Vipo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 150
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** dat, het is gewoon een tijdelijke state of mind. Als jij ff actieve muziek opzet, je gaat wat doen en denkt dat je actief bent dan verdwijnt die "moeheid" vrijwel meteen.Ik ben moe en m'n caffeine is op 200mg na op, **** en wil zo nog trainen ook.![]()
Thanks beescht, het is meer dat ik weinig geslapen heb omdat ik een deadline had, dus niet moe van niks doen oid.**** dat, het is gewoon een tijdelijke state of mind. Als jij ff actieve muziek opzet, je gaat wat doen en denkt dat je actief bent dan verdwijnt die "moeheid" vrijwel meteen.

een of andere k*t mong**l collega is jarig en die heeft een hele bak met snoep/chocola en vreetwerk pal voor me neus gezet als traktatie omdat hij jarig is. ik zit potverdomme midden in de cut dus ik heb die zooi met bord en al de vuilnisbak in gegooid. nu begint hij te janken dat het zonde is.. pff ga potverdomme iemand anders lastig vallen
Wil jij m'n grote voorbeeld zijn. 
), Vervolgens was ie daar eindelijk klaar, gaat ie incline doen met 30kg, god wat had ie daar een moeite mee en maar de bench bezet houden, potverdomme. En op mijn benen dag houdt ie altijd het squatrek bezet om MP te doen met alleen de stang

een of andere k*t mong**l collega is jarig en die heeft een hele bak met snoep/chocola en vreetwerk pal voor me neus gezet als traktatie omdat hij jarig is. ik zit potverdomme midden in de cut dus ik heb die zooi met bord en al de vuilnisbak in gegooid. nu begint hij te janken dat het zonde is.. pff ga potverdomme iemand anders lastig vallen
Ook gehad, verschrikkellijk irritant is dat!Vraag ik iemand om te spotten, gaat ie elke rep die bar meetillendikke faal
![]()
Zo'n n*ger bij mij op de sportschool weerhield mij er dus mooi van om te bankdrukken, omdat ie 23409284 setjes met 40kg deed (steeds setjes van 6-8 ongeveer, en dan ook trillen etc.), Vervolgens was ie daar eindelijk klaar, gaat ie incline doen met 30kg, god wat had ie daar een moeite mee en maar de bench bezet houden, potverdomme. En op mijn benen dag houdt ie altijd het squatrek bezet om MP te doen met alleen de stang
![]()
Het ergst is dat ie gewoon al langer dan mij traint![]()