XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat wel maar zou niet weten hoe ik die moet halen:( veel tijd in gestopt.

snap ook niet wat het doet in een IT opleiding maar goed.

Ik wordt serieus gestoord. Kan nu al 3 maanden niet voluit trainen en het lijkt erop dat dat voorlopig niet voorbij is :mad:. Loop al t*ring lang met iets in mijn lies, kan er opzich wel mee voetballen enzo maar achteraf veel last. Heb nu 2 weken bijna helemaal niks gedaan, ik voelde het niet meer. Gisteren expres nog een training over geslagen om het nog meer rust te geven, ik maak vandaag 1 één verkeerde beweging en ik ben weer helemaal terug bij af :mad:. Serieus ik had net echt de neiging .............. Morgen WEER naar de fysio kk zooi. Echt wordt er serieus agressief van.

Laatst bewerkt:
stop dan met voetbal

Ik word hier niet goed van... train ik erger ik me heel de dag kapot van de pijn in me onderrug. Hou ik een week rust, voel ik het niet.. ga ik weer trainen komt het weer en dit is nog slechts een deload :(

Mijn training gaan niet meer zo goed als enkele weken geleden.
En ik weeg nog altijd hetzelfde als een maand geleden. :mad:

Mn billen zijn zo dik geworden dat ik mn benen altijd open moet doen om een scheet te laten.

door een verkeerde knop in te drukken op pokerstars heb ik de domste call in heel mn leven gemaakt, ik had een harten4 en ruiten 8 in mn hand iemand ging all in pre-flop
en ik wil op fold klikken maar net op dat moment krabt mij kat mn blote voet open,
en ik klik zo op call uit reactie..... OMFG me hele bankroll van 180 dollar kwijt!! k*t zooi ben nu zwaar aggresief,

morgen eet ik kat btw

bush_eating_cat.jpg

Laatst bewerkt:
Dom water:mad:
Moet potverdomme elk halfuur gaan pissen:mad:

Dom water:mad:
Moet potverdomme elk halfuur gaan pissen:mad:
Dit komt me bekend voor! GVD word nu nog pissiger door allemaal k*t dingen te bedenken die alsmaar fout gaan slecht topic dit voor mij,
wel goed voor mn cut, mn hartslag gaat steeds sneller bij alle herkenbare problemen hier verd*mme!!!:mad:

Dit komt me bekend voor! GVD word nu nog pissiger door allemaal k*t dingen te bedenken die alsmaar fout gaan slecht topic dit voor mij,
wel goed voor mn cut, mn hartslag gaat steeds sneller bij alle herkenbare problemen hier verd*mme!!!:mad:

Ergste is dat ik tijdens school niet veel water kan drinken, dus moet 's avonds nog hopen drinken. :p

Ik zie voetbal als goede cardio.. En ik vindt het leuk om duels uit te vechten met ecto's. Sorry daar kan ik voorlopig niet mee stoppen. En ondanks mijn gewicht kan ik nog steeds redelijk goed een balletje trappen, dat gevoel is ook heerlijk. Het is te hopen dat die blessure snel weggaat, ik zit me zelf echt op te vreten namelijk. 2 weken geen gewicht aangeraakt, dat terwijl ik aan het cutten ben.

Laatst bewerkt:
vermoed een scheurtje in mijn bicep door gisteravond :( nog wel gewoon gedeadlift vandaag maar zodra ik de arm ga buigen ga het steken bleeeeh

Ruzie gemaakt met de begeleider van het profielwerkstuk.. krijg ik overal de schuld van. Terwijl ik zeeker niet fout zit :mad:

mn voedsel voor vandaag vergeten :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven