Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg me boterhammen met pindakaas niet wegmoet steeds lang wachten anders kots ik alles uit
![]()

Same here maar dan runderrookvlees
Maar het gaat hoe dan ook erin .

Een beter milieu begint bij jezelf.uuuu verassing , sneeuw.
Ze ruimen het ook zo goed op hier...........
welke was dat plaats die nog eens kijken of het weer lukt??

Zover ik hoor is dat gewoon een geniale uitvinding, m'n broertje die chipt in loopt naar binnen en chipt meteen weer uit, gratis busvervoer ftw.Niet veel te klagen vandaag...enkel die k*t OV chipkaart!
Paar dagen geleden mn studenten bestelling op gaan halen --> staat er geen bestelling klaar
Nu weer geprobeerd --> "tijdelijk is het ophalen van bestellingen onmogelijk"
Zover ik hoor is dat gewoon een geniale uitvinding, m'n broertje die chipt in loopt naar binnen en chipt meteen weer uit, gratis busvervoer ftw.

k*t dag vandaag eerst mijn auto mijn auto kapot de dynamo is naar de klote toen maar de auto mee genomen van mijn vriendin dus enmaal op de weg krijg ik een steen tegen de voorruit met als gevolg een barst.
het een een lekkere dag maar niet heus ben blij als het vanavond is kan ik weer leuke dingen doen inplaats van te alles voor die k*t auto's te regelen

Ouch !
dat klinkt een stuk minder dan alleen "sneeuw"![]()

Elke dag is er wel ruzie thuis maarja vandaag heb ik al 2x ruzie gehad met me pa. en tussen me ouders zal er straks ook nog wel het nodige gebeuren want zolang op de bank blijven zitten wordt geen pretje![]()
Elke dag is er wel ruzie thuis maarja vandaag heb ik al 2x ruzie gehad met me pa. en tussen me ouders zal er straks ook nog wel het nodige gebeuren want zolang op de bank blijven zitten wordt geen pretje![]()
.