MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat het uitgerekend kei hard moest regenen toen ik van me gym naar huis moest fietsen. :fuu:
Ben wel letterlijk en figuurlijk weer afgekoeld. :roflol:

Laatst bewerkt:
leipe training gehad net, ben echt op randje van leven en dood nu

tenminste, zo voelt het :o

Ik zag net weer een vrouw in burka, mega ergernis. Vind het gewoon asociaal en storend. Wat is er mis met een hoofddoek.

Ik moet nu al gaan slapen omdat ik morgen met de vroege sta :fuu:!

Ik moet nu al gaan slapen omdat ik morgen met de vroege sta :fuu:!
Had ik gister ook, en ik viel in slaap rond uur of 5...:fuu:
Lekker uitgerust maar niet heus, vandaag ff lekker liggen..

Owja en ik weet niet wat er vandaag met me is, ik heb me al in een half dag tijd 5 x afgetrokken :rocknana:

Heb vandaag 2,5 uur moeten wachten bij een adviserend geneesheer (zaten er maar liefst 21 voor) en had natuurlijk m'n ipod vergeten.. Heb echt een hekel aan wachten.

Eerste 2 uur les gemist door te overslapen.

Eergisteren iets te lang in een bar gezeten voor de verjaardag van een vriend te vieren, heb dan ook zijn fiets gebruikt om naar huis te gaan.
Ik was dus van plan met zijn fiets naar school te gaan om hem terug te geven, kijk ik halverwege naar men been, gigantisch gat in men broek :fuu:

Nu net andere broek aangedaan, poging 3 om naar school te gaan:D

Echt NUL zin in school :fuu:

Ergernis gisteren ennogsteeds: Ben kei hard genaaid door mijn projectgroep op school door leugens over mij te verzinnen en zodoende bijna uitgetrapt ben uit het groep. Maar ook echt van die harde leugens waarin een van hen ZELFS zei dat zij mij gebeld en gesproken heeft om te vertellen dat iets wel door gaat MAAR PURE leugen is. Ik heb ergens voor moeten opdraaien waar de groep schuld aan heeft maar zelf de schuld gekregen omdat ik niet goed over communicatieve vaardigheden beschik en me zodoende niet heb kunnen verdedigen ben ****ing gefrustreerd, bloed komt bijna mijn nagels uit nu.

Kan ook gewoon me bed in duiken ja. GOED PLAN!

hehe ;)

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Ergernis gisteren ennogsteeds: Ben kei hard genaaid door mijn projectgroep op school door leugens over mij te verzinnen en zodoende bijna uitgetrapt ben uit het groep. Maar ook echt van die harde leugens waarin een van hen ZELFS zei dat zij mij gebeld en gesproken heeft om te vertellen dat iets wel door gaat MAAR PURE leugen is. Ik heb ergens voor moeten opdraaien waar de groep schuld aan heeft maar zelf de schuld gekregen omdat ik niet goed over communicatieve vaardigheden beschik en me zodoende niet heb kunnen verdedigen ben ****ing gefrustreerd, bloed komt bijna mijn nagels uit nu.

LOLZ YOU'RE **** LOLZ! :haha:

gepest worden is niet leuk, sorry mag niet lachen! vergeef me.

Same , ben niet naar ritmiek en zwemmen geweest vandaag :P , ga om 12 u wss toch vertrekken naargent om dan mo 3.30 1 uurtje les te volgen :rolleyes:. Nog ff bij een maat op kot daartussen.

Vind geen goeie tanktops meer om te trainen :(. En mijn favo T-shirt om mee te trainen ben ik ook kwijt :'(

Jeetje, zou dan maar even naar de dokter gaan, misschien heb je wel het ebola virus.

Maar wat je probleempje betreft, wrom ga je niet gewoon recht op je doel af, diegene die over je lullen moet je gewoon confronteren eb vragen wtf ze bezielt oh en eventueel een most muscular om je verhaaltje van wat meer kracht te voorzien, success!

K*t weer :mad:

Gewoon je groepsleden aanvallen dan :D, dan zullen ze wel respect tonen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven