MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gruwelijke spierpijn, lopen gaat zwaar naadje

Laatst bewerkt:
Mini wil niet meer naar beneden.

Gisteren deed mijn schouder egt veel pijn in de discotheek ... was zo moe als wat en eenmaal tuis kon ik niet slapen door de pijn
its killing me :P

They took my dope!

Terug risico op kanker (cysten in de keel die nader onderzocht zullen worden) en de komende fuif niet kunnen drinken en dus ook niet heen kunnen gaan

Hoeveelheid kansloze topics vandaag op DBB.

Terug risico op kanker (cysten in de keel die nader onderzocht zullen worden) en de komende fuif niet kunnen drinken en dus ook niet heen kunnen gaan

Zwaar klote en sommige klagen hier dan over het weer. Hoe zijn bij jou de toekomstverwachtingen (oud worden)?

Op donderdag werk ik normaal gesproken van 11:30 tot 20:00.
Nu sluit het bedrijf de komende 2 donderdagen ivm de feestdagen om 15:00, ik dacht jippie....

:mad: Moet ik van mijn baas van 07:00 tot 14:30 werken :haar::eek::grumble::yell::(:sad:

niet veel.

alleen moet ik gewoon weer werken van 10 tot 18.00
en ik had vandaag wel een echte goeie rustdag verdient.

morgen laatste dag werken van 10 tot 19.30 :D

Wouw dit is wel erg mate.. wanneer heb je je onderzoek?

Op mijn vrije dag om half 9 gewekt worden door een paar knuppels van de gemeente die de straten aan het schoffelen zijn..

Kerstvakantie, k*t TIJDEN GYM...

Maar ik heb godver geen vakantie, dus 2weken niet trainen.

Tot 4 uur werken. Daarna vakantie...

tijd wil maar niet voorbij :fuu:

Hoop dat die klote sneeuw een beetje weg is ,
moet er door heen :mad:

gisteren was de weg een ijsbaan :rolleyes:

Daarstraks stond ik super gemotiveerd voor een gesloten deur bij de fitness en morgen is die ook al een hele dag toe.

Dat al die christmas-crap maar snel voorbij is. :mad:

Ik ga een eenzame kerst zonder cadeaus tegemoet.:(

M'n oor is ontstoken. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven