Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
en dan noemen ze mij een emo:rolleyes::D

Ik rij gisterochtend op snelweg komt er een burgergolfje voor me met bordje stop politie. uuhhhh gordel om reed niet te hard.

Krijg ik een bekeuring omdat ik niet voldoende zicht had dus het rechtergedeelte niet goed had gekrabt van mijn raam.

160 euro

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

ACAB !
Ik heb effe niks te klagen, kreeg net me economie cijfer terug waar ik als een onbeschoft monster op tekeer was gegaan 9.7 :)

ACAB !
Ik heb effe niks te klagen, kreeg net me economie cijfer terug waar ik als een onbeschoft monster op tekeer was gegaan 9.7 :)

Nice cijfer!

Heb ook een een 9,7 in 5 Havo voor een tentame gehaald, terwijl de rest van de klas echt k*t cijfers had.

Heerlijk die afgunstige blikken die je toegeworpen krijgt dan:D

alweer verslapen. had ik vorige week ook al op precies dezelfde manier.

dan zet je gewoon de wekker, en word je ineens wakker. en dan staat de wekker al af + het is een uur later :fuu:

zet hem dan gewoon zonder dat ik me het bewust ben af, en ga door slapen echt k*t is dat

alweer verslapen. had ik vorige week ook al op precies dezelfde manier.

dan zet je gewoon de wekker, en word je ineens wakker. en dan staat de wekker al af + het is een uur later :fuu:

zet hem dan gewoon zonder dat ik me het bewust ben af, en ga door slapen echt k*t is dat
MP3 wekker + reign in blood van slayer = oplossing.

wil net naar de sportschool toe start de auto niet...:fire:

Ben nogal ziek. Potverdomme nog niks gegeten vandaag, alleen een kopje thee :( :mad: :mad:. Alles komt eruit :( Zeker 3 jaar geleden dat ik zo ziek ben geweest.

kreeg vanochtend mijn auto niet open:mad:
slot was toegevroren:( mensen keken maar raar, toen ze me tegen me auto zagen pissen:D

K*tmuis werkt voor geen ene reet meer maar ben te lui om een andere in de pc te pluggen.

last van de schouder.........
Hopelijk is het van de kou hier.

eerste dag na de examens en mijn moeder laat me nog niet eens rustig uitslapen:mad:

ik probeerde dat gedoe van die balzak topic en heb een beetje te hard mn best gedaan, nu heb ik vreselijk veel pijn in mn ballen:(

Zit al 9uur achter de pc, nog 2 tegaan. PFF.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven