Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Loop al t*ring lang met iets in mijn lies, kan er opzich wel mee voetballen enzo maar achteraf veel last. Heb nu 2 weken bijna helemaal niks gedaan, ik voelde het niet meer. Gisteren expres nog een training over geslagen om het nog meer rust te geven, ik maak vandaag 1 één verkeerde beweging en ik ben weer helemaal terug bij af
. Serieus ik had net echt de neiging .............. Morgen WEER naar de fysio kk zooi. Echt wordt er serieus agressief van.Mn billen zijn zo dik geworden dat ik mn benen altijd open moet doen om een scheet te laten.

Ge moet die flappen zo wat uiteentrekken. Anders plakken die wat aan elkaar eh![]()

Dit komt me bekend voor! GVD word nu nog pissiger door allemaal k*t dingen te bedenken die alsmaar fout gaan slecht topic dit voor mij,

Dit komt me bekend voor! GVD word nu nog pissiger door allemaal k*t dingen te bedenken die alsmaar fout gaan slecht topic dit voor mij,
wel goed voor mn cut, mn hartslag gaat steeds sneller bij alle herkenbare problemen hier verd*mme!!!![]()

Dom water?

Ruzie gemaakt met de begeleider van het profielwerkstuk.. krijg ik overal de schuld van. Terwijl ik zeeker niet fout zit![]()