Drenth
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaargh morgen kloten tentamen regressie analyse.... wordt een latertje vanacht...

0,0 gram eiwit binnen over de gehele dag. Ook geen carbs en vetten trouwens
Alles uitgekotstWeeg een kilo minder dan normaal, dat valt wel mee.

0,0 gram eiwit binnen over de gehele dag. Ook geen carbs en vetten trouwens
Alles uitgekotstWeeg een kilo minder dan normaal, dat valt wel mee.

De overwinning moet veel goedmaken.
Met gym zat ik gewoon rustig op z'n mat met een paar gasten te praten. Is er blijkbaar zo'n gast die zo kinderachtig en wil stoeien, gaat ie eerst op me voorarm zitten en later sjort die zo hard aan me schouder dat ik het hoorde kraken.![]()
Prachtig gewoon, ben benieuwd want ik krijg zeker hoop nu voor zondag tegen 020.Morgen 3 uur heen en 3 uur terug reizen in de spits, al die kud mensen moeten zo nodig 's ochtends vroeg praten in de trein. Vijf euro voor degene die zorgt dat iedereen z'n bek houdt.

Hahaha goedemorgen CoD

Dat stelde bij ons nooit een reet voor en dat zal bij jullie niet veel anders zijn
Elke week wat dom volleyballen ofzo dus niet zeiken je bent een sportman toch? 

Dat stelde bij ons nooit een reet voor en dat zal bij jullie niet veel anders zijnElke week wat dom volleyballen ofzo dus niet zeiken je bent een sportman toch?
![]()

Nee, ben een media-technoloog & een bodybuilider, maar naast bb wil ik geen sport doen![]()