Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een tyfusweer vanochtend. Windkracht honderd miljoen en ook nog eens regen en hagel.

Jeetje, zou dan maar even naar de dokter gaan, misschien heb je wel het ebola virus.

Maar wat je probleempje betreft, wrom ga je niet gewoon recht op je doel af, diegene die over je lullen moet je gewoon confronteren eb vragen wtf ze bezielt oh en eventueel een most muscular om je verhaaltje van wat meer kracht te voorzien, success!

Als VIER mensen tegen jou gaan gaan getuigen met leugens kan je niet veel meer doen weetje, dan moet het wel waar zijn volgens de decaan. Je moet eens weten hoe het voelt als 4 mensen recht in je gezicht leugens over je gaan vertellen man.
(@Ronniej nee ben niet zo'n iemand die gepest wordt maar wel iemand die vaak oneerlijk behandeld wordt door (alleen) Nederlanders (ben zelf half)

Als VIER mensen tegen jou gaan gaan getuigen met leugens kan je niet veel meer doen weetje, dan moet het wel waar zijn volgens de decaan. Je moet eens weten hoe het voelt als 4 mensen recht in je gezicht leugens over je gaan vertellen man.
(@Ronniej nee ben niet zo'n iemand die gepest wordt maar wel iemand die vaak oneerlijk behandeld wordt door (alleen) Nederlanders (ben zelf half)
??? Je kunt nog genoeg doen, let war begin ya ****ing bastards! :)

Blijkbaar laat je het ook gewoon toe dat mensen je als een stuk stront behandelen, getuige @ RonnieJWZ part.

BTW, open er ff een topic over anders, weet vrijwel zeker dat meer dbb-ers tips 'n tricks voor je hebben om dat stelletje schorriemorrie eens flink bang te maken. :clap:

k*treclame altijd wat harder staat dan het programma wat daarvoor zat :mad:
moet altijd weer afstand bediening zoeken om reclames te muten :mad:

al 2dagen voel ik me slecht,gisteren al training moeten overslaan, ben de griep aant krijgen denk ik gvd

Tijdsnood, volgende week eerste deadline scriptie...:sad:

Installeer net een moederbord maar is zo dood als Elvis :mad:
Godver RMA........

De hele dag al geen **** te oden, ik word er een beetje kinderachtig van! Pfff... Had liever in de gym gezeten...

M'n oude site is echt een k*t werk om te integreren met Simple Machines forum ipv dat die eikel nou gewoon met een decent template system zoals smarty werkt, en meneer moet zonodig ook elke pagina aanroepen vanaf index.php... pff vraag me af waar die eikel programmeren heeft geleerd, lekker overzichtelijk zo.

ik had vanmiddag het gevoel mss weer ff een BP/BOR/DL te kunnen doen maar begint mn hand weer :(

Ik verveel me verdomme :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven