XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
****ing veel werk, whiskey bijna op, jeuk aan m'n zak, vriendin lid van het Rode Kruis en ik hoorde m'n telefoon ook al net gaan dus moet zo weer twee trappen naar beneden lopen, ik wou dat ik een geldplant in m'n tuin had dan zou ik een lift in m'n huis bouwen. :fuu:

Ik heb vandaag naar Feyenoord kijken besteed aan leren leren en nog eens leren.. als ik morgen fail met de toets weet ik het niet meer.

Maar wat ik nu juist te klagen heb ? nou dat ik geen tijd had voor leuke dingen en andere vakken waardoor ik morgen weer tot tien uur aan het werk zit :fuu:

****ing veel werk, whiskey bijna op, jeuk aan m'n zak, vriendin lid van het Rode Kruis en ik hoorde m'n telefoon ook al net gaan dus moet zo weer twee trappen naar beneden lopen, ik wou dat ik een geldplant in m'n tuin had dan zou ik een lift in m'n huis bouwen. :fuu:

Met jou heb ik toch nog wel het meeste te doen vandaag :rolleyes:

dat ik morgen weer naar die ongelooflijk saaie crackschool moet.

Weekend helaas weer voorbij.

K*t fiets, k*t weer en k*t OV.

Ik moet zo gaan slapen anders ben ik morgen volledig naar de klote op mijn ongelooflijke k*twerk... Waarom duurt het weekend zo kort? Aaarrrgghhh......

Heb morgen vrij :mad: Overmorgen trouwens ook :mad:

nie lekker in me vel en gvd kan ni in slaap komen :mad:

Ik ben epic moe :mad: kijken of ik zo nog een caffeine booster kan bemachtigen.

Iedereen kent het maandag gevoel wel, daar lijd ik dus hevig aan.
Al met al, was het zeker een geslaagd weekend:thumbup:

Laatst bewerkt:
teveel buitenlanders - oeps mag dat niet gezegd worden?

same shit, different day

ik en mn matties kwamen deze ochtend op het politiebureau, bleek dat de ****er die we gisteren gepakt hadden op het nieuws heeft verkondigd dat hij 100 miljoen gaat betalen aan degene die hem bevrijdt, en straks moeten we hem naar de gevangenis verplaatsen -_-'

k*tzooi:mad:

Laatst bewerkt:
ja dat is ook echt vervelend...:D

ik heb zelf te klagen dat ik 2 weken griep heb gehad en heel mijn conditie en power nu weg is:(
Probeer deze eens.
DBGadget_Bean.jpg

OT: Ik mis jerney :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven