn spullen in m'n tas, keukendeur dicht en op naar de gym. Kom ik terug, gooi ik de keukendeur weer heel lomp open.. Komt me er een gaslucht tegemoet en toen ik dat rook hoorde ik ook het tssssss van onstnappend gas. Ik dacht WTF?! Ik heel voorzichtig gedaan, de grill eraf gegooid. Knop dichtgedraaid... Ramen en deuren open in huis en maar wachten tot de lucht we was.
Mooi dom... Kunt je toch niet voorstellen wat er was gebeurd als m'n vriendin thuis was gekomen en met een peuk de keuken in was gelopen.
Dus ik klaag dat ik dom ben maar prijs mezelf gelukkig dat er niks is gebeurd.