peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat het uitgerekend kei hard moest rekenen toen ik van me gym naar huis moest fietsen.
Ben wel letterlijk en figuurlijk weer afgekoeld.![]()
ik heb het aangepast.Had ik gister ook, en ik viel in slaap rond uur of 5...Ik moet nu al gaan slapen omdat ik morgen met de vroege sta!

Gewoon lekker stoppen dan.

Ergernis gisteren ennogsteeds: Ben kei hard genaaid door mijn projectgroep op school door leugens over mij te verzinnen en zodoende bijna uitgetrapt ben uit het groep. Maar ook echt van die harde leugens waarin een van hen ZELFS zei dat zij mij gebeld en gesproken heeft om te vertellen dat iets wel door gaat MAAR PURE leugen is. Ik heb ergens voor moeten opdraaien waar de groep schuld aan heeft maar zelf de schuld gekregen omdat ik niet goed over communicatieve vaardigheden beschik en me zodoende niet heb kunnen verdedigen ben ****ing gefrustreerd, bloed komt bijna mijn nagels uit nu.

, ga om 12 u wss toch vertrekken naargent om dan mo 3.30 1 uurtje les te volgen
. Nog ff bij een maat op kot daartussen.
. En mijn favo T-shirt om mee te trainen ben ik ook kwijt :'(Jeetje, zou dan maar even naar de dokter gaan, misschien heb je wel het ebola virus.Ergernis gisteren ennogsteeds: Ben kei hard genaaid door mijn projectgroep op school door leugens over mij te verzinnen en zodoende bijna uitgetrapt ben uit het groep. Maar ook echt van die harde leugens waarin een van hen ZELFS zei dat zij mij gebeld en gesproken heeft om te vertellen dat iets wel door gaat MAAR PURE leugen is. Ik heb ergens voor moeten opdraaien waar de groep schuld aan heeft maar zelf de schuld gekregen omdat ik niet goed over communicatieve vaardigheden beschik en me zodoende niet heb kunnen verdedigen ben ****ing gefrustreerd, bloed komt bijna mijn nagels uit nu.
Het is idd vochtig buiten.
Ergernis gisteren ennogsteeds: Ben kei hard genaaid door mijn projectgroep op school door leugens over mij te verzinnen en zodoende bijna uitgetrapt ben uit het groep. Maar ook echt van die harde leugens waarin een van hen ZELFS zei dat zij mij gebeld en gesproken heeft om te vertellen dat iets wel door gaat MAAR PURE leugen is. Ik heb ergens voor moeten opdraaien waar de groep schuld aan heeft maar zelf de schuld gekregen omdat ik niet goed over communicatieve vaardigheden beschik en me zodoende niet heb kunnen verdedigen ben ****ing gefrustreerd, bloed komt bijna mijn nagels uit nu.
, dan zullen ze wel respect tonen 
Ja ik was aan het straten achter in mijn tuin ..maar nu niet meer