Was al een paar uur terug, maar ga niet meer slapen denk ik, gooi er wel een grammetje caffeine in dan blijf ik vanzelf wel wakker.LOl kom je net terug van het stappen ?
slaap ze ..als het lukt![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was al een paar uur terug, maar ga niet meer slapen denk ik, gooi er wel een grammetje caffeine in dan blijf ik vanzelf wel wakker.LOl kom je net terug van het stappen ?
slaap ze ..als het lukt![]()

beroemd omdat de spin jou had opgegeten, of omdat jij hem had opgegeten?
Ik ga altijd om 7 uur naar m'n bed doordeweeks, zodat ik om 2/3 uur weer op kan staan.whahaha dat had ik wel willen zien
Maarre..jij bent ook een nachtwaker héweer zo laat of vroeg nog op...of hoe je het ook wilt noemen!

Daar kan ik helaas geen verdere mededeling over doen, maar bedankt voor je interesse.beroemd omdat de spin jou had opgegeten, of omdat jij hem had opgegeten?
Voel me eigen niet zo lekker.. en mag me eigen niet ziekmelden
Al tevaak onveroorloofd afwezig zeggen ze dan.
(iemand tips?)
Ziek = Ziek , Dus..........Voel me eigen niet zo lekker.. en mag me eigen niet ziekmelden
Al tevaak onveroorloofd afwezig zeggen ze dan.
(iemand tips?)
vanacht geen oog dicht gedaan, nu misselijk, hoofd ontploft van de koppijn en geen honger![]()

vanacht geen oog dicht gedaan, nu misselijk, hoofd ontploft van de koppijn en geen honger![]()