AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik stond 0,02% in het rood bij mijn allereerste beursorder :eek:
gelukkig geëindigd op 0,39% in het groen
jippijajeejmathafackers!
Nu heb ik dus nix meer te klagen :D

Hoor net dat 1 van m'n billemaatjes gearresteerd is, hopen dat het een hoax is.. :(
[Link niet meer beschikbaar]

Dat ik voorlopig voor de laatste keer ga knallen @ sportschool. Morgen operatie, amandelen eruit :rolleyes: :( Zenuwen stijgen per seconden.. pfff.. :rolleyes:

Die 88 staat voor 8.8 inch of 88 cm? :)

8.8 seconden waarsch :)

OT: al een paar dagen superslecht geslapen, word steeds wakker en slaap daarna weer extreem slecht in... ook af en toe badend in het zweet wakker, terwijl ik me niet ziek voel verder ???

Die 88 staat voor 8.8 inch of 88 cm? :)

???
Extreem-rechtse symboliek kent veel uitingsvormen. Ten eerste zijn er de grafische symbolen zoals bijvoorbeeld het Keltisch kruis en de Odal-rune. Ten tweede zijn er getalsymbolen als 14 en 88 die voor extreem-rechtse begrippen staan. Ten derde zijn er badges of T-shirts met namen of kreten die extreem-rechtse betekenis kunnen hebben (bijvoorbeeld van populaire extreem rechtse bands of van extreem-rechtse organisaties). Ten vierde is er een schemergebied van populaire kleren, merken, kleuren en kledingcodes.

la_gang_signs.jpg

Ik heb diarree geloof ik, 2 uur op al 5x gescheten en moet bijna naar school en nog heel vel doen.

Operatie viel zwaar tegen, veel pijn en zeer traag herstel :(

Zwaar inproductief deze week

Leg pressen ging niet goed maarja de rest van de Lowerbody training wel, dus het kan erger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven