AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg straks een massage van een lelijk mokkel met een snor. :sad:

al sinds dat ik ben opgestaan pijn in mn kop...al 2 uur :fuu:

Dat ik zo ontzettend vergeetachtig ben de laatste tijd! Heb net 3 uur aan de kapstok gehangen voor ik er achter kwam dat ik vergeten was mijn jas uit te doen :(

ik stoot me verdomme aan mijn telefoonbotje, gierde weer lekker door tot aan het puntje van mijn pink :p

Kwam de trappen op school moeilijk op door de beentraining van gister :fuu:

Een date gehad met de ****ing mooiste vrouw die ik ooit gezien heb, maar er was totaal geen gevoel/geilheid. What the ****? Het was alleen maar leuk op een vriendschappelijke manier, en ik weet niet waarom. Best vreemd....

Een date gehad met de ****ing mooiste vrouw die ik ooit gezien heb, maar er was totaal geen gevoel/geilheid. What the ****? Het was alleen maar leuk op een vriendschappelijke manier, en ik weet niet waarom. Best vreemd....

:scratch:

zij is lekker???

ot:

heb mij vandaag verdomme verslapen:mad:

Kheb een blijn en op mijn werk zat ik met mijn hand in cement en dat cement zit nu in mijn blijn gefret!

Laatst bewerkt:
Euh gister heb ik in de haast mijn contactgrill op het fornuis gezet. Ik dacht 'ruim ik straks wel op'. Gooi mijn spullen in m'n tas, keukendeur dicht en op naar de gym. Kom ik terug, gooi ik de keukendeur weer heel lomp open.. Komt me er een gaslucht tegemoet en toen ik dat rook hoorde ik ook het tssssss van onstnappend gas. Ik dacht WTF?! Ik heel voorzichtig gedaan, de grill eraf gegooid. Knop dichtgedraaid... Ramen en deuren open in huis en maar wachten tot de lucht we was.

Mooi dom... Kunt je toch niet voorstellen wat er was gebeurd als m'n vriendin thuis was gekomen en met een peuk de keuken in was gelopen.

Dus ik klaag dat ik dom ben maar prijs mezelf gelukkig dat er niks is gebeurd.

• Like
Waarderingen: CoD
Euh gister heb ik in de haast mijn contactgrill op het fornuis gezet. Ik dacht 'ruim ik straks wel op'. Gooi mijn spullen in m'n tas, keukendeur dicht en op naar de gym. Kom ik terug, gooi ik de keukendeur weer heel lomp open.. Komt me er een gaslucht tegemoet en toen ik dat rook hoorde ik ook het tssssss van onstnappend gas. Ik dacht WTF?! Ik heel voorzichtig gedaan, de grill eraf gegooid. Knop dichtgedraaid... Ramen en deuren open in huis en maar wachten tot de lucht we was.

Mooi dom... Kunt je toch niet voorstellen wat er was gebeurd als m'n vriendin thuis was gekomen en met een peuk de keuken in was gelopen.

Dus ik klaag dat ik dom ben maar prijs mezelf gelukkig dat er niks is gebeurd.

Stel je voor zeg :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven