Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet zovaak schijten dat ik een schrale anus heb gekregen van het afvegen.

kan geen prachtig refrein voor ons nieuwe nummer bedenken...
wat een drama

kapot geschoten worden in modern warfare 2 :(

Moeders ging moeilijk doen over dat ik Jack3d heb besteld. Mevrouw had die docu gezien over die kleine bb-er :roflol: tarzan-boy hahahaha.

''Die shake, waar niemand wat van mocht weten'' brrr wat eng

:roflol:

Moeders ging moeilijk doen over dat ik Jack3d heb besteld. Mevrouw had die docu gezien over die kleine bb-er :roflol: tarzan-boy hahahaha.

''Die shake, waar niemand wat van mocht weten'' brrr wat eng

:roflol:

Creepy :eek:

Wees maar blij dat jouw moeder jou niet eventjes op gaat rekken!

Het regent :(

Die t*ring sneeuw ligt er weer (NH) :mad:

hier niks ZH

het is een rustdag en ik wil trainen:mad:

ik moet werken en geen zin heb en vanwegen de opkomende sneeuw toch niet naar de winkel komen

kan geen prachtig refrein voor ons nieuwe nummer bedenken...
wat een drama
Ah ik voel me geroepen om je uit je lijden te verlossen:

Steeds bij het zien van jouw gezicht, sta ik in het licht,
ja werkelijk waar, sinds ik jou ken lijdt ik aan staar.
Bij het opkomen van de ochtendgloren, moet niemand ons storen en 9 maanden later wordt onze kleine schreeuwlelijk geboren.
Ook al voel ik me kiplekker toch baal ik als een stekker, want ineens ging de wekker, en werd ik wakker met een harde rakker.
Het was dus een droom, nu ik naast me kijk, lig ik naast een vrouw die lijkt op m'n oom.

Mss een paar dingetjes een beetje tweaken, maar ik zou zeker je plaat kopen in deze versie.

pijn in me voorarm :mad: wilde een deadlift pr gaan zetten, doe ik zaterdag wel dan.

ben moe en apatisch van medicatie

Marokkaantjes van 7 jaar die aan de deur komen om je gelukkig Nieuwjaar te wensen met het bedrijfskaartje van hun oudere broer...sterf! :o

wel heel er goed gevonden van dat marokkaantje ik ben alleen wel bbenieuwd wat voor een bedrijfskaartje hij dan had van zijn broer ik dacht dat bij dat soort bedrijven je geen kaartje nodig had alleen maar een achterbak van een auto hahah

Marokkaantjes van 7 jaar die aan de deur komen om je gelukkig Nieuwjaar te wensen met het bedrijfskaartje van hun oudere broer...sterf! :o

Dat is hier ook het geval, heb ze nooit gezien met de krant of welk weekblad dan ook,zijn hooguit 10 jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven