- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt niet in een bioscoop gegeven, dus dat zal wel meevallen denk ik.
Ik rij gisterochtend op snelweg komt er een burgergolfje voor me met bordje stop politie. uuhhhh gordel om reed niet te hard.
Krijg ik een bekeuring omdat ik niet voldoende zicht had dus het rechtergedeelte niet goed had gekrabt van mijn raam.
160 euro
![]()

ACAB !
Ik heb effe niks te klagen, kreeg net me economie cijfer terug waar ik als een onbeschoft monster op tekeer was gegaan 9.7![]()
ACAB !
Ik heb effe niks te klagen, kreeg net me economie cijfer terug waar ik als een onbeschoft monster op tekeer was gegaan 9.7![]()

acab en een 9,7 voor een proefwerk halen, onwijze nephooligan.
MP3 wekker + reign in blood van slayer = oplossing.alweer verslapen. had ik vorige week ook al op precies dezelfde manier.
dan zet je gewoon de wekker, en word je ineens wakker. en dan staat de wekker al af + het is een uur later
zet hem dan gewoon zonder dat ik me het bewust ben af, en ga door slapen echt k*t is dat
ik probeerde dat gedoe van die balzak topic en heb een beetje te hard mn best gedaan, nu heb ik vreselijk veel pijn in mn ballen![]()