Heh, lijkt me niet zo verstandig vorige keer had iemand ook foto's van m'n ex opgeslagen op z'n hdd, houdt er niet zo van als mensen haar foto's gebruiken om hun kwakje tevoorschijn te toveren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heh, lijkt me niet zo verstandig vorige keer had iemand ook foto's van m'n ex opgeslagen op z'n hdd, houdt er niet zo van als mensen haar foto's gebruiken om hun kwakje tevoorschijn te toveren.

Morgen operatie, amandelen eruit![]()
Zenuwen stijgen per seconden.. pfff..
![]()

Die 88 staat voor 8.8 inch of 88 cm?

Extreem-rechtse symboliek kent veel uitingsvormen. Ten eerste zijn er de grafische symbolen zoals bijvoorbeeld het Keltisch kruis en de Odal-rune. Ten tweede zijn er getalsymbolen als 14 en 88 die voor extreem-rechtse begrippen staan. Ten derde zijn er badges of T-shirts met namen of kreten die extreem-rechtse betekenis kunnen hebben (bijvoorbeeld van populaire extreem rechtse bands of van extreem-rechtse organisaties). Ten vierde is er een schemergebied van populaire kleren, merken, kleuren en kledingcodes.
Ik heb diarree geloof ik, 2 uur op al 5x gescheten en moet bijna naar school en nog heel vel doen.

Mijn plasser wijkt ook extreem naar rechts uit, de toren van Pisa is er niks bij.