Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een afte in mn mond, iedere hap die ik neem doet gvd zeer.

:fuu:

wou vandaag een gruwelijke borsttraining doen, maar kwam een telefoontje binnen over persoonlijke problemen in de familie en dat hield me laaaaang aan de praat, nog 15 ren de gym gaat dicht:(:treuren:

:fuu:

Schrok me zonet echt de t*fus, 1 van m'n lampen is naar de klote gegaan in m'n computer kamer dus had geen/weinig licht.
Ik de looplamp halen en dat ding achter me neerflikkeren, kamer mooi verlicht, ik blij, tot op een gegeven ik uit m'n ooghoek iets verschrikkelijks zie...
Een eindbaas spin van een paar meter groot op de muur. :eek:

Bleek dus gewoon zo'n zwarte spin te zijn die voor de looplamp liep en 448326473x vergroot op de muur werd geprojecteerd.
Ik had beroemd kunnen worden. :(

whahaha dat had ik wel willen zien :P
Maarre..jij bent ook een nachtwaker hé :P weer zo laat of vroeg nog op...of hoe je het ook wilt noemen!

Tot half 5 naar school vandaag ipv kwart voor 1 :(

whahaha dat had ik wel willen zien :P
Maarre..jij bent ook een nachtwaker hé :P weer zo laat of vroeg nog op...of hoe je het ook wilt noemen!
Ik ga altijd om 7 uur naar m'n bed doordeweeks, zodat ik om 2/3 uur weer op kan staan.
Dan kook ik voor de hele dag, daarna ga ik fijn een stukkie 'rijden' op de snelweg, dan weer thuis terug trainen en daarna weer aan het werk, eten, werken, eten.. etc. :p
beroemd omdat de spin jou had opgegeten, of omdat jij hem had opgegeten?
Daar kan ik helaas geen verdere mededeling over doen, maar bedankt voor je interesse.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voel me eigen niet zo lekker.. en mag me eigen niet ziekmelden :x
Al tevaak onveroorloofd afwezig zeggen ze dan.

(iemand tips?)

vanacht geen oog dicht gedaan, nu misselijk, hoofd ontploft van de koppijn en geen honger:(

Harde schijf loopt steeds vast vandaag.
Computers...een zegen, maar ze kunnen je ook helemaal gek maken!:headbang:

Of mss net zwanger... tegenwoordig kan alles :)

Vandaag vrij weinig te klagen, behalve het k*tweer, regen, regen, regen... na vier maand regen/sneeuw/koude ist verdomme genoeg geweest. Maar helaas, ik moet nog een dikke maand afzien vooraleer ik mij terug een paar maandjes int zonnetje kan nestelen :(

Heb ik godmiljaar net m'n schoenen etc. aan, ik wil de deur open doen en lopen naar de bushalte, realiseer ik me opeens dat ik de eerste 2 uur vrij heb :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven