MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan de SM niet terugkijken op RTL gemist :mad:

20u5wet.jpg

Ik heb echt totaal GEEN honger gewoon, geen eens een beetje trek.

:fuu:

lekker, mag ik je hamburgers pikken?

Net met GTA IV.. missie bijna volbracht alleen raak ik een vijand en blijkbaar ook een benzinetank.. :fuu:

9 uur autorijden is k*t....

Vandaag had ik eigenlijk met de kinderen moeten bellen, maar ik ben vanmiddag na het eten in slaap gevallen en ben daarnet wakker geworden. :(

M'n voortplantingsorgaan doet pijn, en ik wil gaan slapen. :sad:

Het was gezellig vanacht, bassrulerennnn. :D

Verder niet veel te klagen.

Ik ontvang alleen Eredivisie Live 1 en Feyenoord komt op Eredivisie Live 2 :fuu:

Ik heb geen eredivise live

Ik heb geen eredivisie live.

Komt mn boek; Krachttraining, een anatomische benadering eindelijk binnen, knip ik het boek per ongeluk kapot omdat hij zo strak verpakt zit.

Ik had een abbo via de praxis kerstactie en kreeg je twee maanden gratis, maarja alleen kanaal 1 en Feyenoord kwam op kanaal 2. Dus net maar even een dagkaartje gekocht voor €6,-

Wat ik te klagen heb, heb sinds dagen weer last van me onderrug.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Komt mn boek; Krachttraining, een anatomische benadering eindelijk binnen, knip ik het boek per ongeluk kapot omdat hij zo strak verpakt zit.

Vraag je geld terug dan stuur ik jou het boek in de e-book versie :D

Ik had een abbo via de praxis kerstactie en kreeg je twee maanden gratis, maarja alleen kanaal 1 en Feyenoord kwam op kanaal 2. Dus net maar even een dagkaartje gekocht voor €6,-

Wat ik te klagen heb, heb sinds dagen weer last van me onderrug.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Vraag je geld terug dan stuur ik jou het boek in de e-book versie :D

I hate e-books.:D

te hard gewerkt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven