MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verstandskiezen getrokken. Bovenste kies was er zo uit, maar onderste lag helemaal horizontaal onder m'n tandvlees. :fuu: De t*fus wat een hel.

Zelfde als zowat elke werkdag. Een extreem vervelende, zeurende collega! Grrrrrrrrr!!

Ik ben moe en m'n caffeine is op 200mg na op, **** en wil zo nog trainen ook. :fuu:

Ik ben moe en m'n caffeine is op 200mg na op, **** en wil zo nog trainen ook. :fuu:
**** dat, het is gewoon een tijdelijke state of mind. Als jij ff actieve muziek opzet, je gaat wat doen en denkt dat je actief bent dan verdwijnt die "moeheid" vrijwel meteen.

een of andere k*t mong**l collega is jarig en die heeft een hele bak met snoep/chocola en vreetwerk pal voor me neus gezet als traktatie omdat hij jarig is. ik zit potverdomme midden in de cut dus ik heb die zooi met bord en al de vuilnisbak in gegooid. nu begint hij te janken dat het zonde is.. pff ga potverdomme iemand anders lastig vallen

**** dat, het is gewoon een tijdelijke state of mind. Als jij ff actieve muziek opzet, je gaat wat doen en denkt dat je actief bent dan verdwijnt die "moeheid" vrijwel meteen.
Thanks beescht, het is meer dat ik weinig geslapen heb omdat ik een deadline had, dus niet moe van niks doen oid.
Maar gelukkig heb ik Jack3D hier nog liggen, als ik me moe voel kan ik snel tegen een blessure oplopen.. caffeine maakt je scherp, althans bij mij wel. ;)

---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

een of andere k*t mong**l collega is jarig en die heeft een hele bak met snoep/chocola en vreetwerk pal voor me neus gezet als traktatie omdat hij jarig is. ik zit potverdomme midden in de cut dus ik heb die zooi met bord en al de vuilnisbak in gegooid. nu begint hij te janken dat het zonde is.. pff ga potverdomme iemand anders lastig vallen
:roflol: Wil jij m'n grote voorbeeld zijn. :heart:

Nog 10 minuten en 1uur en 15 minuten werken.. PFFF :fuu:

Vraag ik iemand om te spotten, gaat ie elke rep die bar meetillen ??? dikke faal :mad:

Zo'n n*ger bij mij op de sportschool weerhield mij er dus mooi van om te bankdrukken, omdat ie 23409284 setjes met 40kg deed (steeds setjes van 6-8 ongeveer, en dan ook trillen etc. :o), Vervolgens was ie daar eindelijk klaar, gaat ie incline doen met 30kg, god wat had ie daar een moeite mee en maar de bench bezet houden, potverdomme. En op mijn benen dag houdt ie altijd het squatrek bezet om MP te doen met alleen de stang :fuu:

Het ergst is dat ie gewoon al langer dan mij traint :(

Je doet je naam eer aan man.

Je doet je naam eer aan man.

Karel De Boer... Haha, ik snap hem.

1zc0cb5.gif

twee uur lang proberen aasvisjes te vangen om ermee te gaan snoek(baarz)en...helemaal niks:mad:

ik ben echt helemaal verrot.

ik heb kotsneigingen sinds ik klaar ben met mijn training. Toen ik net erna in de supermarkt liep en er teveel dikke mensen om me heen liepen was t echt moeilijk om in te houden :(

Ik had een nieuw doekje om mijn bril te poetsen gekregen van mijn vader en toen ik hem wou uitproberen drukte ik per ongeluk een glas van mijn bril kapot. Nu kan ik dus ook niet uit vanavond. Of ik moet hem even voorzichtig tapen, zo erg valt het namelijk niet op.

Laatst bewerkt:
Zo'n n*ger bij mij op de sportschool weerhield mij er dus mooi van om te bankdrukken, omdat ie 23409284 setjes met 40kg deed (steeds setjes van 6-8 ongeveer, en dan ook trillen etc. :o), Vervolgens was ie daar eindelijk klaar, gaat ie incline doen met 30kg, god wat had ie daar een moeite mee en maar de bench bezet houden, potverdomme. En op mijn benen dag houdt ie altijd het squatrek bezet om MP te doen met alleen de stang :fuu:

Het ergst is dat ie gewoon al langer dan mij traint :(

Wissel je benen & borst dag gewoon om? :D

En mijne:

Ik heb zelf enkele van deze jongens in elkaar geknutselt met wat emmers, wat ijzer en wat beton..
Dus vandaag ging ik eventjes squatten, en na m'n achtste rep wil ik de barbell terug in de steunen hangen. Dus ik stap wat naar voor en omdat ik wat onvoorzichtig was duw ik de steunen als het ware om met m'n barbell.. Daar sta je dan he.:(

Vandaag voor het eerst met m'n 2 weken oude dochtertje de stad in.

Scheurt een of andere geschifte k*tbejaarde in zo'n scootmobiel BIJNA tegen m'n kinderwagen aan. Scheelde echt niks en deze terrorist ging echt topspeed, dat ding leek wel een kart!

De volgende asociale race-bejaarde die ik tegenkom ga ik doden. Die gaat eraan. Punt.

\irri-modus

20u5wet.jpg

Ik heb echt totaal GEEN honger gewoon, geen eens een beetje trek.

:fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven